Even in de herhaling!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 02:25 schreef Wickedangel het volgende:
Dit is geen slowchat. DING DONG! Dit is géén slowchat.
Misschien bij deel 200quote:Op zaterdag 29 maart 2008 02:33 schreef Lamon het volgende:
Wat hadden we trouwens een lol op de deel 100 meet he?
Kleine steek naar I.R. , mocht ie het ooit lezen.
Goed dat je zo overtuigd bent van je eigen onstervelijkheid, maar ondanks dat ik het liefst eeuwig zou willen leven, zie ik me met mijn huidige levensstijl echt geen 7 jaar meer volmaken.quote:
Niet zo raar doen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 02:49 schreef Lamon het volgende:
ondanks dat ik het liefst eeuwig zou willen leven, zie ik me met mijn huidige levensstijl echt geen 7 jaar meer volmaken.
Godallemachtig, wat een Münchausen antwoord.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 02:49 schreef Lamon het volgende:
[..]
Goed dat je zo overtuigd bent van je eigen onstervelijkheid, maar ondanks dat ik het liefst eeuwig zou willen leven, zie ik me met mijn huidige levensstijl echt geen 7 jaar meer volmaken.
Geduld, Lamon geduld.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 02:33 schreef Lamon het volgende:
Wat hadden we trouwens een lol op de deel 100 meet he?
Kleine steek naar I.R. , mocht ie het ooit lezen.
Ja, Lamon, maar zou je dan allemaal fokkers op je begrafenis verwachten, dát is de vraag? En zo ja, wie?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 03:02 schreef Lamon het volgende:
Ter relativering, dames, ik zei 7 jaar geleden precies hetzelfde, dus misschien is mijn lichaam sterker dan ik zelf inschat, en ben ik zo'n roestige kar die nog 60 jaar piept en kraakt, maar niet breekt.
Maar zo raar is het niet, hoor, af en toe stilstaan bij het feit, dat je wel eens zou kunnen gaan sterven vroeg of laat. Trusten.
En een overwerkcultuur. Zeg maar dag tegen bieravonden, nachtbraken, boeken lezen en elke dag sporten.quote:Op zondag 30 maart 2008 03:36 schreef wyccie het volgende:
Geen vrije dag, gewoon 40 uur per week werken?
Werken, the horror!quote:Op zondag 30 maart 2008 03:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
De semibikkeltijdlol is trouwens al bjina echt op voor mij, want per 1 juni heb ik een grotemensenbaan en dan zal ik het doordeweeks vast niet meer in m'n hoofd halen om hier nog te posten. Ik hoop dus maar dat ik hier de komende 2 maanden nog regelmatig te vinden zal zijn.
Krijg je wel een fatsoenlijke hoeveelheid zakgeld?quote:Op zondag 30 maart 2008 03:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
En een overwerkcultuur. Zeg maar dag tegen bieravonden, nachtbraken, boeken lezen en elke dag sporten.
Wat voor werk is het?quote:Op zondag 30 maart 2008 03:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
En een overwerkcultuur. Zeg maar dag tegen bieravonden, nachtbraken, boeken lezen en elke dag sporten.
Ik word consultant. Nou ja, junior consultant. Dus in een pak lopen en slimme dingen zeggen.quote:
Als ik het een paar jaar volhou wel.quote:Op zondag 30 maart 2008 03:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Krijg je wel een fatsoenlijke hoeveelheid zakgeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |