quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:46 schreef schatje het volgende:
Ik heb echt een hekel aan Jaap grekegen. Ik heb zoiets van blaas jezelf lekker op in Afrika, hebben die kutkinderen ook wat vreten.
Het is van jullie allebei mooi dat jullie zo snel een nieuwe maakten met het oog op eventuele verdere para-momenten.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:55 schreef MissSomebody het volgende:
oké, hier verder...lol, ik deed ook een poging maar tja voor het eerst, best spannend dan...Avonne!
Tja, moet je maar niet in DGK zitten, denk je dat je die vette geldprijs bij een pak koekjes krijgt ofzo? Huub is zelf altijd degene die vanalles roept over ik verkoop mijn moeder nog. Zodra hij een keer hard wordt aangepakt is het stigmatiserend. En hem dan nog in die rol vergelijken met Fortuyn, of Wilders. Joh, dat is totaal niet te vergelijken. Dit is spel, dat andere is politiek en realiteit, dus veel erger dan als Huub 'gestigmatiseerd' wordt.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat zeg ik dan ook niet.
Het gaat erom dat mensen kapot gemaakt worden door iemand te stigmatiseren. Dat mensen om hun mening bewaking nodig hebben omdat er dwazen rondlopen die menen de dienst uit te kunnen maken. Dat is ronduit een blamage voor een democratie. Maar laat maar het is te OT.
Top weer die gifjes Mazaruquote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:54 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Huub is god ja.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:56 schreef Yavido het volgende:
[..]
Tis geen huillie die Huub, maar een slimme gast die weet waar ie mee bezig is, en net zohard anderen naait.
Nee was duidelijk te zien dat Brian zijn woede koelde op het kussen en het bed..quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:51 schreef avonne het volgende:
Heeft Brian Amanda getrapt?
(in progress)
Ach zonder camera's was hij al lang doorgeslagen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:58 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nee was duidelijk te zien dat Brian zijn woede koelde op het kussen en het bed..
hij heeft Amanda niet aangeraakt...
jammer he?
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is van jullie allebei mooi dat jullie zo snel een nieuwe maakten met het oog op eventuele verdere para-momenten.
Thanks, ik was helaas net te laat voor rat zijn para aanval.quote:
Sommigen leren het nooit en straks verbaasd zijn als ze met 20 kilo coke in Argentinie gepakt worden...quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:01 schreef blomst het volgende:
Amanda jankt.
En straks weer als een hondje achter Brian zeker.
Dat denk ik ook, het is alleen zo focking jammer dat Huub helemaal nietsquote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:00 schreef Leandra het volgende:
En Amanda vindt "troost" bij Lieke... echt, nog 3 keer Lieke een avondje op visite
en Brian staat buiten
kloptquote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:02 schreef Disana het volgende:
Die escalatie zat er natuurlijk al sinds gisteravond aan te komen. Dat Lieke ook wat zei doet daar niets aan af. Amanda is het gedrag van Brian een beetje beu, met name sinds hij haar gisteravond bij het vuur buiten liet zitten.
Achter dat voorhoofd is het hol, dat is het ergstequote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:02 schreef schatje het volgende:
Claire heeft wel een mooi hoofdje. Alleen jammer van die bek en hoog voorhoofd.
37 of zoquote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:05 schreef schatje het volgende:
Hoe oud is Mikey nou eigenlijk? Iets van 55 toch?
dikke kansquote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:06 schreef avonne het volgende:
Amanda gaat de Kooi winnen, hoor.
Daar ben ik al een weekje of wat van overtuigd
38 maar ziet er uit als 55.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:05 schreef schatje het volgende:
Hoe oud is Mikey nou eigenlijk? Iets van 55 toch?
Brian is wel zo slim om Amanda vooruit te sturen met een extra koffer die op slot zit...quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:03 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Sommigen leren het nooit en straks verbaasd zijn als ze met 20 kilo coke in Argentinie gepakt worden...
Hij was dan ook geweldig, en de OP is ook een staaltje "overzichtelijk blijlezen wat je gemist hebt"quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:06 schreef avonne het volgende:
Ben blij dat ik mijn TT nog eens er in kon gooien![]()
Ik ben dol op TTs verzinnen. It's my pride and joy
Is die ook omgebouwd?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:04 schreef schatje het volgende:
Amanda en die mislukte omgebouwde van een Lieke luisteren naar Mariah Carey.
Als ik ergens wel een hekel aan heb is het Mariah Carey.
Echt he?![]()
![]()
Dat denk ik ook; Brian zal nooit zo'n representatieve functie kunnen uitoefenen, met dat taalgebruik van hem.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:06 schreef avonne het volgende:
Amanda gaat de Kooi winnen, hoor.
Daar ben ik al een weekje of wat van overtuigd
De Brian-stijl, geen stijl dus....quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:07 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Brian is wel zo slim om Amanda vooruit te sturen met een extra koffer die op slot zit...
Ik heb geen eens een sociaal leven, laat staan verplichtingenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:05 schreef Marieke_B het volgende:
jeetje
wat is het ineens druk hier!
iedereen weer terug van alle sociale verplichtingen![]()
Eigenlijk interressert me dat helemaal geen reet. Ik zie mensen die uit hun gevoel praten en hun liefde naar elkaar tonen. Denk dat de schellen de laatste paar dagen ook wel van Mikey's ogen zijn gevallen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:07 schreef rooie3 het volgende:
Lief dat Huub en Mick nu zo leuk afscheid kunnen nemen.Zijn grote vriend Brian heeft het dus vanavond laten afweten.
Lees ik dit nou goed?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:10 schreef Marieke_B het volgende:
Lieke tegen Brian ' Zorg goed voor je meisje'
Brian mompelt ' hoeren'
Lieke tegen Amanda ' Verstond ik dat nou goed?'
Echt waar joh?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |