abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 29 maart 2008 @ 00:15:50 #26
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_57687110
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 00:14 schreef Salvad0R het volgende:
Good friends make good wine.
Totdat je s'ochtends wakker wordt en er ligt een gedrocht naast je
pi_57687175
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 00:04 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Na de bevalling okay, dan zijn ze allemaal misvormd Maar stel dat het niet bijtrekt
Mwah Isa was niet misvormd maar had wel klem gezeten onder mijn ribben met haar hoofd en met haat benen in mijn bekken tijdens de ween heeft ze daar wel wat mee geleden.
Ze had door het klem zitten met haar hoofdje een soort champignon-hoofdje een soort bultje achterop, ik heb Isa de eerste dagen dus ook mijn kleine champignonetje genoemd haar billen waren zo blauw als een smurf dat had het meeste geleden.
Nu krijgen we steeds complimenten omdat ze juist zo'n mooi rond bolletje heeft terwijl je nu veel kindjes ziet met een afgeplat hoofdje het is bij Isa dus wel goed gekomen.

Tja ik vind mijn meisje mooi, ze heeft een mooie gave huid en super mooie blauwe kijkers en hoe ze er later uit zal zien..... de tijd zal het leren.
Mama van Isa en Ties
pi_57687384
Ik heb nooit geroepen mijn dochters zijn het mooist,want er zijn altijd mooiere baby"s.
Maar nu ze 27 en 29 jaar zijn moet ik zeggen dat ik mooie dochters heb.
pi_57687452
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 00:15 schreef Rottdog het volgende:

[..]

Totdat je s'ochtends wakker wordt en er ligt een gedrocht naast je
Hoe meer drank, hoe selectiever ik word.
pi_57688014
Er zijn maar weinig baby's die echt mooi zijn. Vond mijn dochter als baby ook echt niet mooi.
  zaterdag 29 maart 2008 @ 00:45:14 #32
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_57688057
Ik had ook een mooie baby! En overal zei men 'wat is ie dik!' en ik maar roepen dat dat niet zo was... Maar hij was echt wel dik! <3 En het stond em schattig!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_57689029
Mensen kunnen er inderdaad zo slecht mee omgaan. Ik word werkelijk waar gallisch van al die mongolen die denken dat hun lelijk kind met o benen, een gebit waar aan de voorkant een fiets in past, sluik haar het mooiste kind van de wereld is. Dat zijn dezelfde mensen die hun kind laten meedoen aan Idols of laten inschrijven bij een modellenbureau, en dan nog verbaasd zijn dat hun kind door andere niet wordt gezien als hét talent of dé schoonheid. Het grappige is dan meestal nog dat die mensen het wel vervelend vinden bij anderen...
  zaterdag 29 maart 2008 @ 01:31:52 #34
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_57689219
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 00:04 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Na de bevalling okay, dan zijn ze allemaal misvormd Maar stel dat het niet bijtrekt
Bij veel mensen niet hoor. Er zijn veel lelijke ouders ook. En dat komt nooit meer goed.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_57689279
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 01:31 schreef popolon het volgende:

[..]

Bij veel mensen niet hoor. Er zijn veel lelijke ouders ook. En dat komt nooit meer goed.
Ach ik hou mijzelf maar vast aan het adagium dat lelijk ouders, knappe kinderen opleveren.

Dan maakt in ieder geval de volgende generatie nog een kans.
pi_57690102
Er is nogal een verschil tussen weten wat mooi is, en het ook zo voelen denk ik. Ik vond en vind mijn beide mannen prachtig, Berry met zijn pukkelige huid als schuurpaper, Lucas met zijn flappers (zijn overigens behoorlijk bijgetrokken (denk ik...))... Anderen zullen ze echt niet nakijken, maar ik vind ze prachtig.
  zaterdag 29 maart 2008 @ 02:33:02 #37
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_57690107
Toen ons dochtertje geboren was vond ik haar echt een prachtig mooi klein wezentje, laatst keek ik samen met een vriendin naar de foto's toen ze pasgeboren was en mijn vriendin zegt, "Kelly, vonden wij haar toen echt zo mooi" ( denk dat ze erg met me meevoelde ofzo).
En ja dat vond ik toen, maar nou als ik de foto's terugkijk eigenlijk niet zo, ze was een schattig klein hummeltje maar ook erg dun met een overdosis haar.

Nu vind ik mijn dochtertje prachtig, uiteraard heeft ze dingen die minder mooi zijn maar overall gezien vind ik haar echt mooi, niet het mooiste kindje op aarde maar zeker wel prettig om naar te kijken
Krijg het ook veel te horen dus denk dat het toch echt zo is, en zo niet, ik zal niet minder van haar houden.

Maar wel denk ik dat kleding en haarkeuze enz ook veel doet, laatst zag ik een meisje ( denk zo'n 7/8 jaar) lopen wat al niet echt een knap snoetje had maar ook een erg jongensachtig en slordig kapsel met kleren die 10 jaar terug in de mode waren, ze was ook wat dikker en had erg strakke kleding aan, ook had ze een brilletje op die echt niet van deze tijd is.
Denk dat met vlotte passende kleding , een leuk kapsel en een modern brilletje zou ze er al een heel stuk anders uitziet.
En dat hoeft echt niet duur te zijn!

[ Bericht 7% gewijzigd door KD-fotografie op 29-03-2008 02:41:00 ]
  zaterdag 29 maart 2008 @ 02:37:35 #38
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_57690141
overigens doet me dit wel aan dit nummer denken..

Ik verwacht dat diezelfde vriendin dit gaat zingen als deze baby is geboren.
  zaterdag 29 maart 2008 @ 07:29:07 #39
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_57690972
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 02:33 schreef KD-fotografie het volgende:
Toen ons dochtertje geboren was vond ik haar echt een prachtig mooi klein wezentje, laatst keek ik samen met een vriendin naar de foto's toen ze pasgeboren was en mijn vriendin zegt, "Kelly, vonden wij haar toen echt zo mooi" ( denk dat ze erg met me meevoelde ofzo).
En ja dat vond ik toen, maar nou als ik de foto's terugkijk eigenlijk niet zo, ze was een schattig klein hummeltje maar ook erg dun met een overdosis haar.
Ja iemand zal eens wat anders zeggen.

Pas geboren baby's zijn niet mooi,. Tuurlijk vind je je eigen kind mooi, maar je bent partijdig, dat telt dus niet.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zaterdag 29 maart 2008 @ 08:00:15 #40
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_57691044
Ik vond en vind Noah wel echt een hele mooie baby, en nu een hele mooie peuter. De mooiste van de wereld is misschien wat overdreven, maar hij komt een heel eind

Ik denk wel dat bijna alle moeders hun kind mooi vinden. Volgens mij ligt dat aan de hormonen ofzow. Een vriendin van mn moeder vond 20 jaar geleden haar zoon ook prachtig. Het is lullig om te zeggen misschien, maar een knappe baby was het zeker niet. Maar zij zag dat niet, ze zag gewoon een mooie baby, haar mooie baby. Pas jaren later had ze zoiets van, "Sjees, wat was hij een lelijke baby!"
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zaterdag 29 maart 2008 @ 08:02:44 #41
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_57691047
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 07:29 schreef popolon het volgende:

[..]

Pas geboren baby's zijn niet mooi,. Tuurlijk vind je je eigen kind mooi, maar je bent partijdig, dat telt dus niet.
Dat vind ik dus ook echt onzin. Misschien vind jij baby's niet mooi, maar dat wil niet zeggen dat anderen dat ook vinden. Er zijn ook mensen die alle baby's op elkaar vinden lijken, maar dat is ook niet. Je hebt echt wel mooie baby's en lelijke baby's.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 29 maart 2008 @ 08:11:30 #42
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_57691082
Ik vond mijn kinderen niet de mooiste babies zuiver objectief gezien. Ze waren wel gaaf en schoon (iit veel andere pas geboren babies). Subjectief gezien waren het de mooiste kinderen ooit. En de oudste 2 drogen aardig op moet ik zeggen. De jongste begint net een beetje te ontfrommelen... over een week of wel eens kijken wat het wordt
pi_57691110
Ik vond mijn zoon zeker niet de mooiste baby, maar wel de leukste!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 29 maart 2008 @ 08:21:51 #44
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_57691116
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 08:20 schreef Bass-Miss het volgende:
Ik vond mijn zoon zeker niet de mooiste baby, maar wel de leukste!
Hij is dan ook erg leuk. Bijna net zo leuk als Tijn.
pi_57691136
Het eerste wat mijn lief uitriep na de bevalling was dan ook: ''Zo ne wijze!" ipv "Wat is hij mooi"...
  zaterdag 29 maart 2008 @ 09:06:02 #46
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_57691272
Ik zag laatst een filmpje bij DWDD, 'oh wat een leijk monstertje ben jij' en 'wat ben jij lelijk'. Uitroepen van de kersverse ouders

Ik vond ze niet allemaal even mooi bij de geboorte, maar was wel meteen verliefd. Jessai werd op een gegeven moment megadik en lelijk, toen heb ik dat topic 'Moeders mooiste' geopend, wat nog steeds voortleeft in verschillende delen

Maar goed, dat maakt niet uit, ik vind mijn kinderen uiteraard geweldig en fantastisch, behalve als ze niet luisteren en rommel schoppen terwijl ik net de hele ochtend heb staan boenen en soppen, maar dat accepteer ik allemaal want ik ben hun moeder. Dan uit ik enkele binnensmondse verwensingen, zet een glimlach op mijn kop en vraag wat ze allemaal hebben meegemaakt op school. En als ze dan roepen dat ik heerlijk heb gekookt en het lekkerste kook van de hele wereld en de liefste moeder ben is alles weer vergeven en vergeten.

Kortom: het ouderschap is niet altijd even leuk, geweldig en genieten, maar het zijn de kleine dingen die je naar de zevende hemel brengen - en DAT kan alleen je eigen kind! En eenmaal uitgeplooid zijn ze nog mooi ook uitzonderingen daargelaten, maar ik roep wel heel cliché dat schoonheid niet aan de buitenkant zit. En hoe mooi iemand van binnen zit hangt heel veel af van de liefde die je als ouder voor je kind voelt. Dan ben ik toch maar heel erg blij dat je als ouder je kind mooi en geweldig vindt - hormonen of niet. Ik denk gewoon oerliefde.
  zaterdag 29 maart 2008 @ 09:07:43 #47
35189 Troel
scherp en bot
pi_57691280
Ik had juist dat ik het raar vond dat mijn kind zo mooi is. Zowel vader als moeder behoren niet tot de knapsten van de aardkloot, maar Ruben heeft een heel mooi gezichtje.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_57692352
Komt me bekend voor hoe je het zegt Troel, zo denken wij nog steeds. Hoe komen wij aan zulke mooie kindjes.

Je eigen kinderen zal je waarschijnlijk altijd wel mooi vinden. Maar toen mijn schoonmoeder met Gwen in haar armen tegen de wijkverpleegkundige op he Cb bezig was. "Is zij niet niet mooiste kindje dat je ooit gezien hebt." Heb ik er toch met opgetrokken wenkbrauwen naast haar gestaan. Volgens mij vind oma Gwen nog mooier dan ik Gwen vind . Ach het zijn gewoon echt mijn kinderen en die zijn altijd mooi op hun manier.
  zaterdag 29 maart 2008 @ 11:10:15 #49
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_57692486
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 07:29 schreef popolon het volgende:

[..]

Nou dat is het gekke, ze vond haar dus ook echt zo mooi, dus ze leefde wel heel erg mee denk ik.
Gelukkig ken ik haar goed genoeg dat ze ook wel de waarheid zou zeggen als het niet zo zou zijn, hahaha, wel subtiel maar ze zou de waarheid zeggen.

Laatst zag ik overigens een foto van een pasgeboren baby en die vond ik ook echt heel mooi, echt een prachtig snoetje, mooi rond bolletje, lekker kleurtje enz.
pi_57692782
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 23:51 schreef Queen_Bee het volgende:
En blijkt het een ongelooflijk lelijk kind te zijn. Na 3 jaar ziet het er nog niet veel beter uit, 6 jaar ook niet en je houdt je hart vast voor wanneer 't kind gaat puberen en door acne ed nog lelijker gaat worden.

Of komt dat nu echt nooit voor? Met je hormonen en liefde. Ik zie soms kinderen waardoor ik medelijden met de ouders krijg, maar als je moeders moet geloven is je kind altijd het mooiste Yeah right, dat gaat er bij mij niet in.

Dus zien jullie ook wel dat je kind niet de knapste is, of denkt iedereen echt dat zijn of haar kind t knapst is?
Je snapt toch wel het verschil tussen objectief en subjectief en je snapt toch ook wel het concept van 'figure of speech'.

Ik vond en vind mijn kinderen de mooiste van allemaal zonder dat ze dat zijn , dus.
Als baby waren ze veel leuker en mooier en grappiger dan al die andere babies op het consultatiebureau, dan keek ik in de rondte , zag allemaal leuke babies, mooie babies,en dan bleef de mijne toch het leukst/mooist.

Als een ouder dus zegt dat zijn of haar kind prachtig is, dan is dat gevoel wat je hoort, en moet je het 'prachtig' in de context zien van wie het over wie zegt.

Dat niet snappen en daar over drammen is een beetje suf,vind ik, had je namelijk zelf ook wel kunnen bedenken.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')