Totdat je s'ochtends wakker wordt en er ligt een gedrocht naast jequote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:14 schreef Salvad0R het volgende:
Good friends make good wine.
Mwah Isa was niet misvormd maar had wel klem gezeten onder mijn ribben met haar hoofd en met haat benen in mijn bekken tijdens de ween heeft ze daar wel wat mee geleden.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:04 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Na de bevalling okay, dan zijn ze allemaal misvormdMaar stel dat het niet bijtrekt
Hoe meer drank, hoe selectiever ik word.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:15 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Totdat je s'ochtends wakker wordt en er ligt een gedrocht naast je
Bij veel mensen niet hoor. Er zijn veel lelijke ouders ook. En dat komt nooit meer goed.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:04 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Na de bevalling okay, dan zijn ze allemaal misvormdMaar stel dat het niet bijtrekt
Ach ik hou mijzelf maar vast aan het adagium dat lelijk ouders, knappe kinderen opleveren.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:31 schreef popolon het volgende:
[..]
Bij veel mensen niet hoor. Er zijn veel lelijke ouders ook. En dat komt nooit meer goed.
Ja iemand zal eens wat anders zeggen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 02:33 schreef KD-fotografie het volgende:
Toen ons dochtertje geboren was vond ik haar echt een prachtig mooi klein wezentje, laatst keek ik samen met een vriendin naar de foto's toen ze pasgeboren was en mijn vriendin zegt, "Kelly, vonden wij haar toen echt zo mooi" ( denk dat ze erg met me meevoelde ofzo).
En ja dat vond ik toen, maar nou als ik de foto's terugkijk eigenlijk niet zo, ze was een schattig klein hummeltje maar ook erg dun met een overdosis haar.
Dat vind ik dus ook echt onzin. Misschien vind jij baby's niet mooi, maar dat wil niet zeggen dat anderen dat ook vinden. Er zijn ook mensen die alle baby's op elkaar vinden lijken, maar dat is ook niet. Je hebt echt wel mooie baby's en lelijke baby's.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 07:29 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja iemand zal eens wat anders zeggen.
Pas geboren baby's zijn niet mooi,. Tuurlijk vind je je eigen kind mooi, maar je bent partijdig, dat telt dus niet.
Hij is dan ook erg leuk. Bijna net zo leuk als Tijn.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 08:20 schreef Bass-Miss het volgende:
Ik vond mijn zoon zeker niet de mooiste baby, maar wel de leukste!
Nou dat is het gekke, ze vond haar dus ook echt zo mooi, dus ze leefde wel heel erg mee denk ik.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 07:29 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja iemand zal eens wat anders zeggen.
Pas geboren baby's zijn niet mooi,. Tuurlijk vind je je eigen kind mooi, maar je bent partijdig, dat telt dus niet.
Je snapt toch wel het verschil tussen objectief en subjectief en je snapt toch ook wel het concept van 'figure of speech'.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:51 schreef Queen_Bee het volgende:
En blijkt het een ongelooflijk lelijk kind te zijn. Na 3 jaar ziet het er nog niet veel beter uit, 6 jaar ook niet en je houdt je hart vast voor wanneer 't kind gaat puberen en door acne ed nog lelijker gaat worden.
Of komt dat nu echt nooit voor? Met je hormonen en liefde. Ik zie soms kinderen waardoor ik medelijden met de ouders krijg, maar als je moeders moet geloven is je kind altijd het mooisteYeah right, dat gaat er bij mij niet in.
Dus zien jullie ook wel dat je kind niet de knapste is, of denkt iedereen echt dat zijn of haar kind t knapst is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |