Ervan houden is wat anders dan je kind zo mooi vinden. Maar toch hoor je altijd dat ouders hun kinderen praaaaaachtig vinden. Lijkt mij bulllshit dus vraag ik de ouders, rare gedachtengang van mij hè.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:57 schreef Duderinnetje het volgende:
Het is soms ook wel érg makkelijk om maar weer een rel te zoeken in OUD. Wat denk je nu? Dat ouders zeggen: nou inderdaad, dát viel tegen? Of ligt het enigszins voor de hand dat ouders vooral van hun wezentjes houden, en dat het uiterlijk er werkelijk geen éne ruk toe doet?
Jij had een lelijk kind?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:57 schreef Duderinnetje het volgende:
Het is soms ook wel érg makkelijk om maar weer een rel te zoeken in OUD. Wat denk je nu? Dat ouders zeggen: nou inderdaad, dát viel tegen? Of ligt het enigszins voor de hand dat ouders vooral van hun wezentjes houden, en dat het uiterlijk er op dat moment werkelijk geen éne ruk toe doet?
Nee ik heb en wil geen kinderen - Voor zover dat er iets toe doet.quote:
Na de bevalling okay, dan zijn ze allemaal misvormdquote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:01 schreef popolon het volgende:
Mijn zoon zag er ook uit als een rare dwerg vlak na de geboorte, bijna elke baby ziet er niet uit.
Je went er aan en het komt, hopelijk, wel weer goed.
ja, dan:quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:04 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Na de bevalling okay, dan zijn ze allemaal misvormdMaar stel dat het niet bijtrekt
En ik vind het onzinnig dat iedereen zijn kind prachtig vindt terwijl iedereen kan zien dat het een lelijk opdonder is. Maar omdat dat altijd wel gezegd wordt vraag ik nu dus, aan ouders, of t echt zo is. En als jij dat onzinnig vindt ga je toch lekker wegquote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee ik heb en wil geen kinderen - Voor zover dat er iets toe doet.![]()
Ik vind de hele veronderstelling in de OP onzinnig.
Ja, ik vraag me dus af of dat werkelijk zo ver doorslaatquote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:05 schreef Misstique het volgende:
Liefde is blind.
Ja want anders ontstaat er discussiequote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:06 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
En ik vind het onzinnig dat iedereen zijn kind prachtig vindt terwijl iedereen kan zien dat het een lelijk opdonder is. Maar omdat dat altijd wel gezegd wordt vraag ik nu dus, aan ouders, of t echt zo is. En als jij dat onzinnig vindt ga je toch lekker weg
Ik heb niets tegen een discussie, wel tegen welles nietes.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja want anders ontstaat er discussieSorry. Op FOK! nota bene!
![]()
Ik ben bang van welquote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:07 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, ik vraag me dus af of dat werkelijk zo ver doorslaat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |