Delgado werd sowieso genoemd.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Waren er toen veel geruchtten? Ik kan me herrineren dat alles heel stil was en ook de spelers die kwamen waren toch geruisloos gebracht?
oja klopt, Motta ja en Riquelme bedenk ik me ook nogquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:34 schreef Cheiron het volgende:
[..]
In ieder geval Modric, Deffour, nog een belg en ik heb zelfs een week of twee Motta gehoord
Oh ja, want die had ruzie met de trainer ofzo. Och.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
oja klopt, Motta ja en Riquelme bedenk ik me ook nog
Wat moet je ervan vinden? Je speelt de hele tijd de lange bal dus dan sla je hem met opzet over.quote:
Leuke vrije trappen, maar heb soms het gevoel dat ie nog betaald wordt door psvquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
Nou, wat vinden we van Perez?
Helemaal gelijk, hoop is goed maar dit is domme hoop. Er is namelijk geen enkele garantie dat Ajax volgende week niet weer als een krant voetbalt.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:54 schreef Nashje het volgende:
Als je vorige week niet zo stom had gedaan. Als als als.
5 punten gaat niet meer gebeuren, houd dat maar in je hoofd. Elke keer weer die zogenaamde hoop. Nee.
PSV - Twente 1-1 en Vitesse - PSV 1-0 = wij kampioen als we de drie wedstrijden winnen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:54 schreef Nashje het volgende:
Als je vorige week niet zo stom had gedaan. Als als als.
5 punten gaat niet meer gebeuren, houd dat maar in je hoofd. Elke keer weer die zogenaamde hoop. Nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |