abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212823
Heeft er al iemand een stemming "wie moet er in" uitslag op Internet gezien?? Voo kan zoveel zeggen met die telefoontjes. Door een alternatieve Poll weten we tenminste zeker wie van de 3 zijn gekozen.
Greetz Tina

pi_212824
Als je op dit forum afgaat:
1. Anouk
2. Cyrille
3. Nicolet (op grote afstand)
  dinsdag 2 november 1999 @ 00:52:00 #3
1219 Mr. Happy
Don't worry....
pi_212825
ik denk dat we geen alternatieve poll nodig hebben, veronica heeft met z'n casting heel duidelijk al de kijze voor haar lieve kijkbuiskindertjes gemaakt! Het leuke is dat half Nederland nu denkt mee te kunnen beslissen terwijl ze gewoon doen wat Veronica voor ogen heeft: Cyril en Anouk er gezellig in. En heel Nederland maar driftig bellen a 4 kwartjes (o.i.d.) per minuut!!
Time is never wasted when you're wasted all the time

dinsdag 2 november 1999 @ 01:04:00 #4
553 BAF
Dein gesicht ist mir egal ..
pi_212826

Waar ik benieuwd naar ben, is het aantal daadwerkelijke telefoontjes dat ze vanavond gehad hebben ..
Het kost je .. let's say, gem. FL2,50 om je stem uit te brengen (gokkie, geen idee, weiger te bellen ..) maar goed ... Om die 20 mille quite te spelen moeten er dus 20.000/2,50 mensen bellen = 8000 man ..

Zouden ze dat echt halen ??
Vin 't eigenlijk wel asociaal dat ze mevrouw Nr2 (het lijkt inderdaad wie van de drie wel, hadden ze Fred Oster niet kunnen bellen voor een guest appearance ?) uberhaupt zo vernederend d'r tussen laten zitten. En die kerel was echt haar man niet ..

dinsdag 2 november 1999 @ 01:42:00 #5
1236 python
For the time being
pi_212827
quote:
op 11-02-1999 om 01:04 AM schreef BAF het volgende:

Waar ik benieuwd naar ben, is het aantal daadwerkelijke telefoontjes dat ze vanavond gehad hebben ..
Het kost je .. let's say, gem. FL2,50 om je stem uit te brengen (gokkie, geen idee, weiger te bellen ..) maar goed ... Om die 20 mille quite te spelen moeten er dus 20.000/2,50 mensen bellen = 8000 man ..

Zouden ze dat echt halen ??

Er zijn genoeg lieden die daar nog in trappen denk ik...Misschien wel 80.000 of 800.000.

BB is echt een cash-cow voor VOO. Dat zal volgend jaar wel minder zijn, want dan is het nieuwtje er wel af.

pi_212828
Ook ik ben zeer benieuwd naar het totaal aantal bellers. Vergeet niet dat het bellen door kan gaan tot morgen/vanmiddag 18.00 uur. Neem van mij aan dat zowel op TV als op de radio er de gehele dag oproepen om te bellen plaats vinden. De callfactory heeft een enorme capaciteit, dus vastlopen kan niet. Een kleine schatting van mijn kant zegt dat het totaal uitkomt tussen de 50.000 en de 75.000 bellers. Berekening die het financieele gewin aangeven laat ik ter beoordeling van een ieder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')