Nostalgie? Gewoonte? Masochisme?quote:
Die van mij liet in elk geval nog d'r kale poes zienquote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:48 schreef MissHobje het volgende:
Wat is dat toch met die exen allemaal!
Het knagende gevoel dat er geen 'happy end' aan dit verhaal zit.quote:
Het vlees viel van de botten af. Die hebben ze dus goed flink voorgekookt.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 02:20 schreef SiGNe het volgende:
Die hebben best lekkere spareribs, maar de beste heb ik bij Jasmine Palace in De Meern gegeten, daar zat ook een heerlijk sausje bij, die waren echt super.
Grote ronde vormen, strakke truitjes, ben blij dat ik niet hoefde te betalen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 02:25 schreef SiGNe het volgende:
Steer, wat vond je van de bediening? ik had laatst nog ergen gelezen dat dat wat tegen valt,
Ik zal de volgende keer dat ik je zie een grote slobbertrui aantrekken,d at vergemakkelijkt het praten vastquote:Op zaterdag 29 maart 2008 02:26 schreef Stereotomy het volgende:
Grote ronde vormen, strakke truitjes, ben blij dat ik niet hoefde te betalen.Waarom zijn borsten zo mooi?
Ik zat net medium te kijken.. had er erg veel mee te maken.. maar dan in menselijke variantquote:Op zaterdag 29 maart 2008 02:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het vlees viel van de botten af. Die hebben ze dus goed flink voorgekookt.
Da's trouwens over het algemeen bij de goedkopere tenten in Utrecht, weleens bij Mr. Jack's geweest?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 02:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Grote ronde vormen, strakke truitjes, ben blij dat ik niet hoefde te betalen.Waarom zijn borsten zo mooi?
Maar het viel idd wat tegen. Enkele serveersters waren zeer onervaren, het eten kwam niet tegelijk aan maar zo'n 5 minuten na elkaar (we waren met 10 man) en een iemand heeft het verkeerde gerecht gekregen.
Nee!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 02:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer dat ik je zie een grote slobbertrui aantrekken,d at vergemakkelijkt het praten vast
Oh...quote:Op zaterdag 29 maart 2008 02:31 schreef Stereotomy het volgende:
Nee!Dat vindt Geile Beer niet goed!
Je bent een knappe vrouw, Isa.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 02:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh...
Nou dan eh, moet je maar niet pas de volgende keer in de winter zien
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 03:07 schreef Isabeau het volgende:
Vertel even hoe Fitna was, want ik heb nog geen seconde de neiging gehad het te bekijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mja, zoals verschillende media al berichtten, het is een compilatiefilmpje van moslimextremisten, hun daden, en uitspraken die we allemaal niet zo leuk vinden.
De ophef erover, en de angst voor represailles, bieden wel stof tot nadenken.Confidence through competence
Zelfs Ladyhawke is interessanter, kun je nagaan.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 03:44 schreef SiGNe het volgende:
klinkt als niet echt de moeite van het kijken waard.
Het is al morgen en voor je het weet is het zondag en is alles alweer voorbij.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 03:47 schreef Stereotomy het volgende:
Omdat ik niet wil dat het morgen wordt.
Met slapen wordt het toch echt sneller morgen hoor.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 03:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is al morgen en voor je het weet is het zondag en is alles alweer voorbij.
Wat zou er moeten gebeuren voordat je er wel aan toe bent?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 04:05 schreef Isabeau het volgende:
Ga je nu bij iedereen stilstaanEn ik ben er gewoon niet aan toe om het los te laten. Ik weet ook niet wat ik er wel mee moet doen. Het is allemaal zo onwerkelijk en idioot (nog steeds
).
Welnéé! Wat is raar?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 04:17 schreef tong80 het volgende:
Net twee witte sneden brood warm gemaakt en belegd met pindakaas en suiker.
Is dat raar midden in de nacht ?
Broodje snijworst met jam ?quote:
Nooit gehad, misschienis het wel erg lekkurquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |