abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57687103
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 00:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Linkje-voor-luie-mensen?
Jongetje krijgt alleen rauw voedsel
pi_57687112
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 00:14 schreef Isabeau het volgende:

Linkje-voor-luie-mensen?
Jongetje krijgt alleen rauw voedsel
  zaterdag 29 maart 2008 @ 00:16:34 #78
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_57687136
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 00:13 schreef Isabeau het volgende:

ik schaamde me werkelijk dood toen ik 'kom maar' antwoordde op je vraag gisteren, maar ik wist me geen raad en ik voelde me daarna direct al een stuk beter. Ik wist dat ik niet alleen ging slapen En ik ben zó blij dat je bent geweest! Heus!
Echt een topaktie van Leintje, hoor.
Ik heb het ooit ook eens gedaan bij iemand.
Midden in de nacht naartoe gereden omdat die persoon zo down zat.
Alleen het feit dat er iemand onderweg is voor JOU, kan zo helpen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_57687145
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 00:15 schreef Bluezz het volgende:
en daarom 'kan' ik het ook aan om mijn exen niet meer te zien... ik was degene die wegging, ik geloof dat het een hele, hele grote hoop, berg verschil maakt
Knuffffffel geeft met heul veul ff-en!
Och, dit is de eerste keer dat ik 'gedumpt' ben Die andere exen zie ik ook nooit meer en die mis ik als kiespijn
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_57687161
quote:
Dat topic had al erg leuk potentieel
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_57687195
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 00:12 schreef DarkElf het volgende:
en nu is het tijd om de laptop dicht te doen en even een weekend met , hopelijk, ontspannende dingen bezig te zijn... daar ben ik absoluut aan toe om verschillende redenen die genoeg van mij eisen al lang en intensief.

goodnight
Fuck, ik ben te laat.
Maar toch nog ook een heleboel champagneknuffels met bubbels voor jou.

En voor SOL knuffels met bubbels, ik voel me (weer) prima, de hormonen zitten weer netjes op een rijtje in mijn wormvormig aanhangsel in mijn hersens, en de brieven mét kaart voor Australië gaat morgen op de post.
  zaterdag 29 maart 2008 @ 00:19:12 #82
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_57687238
Jongens..
Mijn vent zit me al de hele avond met een schuin hoofd aan te kijken, alsof ik van de pot gerukt ben.
Ik weet nu wel dat ik een ietsiepietsie te ver ben gegaan.

mea maxima culpa. ik zal het nooit meer doen, tenzij het nodig is.
Tusten Elf, met geitjes, gras en zon
pi_57687241
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 00:12 schreef DarkElf het volgende:
en nu is het tijd om de laptop dicht te doen en even een weekend met , hopelijk, ontspannende dingen bezig te zijn... daar ben ik absoluut aan toe om verschillende redenen die genoeg van mij eisen al lang en intensief.

goodnight
Wrijf het er nog maar eens in
Nee, fijn weekend, geniet er maar van, en succes morgen!

Kut, ik ben echt moe. Ik heb al 892 woorden geschreven aan mijn artikel, en het moet iets richting de 5000 en het moet morgen af en anders mag ik niet naar Edinburgh

Seeeeerieusss. Wat een kutleven heb ik toch. Komen jullie volgende week op mijn afstudeerfeest?
pi_57687245
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 00:16 schreef golfer het volgende:

Alleen het feit dat er iemand onderweg is voor JOU, kan zo helpen.
absoluut, maar ik vond het toch een naar idee dat ze zó lang in de trein moest zitten voor mij.
  zaterdag 29 maart 2008 @ 00:20:12 #85
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_57687268
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 00:19 schreef SHE het volgende:
Jongens..
Mijn vent zit me al de hele avond met een schuin hoofd aan te kijken, alsof ik van de pot gerukt ben.
Ik weet nu wel dat ik een ietsiepietsie te ver ben gegaan.

mea maxima culpa. ik zal het nooit meer doen, tenzij het nodig is.
Tusten Elf, met geitjes, gras en zon
Verkeerde topic?

ik duik zo ook het bed in...morgen weer vroeg op! lange dag voor de boeg...wat is dat ook alweer, weekend?
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_57687279
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 00:19 schreef ColdFeet het volgende:

Seeeeerieusss. Wat een kutleven heb ik toch. Komen jullie volgende week op mijn afstudeerfeest?
mag ik een andere keer komen?
pi_57687301
quote:

Kut, ik ben echt moe. Ik heb al 892 woorden geschreven aan mijn artikel, en het moet iets richting de 5000 en het moet morgen af en anders mag ik niet naar Edinburgh

In een galajurkje?
pi_57687306
aangezien ik Lein nog even smos moest uitleggen.....

truste sweeties... hoop dat jullie allen goed slapen en degene die werken een fijne shift hebben of genoeg inspiratie en degene die het nodig hebben een en de anderen ook natuurlijk want we doen niet aan voortrekkerij

en ik hoop dat ik goed slaap, een keer... en dat datgeen wat mij bezighoud en beinvloed eens lekker op vakantie gaat zonder mij ofzo

en nu is het echt gedaan, ik stort van mijn hoefjes . hehe geitjes/SHE...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_57687349
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 00:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

absoluut, maar ik vond het toch een naar idee dat ze zó lang in de trein moest zitten voor mij.
Ik moest zelfs nog huilen in de trein

Door mn uber zielige boek, dat wel
  zaterdag 29 maart 2008 @ 00:23:10 #90
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_57687365
quote:

[..]

Hulp nodig? Ten eerste: verwijder de wordcount teller in word! Anders blijf je woorden tellen, en schiet het nooit op.

Ten tweede: ga nu even pilatessen, en drink een wijntje met Mr, en ga dan met frisse moed weer naar de paper. Of ga zelfs even een rondje om het blok lopen, een frisse neus doet ook heeeel veel goed!

Al een leuk hotel in Edinburgh uitgezocht? en leuke dingen om daarnaast daar te doen?

When and where is het afstudeerfeestje?
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_57687366
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 00:21 schreef Bluezz het volgende:

[..]

In een galajurkje?
Uhuh

Ik had ineens een acute aanval van briljantie: ik ben vast begonnen met het toevoegen van mijn referenties, dan ben ik iig de 1000 voorbij
  zaterdag 29 maart 2008 @ 00:24:18 #92
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_57687398
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 00:20 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Verkeerde topic?

ik duik zo ook het bed in...morgen weer vroeg op! lange dag voor de boeg...wat is dat ook alweer, weekend?

Nee, juiste! Tegen sommige mensen zeg ik nooit sorry, al heb ik hun bloed aan mijn kleren
(oef! )

Maar goed, ook hier bedtijd. Morgen heb ik een date met Oblivion en daar kijk ik zowel naar uit als dat ik het eng vind ( SHE = panisch voor meetings )
Ik trek gewoon mijn beste smoel en goed aan.

Trusten voor straks en superextraspecialmany smooches voor CF.
pi_57687423
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 00:23 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Hulp nodig? Ten eerste: verwijder de wordcount teller in word! Anders blijf je woorden tellen, en schiet het nooit op.

Ten tweede: ga nu even pilatessen, en drink een wijntje met Mr, en ga dan met frisse moed weer naar de paper. Of ga zelfs even een rondje om het blok lopen, een frisse neus doet ook heeeel veel goed!

Al een leuk hotel in Edinburgh uitgezocht? en leuke dingen om daarnaast daar te doen?

When and where is het afstudeerfeestje?
ten eerste: OK, ik zal m niet meer gebruiken
ten tweede: de Mr is naar een feestje, maar pilates is wel een goed idee

Feestje is volgende week zaterdag in Delft. Wees welkom
pi_57687426
quote:

[..]

Ik kom wel hoor CF. Als je je artikel af hebt
  zaterdag 29 maart 2008 @ 00:25:20 #95
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_57687434
quote:

Lieve schat, wij hebben geen uitnodiging ontvangen.
Volgens mij wil die homo mr.CF niet dat ik kom.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_57687436
Ow en je gaat verhuizen las ik CF
  zaterdag 29 maart 2008 @ 00:26:58 #97
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_57687487
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 00:25 schreef golfer het volgende:

[..]

Lieve schat, wij hebben geen uitnodiging ontvangen.
Volgens mij wil die homo mr.CF niet dat ik kom.
Jij moet haast wel Joods zijn
pi_57687536
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 00:26 schreef SHE het volgende:

[..]

Tsssk racist!
  zaterdag 29 maart 2008 @ 00:28:25 #99
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_57687539
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 00:26 schreef SHE het volgende:

culinair verantwoord onbesneden, dat wel
Poef.....gone! ©golfer
pi_57687622
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 00:25 schreef Bluezz het volgende:
Ow en je gaat verhuizen las ik CF
Logeeradresje in België
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')