Slaap lekker, Nynkequote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:34 schreef AKnynke het volgende:
Nou, het logeeradres in Maastricht is gesloten voor vanavond, en de rest van het weekend! Ik kruip hier m'n bed in, en zal morgenavond geen gehoor geven.
Weltrusten allemaal!:W

quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Aan logeeradressen geen gebrek hier.
Keuze uit Drente, Voorschoten, Bloemendaal, België, Maastricht en Eindhoven.

Die open deur van je ouders trap k maar even niet in, qua open staan.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:37 schreef Leintjeuh het volgende:
De deur staat hier altijd open hoor, als de ouders er akkoord mee gaan.

*zucht* Ik ga slapen. De lettertjes dansen op het schermquote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Die open deur van je ouders trap k maar even niet in, qua open staan.

Slaap lekker, Leinquote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:41 schreef Leintjeuh het volgende:
*zucht* Ik ga slapen. De lettertjes dansen op het scherm

Laat dan even precies weten waar en when?quote:

Dan moeten we maar snel wat afsprekenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:42 schreef ColdFeet het volgende:
En Isa, leukvind het gezellig als je komt logeren. Ik vernam al dan Lianne en haar collega's bij me komen douchen met Rock Werchter

Vind je het goed als ik dat per PM doe? Ik gooi m er morgenavond uit voor mijn tederbeminde SC'ertjesquote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Laat dan even precies weten waar en when?

Volgens Lianne welquote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan moeten we maar snel wat afspreken(en is Rock Werchter bij jou in de buurt dan?
)

Uiteraard.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:47 schreef ColdFeet het volgende:
Vind je het goed als ik dat per PM doe? Ik gooi m er morgenavond uit voor mijn tederbeminde SC'ertjes
Succes, gaat je vast lukken.quote:En nu ga ik dat K**** artikel afmaken.

quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:47 schreef ColdFeet het volgende:
Vind je het goed als ik dat per PM doe? Ik gooi m er morgenavond uit voor mijn tederbeminde SC'ertjes
Hokus, pokus, pilatus, afquote:En nu ga ik dat K**** artikel afmaken.

Zeur, klaag..we zien je nooit, je belt nooit. Toen je vader nog leefde... etc, etc.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:02 schreef Isabeau het volgende:
...maar familie-etentjes zijn toch leuk?Wat is er zo erg aan die van jullie?

Hoi, had je me in een ander topic gespot?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:15 schreef Bluezz het volgende:
Hoi Steer, en trusten Steer
En isawerkze nog!

Steertjequote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:35 schreef Stereotomy het volgende:
MissHobje, jij bent altijd zo vrolijk![]()
![]()
!

Hai Eucquote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:40 schreef Euc- het volgende:
Hoiiii![]()
Ik ben ook weer thuis na een wereldreis van en naar Belgie![]()
Weer een erg productief dagje op school gehad, daarna richting HAAR gegaan, en net weer thuis
Hoe is het hier?

Ojee dipje ofzo ?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:40 schreef Stereotomy het volgende:
Gaat wel Eucie.Niet in opperbeste stemming maar MissHobje trekt het gemiddelde gewoon omhoog, en jij nu zeker ook helemaal.
Het leven is een groot feest![]()
Potjandorie Isa had helemaal gelijk toen ze zei dat het net lijkt alsof je keivrolijk bent als je![]()
doet!

Maar ik ben ook keivrolijk!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:40 schreef Stereotomy het volgende:
Gaat wel Eucie.Niet in opperbeste stemming maar MissHobje trekt het gemiddelde gewoon omhoog, en jij nu zeker ook helemaal.

Oh, vergist, sowwyquote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:47 schreef Stereotomy het volgende:
Diner is morgen pas, ik kijk er naar uit / zie er tegen op, geloof ik

Idd, mij hoor je niet klagen, op de fiets naar HAARquote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:56 schreef MissHobje het volgende:
Ohh das lekker dichtbij Euc.
Lam?? hmm niet mijn ding.. hehe..
Doe mij maar de spekken en de chocola en de vlaamse frieten en de mayo dan

Het grote verschil is dat ik haar in principe niet meer terug hoef en ik niet misselijk wordt bij de gedachte sex met jou te hebben.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:54 schreef Isabeau het volgende:
Steer, ik begrijp wat je bedoelt met 'zie er naar uit/zie er tegen op'

Je hebt maar een zwaar levenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 02:01 schreef Isabeau het volgende:
Ow, dan ben ik de enige die nu geld verdient met fokken
Meet straks

ONZ Arnhem meet deel 5, bijnabijnabijnabijnabijnabijna! die meet dusquote:Op zaterdag 29 maart 2008 02:03 schreef Euc- het volgende:
[..]
Je hebt maar een zwaar leven
Welke meet eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |