Lein, SHE is weer aan het rellen in OUD, misschien kun je nog even wat olie op het vuur gooien?quote:
Lekker!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:27 schreef AKnynke het volgende:
Zo! Ik heb m'n vriendinnen de deur uit gebonjourd...heerlijk gegeten, lekker wijntjes gedronken!
Vooraf idd rucola met geitenkaas en honingazijndressing, daarna risotto met spinazie en zalm en witte ui en parmezaanse kaas, en daarna appelcrumble met chocola..
Ik geloof dat mensen graag bij mij komen eten!
Ze zijn ook altijd verbaasd, dat ik dat leuk vind, koken! En vinden dat ik altijd zulke leuke dingen kook! Toch wel leuk om te horen!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Lekker!
Leuke heAls mensen graag bij je komen eten
Lekker je vrienden verwennen met wijn & spijs
Klinkt lekker hoor Nynke! En gezelligquote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:27 schreef AKnynke het volgende:
Zo! Ik heb m'n vriendinnen de deur uit gebonjourd...heerlijk gegeten, lekker wijntjes gedronken!
Vooraf idd rucola met geitenkaas en honingazijndressing, daarna risotto met spinazie en zalm en witte ui en parmezaanse kaas, en daarna appelcrumble met chocola..
Ik geloof dat mensen graag bij mij komen eten!
Wat een geschifte wijven zijn het toch ookquote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:25 schreef ColdFeet het volgende:
Die andere dame is anders knap irritant, als je even terugleest. Zoekt vanalles en nog wat op, maar heeft er duidelijk geen verstand van
SHE is in het voordeel, want die zit volgens mij hele dagen op PubMed
Ik vind het anders best shocking hoe weinig al die OUDers van eten afweten...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:37 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wat een geschifte wijven zijn het toch ook
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:25 schreef Leintjeuh het volgende:
Ben wel een beetje *pfoei* nu... Alsof het maandag ochtend is ofzoIk heb zin in iets maar ik weet niet wat
Isa, goed dat je m eruit gezet hebt. Was het nog wat geworden met je zeeduivel?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]Dennis is nog een uurtje gebleven en daarna heb ik hem ongeveer de deur uitgezet
Ik was ook op. En toen heb ik even flink zitten janken en heb nog een uurtje geslapen. Nu dus op mijn werk
Lein, je bent de beste
Oh nee, heus, geitjes zijn véél schattiger dan mammoeten. Ik kan mijn armen niet om 1 mammoet wikkelen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:57 schreef SHE het volgende:
En Isa, ik kan je niet genoeg geitjes bieden.
Je hebt meer aan een mammoet op het moment
Denk je zelf dat het handig is om meer contact te nemen met m? Gebaseerd op over wat je over het eind van die 2 maanden?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:56 schreef Isabeau het volgende:
Nee, ik heb even mijn hart uitgestort en had toen geen zin meer in etenZeeduivel in de diepvries gedaan, eten we een andere keer. Ik heb de rest wel opgebakken en met rijst meegenomen naar mijn werk. Hij komt volgende week kopje koffie drinken en probeert iets meer contact te hebben omdat hij ook vindt dat het niet zo lekker gaat met me. Klinkt alleen een beetje vreemd omdat hij deels factor is in dat 'niet zo lekker gaan'
Ik heb Den nog gevraagd wáárom hij me nog wilde zien. En hij begon wat te stamelen dat ik zo leuk ben en dat hij zo geweldig goed met me kan praten en zich zo fijn bij me voeltquote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:58 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind het altijd zo 'knap' dat mensen hun ex willen blijven zien..
Het is dat het de vader van mijn kinderen is, maar anders had ik hem w.s. (net als mijn 1e lange relatie) nooit meer gezien/willen zien
SHE, vertel nog eens iets over lekker eten. Alsjeblieft.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:56 schreef SHE het volgende:
Ja sorry, ik kom nu hier. En hou mijn muil. Omdat CF beter weet.
Gatver wat ben ik toch een draver.
Ik ben verder echt poeslief. Echt!!!
Wat zeg je Bert? Ik heb een banaan in mijn oor.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:59 schreef Leintjeuh het volgende:
Denk je zelf dat het handig is om meer contact te nemen met m? Gebaseerd op over wat je over het eind van die 2 maanden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |