Oke IK GELOOF JE!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:38 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
sorry voor de streamlock mensen. Met m'n hand op m'n hart: we hadden en storing....![]()
![]()
was er soms een lens gebarsten door dat mensquote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:38 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
sorry voor de streamlock mensen. Met m'n hand op m'n hart: we hadden en storing....![]()
![]()
Goh, echt waar....? De streams op het zwembad werkten anders uitstekend. En een streamlock, en een storing.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:38 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
![]()
voor het juiste bedrag giet ik wel weer een kop koffie in de apparatuurquote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:40 schreef petraa het volgende:
[..]
Oke IK GELOOF JE!![]()
Kan die klote Lieke niet wegblijven!
Hahaha, ik reageer er al niet eens meer op...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goh, echt waar....? De streams op het zwembad werkten anders uitstekend.
http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230quote:Zodra we de gouden poort uitrijden is Amanda meteen aan het woord. “Ik heb echt zoveel dingen aan mijn hoofd! Mike gaat daten en ik ben druk met paaldansen en mijn single…”, begint ze enthousiast te vertellen. “Maar dit is nu belangrijk. Ik moet me nu echt hier op concentreren!” Rij-instructeur Lex lijkt erg tevreden met de houding van zijn leerlinge. Dan rijden we de weg op… “Oooh!”, roept Amanda luid uit als we allemaal bijna door het voorruit vliegen. “Niet zo snel afremmen, Amanda! Alles rustig aan…”, laat Lex weten. Maar de Amsterdamse is niet echt van het trage rijden.
Zeg maar maar dat ze de tering kan krijgen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:41 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
voor het juiste bedrag giet ik wel weer een kop koffie in de apparatuur
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:35 schreef akveor het volgende:
Okay, welke dames missen we hier vanavond hier op Fok?
Mag ik een teiltje?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:42 schreef Desii het volgende:
neehhjjj... Lieke blijft slapen
Met wat gaat?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:44 schreef schatje het volgende:
[..]
Zeg maar maar dat ze de tering kan krijgen.
En laat Jan Willem nu eens een leuke videoboodschap maken. Ik wil weten hoe het met het gaat.
Kusje.
EDIT: DGK_Red... meldde net dat er een storing was.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:39 schreef Disana het volgende:
[..]
LOL.
Vraag me trouwens werkelijk af waarom we dit niet eerder mochten zien.
Heeft Q haar gedumpt?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:43 schreef mootie het volgende:
Zeg me dat het niet waar is, Amanda zegt dat Lieke blijft slapen. Kan natuurlijk wel, nu ze weer vrijgezel is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |