Tsja, dat kan natuurlijk ook, maar aan de andere kant worden we al maanden in de zeik genomen. Dit kan er ook nog wel bij, verbaas me nergens meer over.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:05 schreef Margo37 het volgende:
Ja, die kentering is wel te merken vind ik, Huub die alsnog zijn motorrijlessen krijgt, Claire die zomaar weg mag vanavond, A en B vaak ruzie.
Is gewoon om ons zand in de ogen te strooien voor het einde
Ja, want als Brain wint, valt het te veel op dat hij al die maanden uit de wind is gehouden, dus nu even een beetje misleiding om ons op het verkeerde been te zetten.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:05 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ja, die kentering is wel te merken vind ik, Huub die alsnog zijn motorrijlessen krijgt, Claire die zomaar weg mag vanavond, A en B vaak ruzie.
Is gewoon om ons zand in de ogen te strooien voor het einde
Ik wil wel even voor je strippenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:09 schreef petraa het volgende:
Pfff nu missen we de striptease van Lieke!
Ons als streamers zeker niet, ik spreek ff voor mezelfquote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:09 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ja, want als Brain wint, valt het te veel op dat hij al die maanden uit de wind is gehouden, dus nu even een beetje misleiding om ons op het verkeerde been te zetten.
Zou het ze lukken???? (voice over)
Teveel OT, daar zitten de COSsers niet op te wachten. Waarschijnlijk hebben ze zelf gekeken omdat er een langdurige SL is.quote:
Yup, zonder vader in de buurt.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:15 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Brain is trouwens een grote manipulator. Als hij zijn zin niet krijgt gaat hij janken.
Als iemand hem dwars ligt wordt hij boos. Precies het gedrag van een klein kind.
Zou hij dit vroeger (en nu nog) ook bij zijn moeder geflikt hebben?
Het verbaasd me, dat de redactie dit pikt en er in trapt.
Een schop onder zijn kont moet die gozer hebben en hij moet zijn plek een keer weten.
Niet de hele tijd over het paard tillen. Hierdoor werk je zijn gedrag alleen nog maar meer in de hand.
Leuk voor zijn volgende verovering en alles wat daarna volgt.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:09 schreef petraa het volgende:
Pfff nu missen we de striptease van Lieke!
En ik was al misselijk...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:08 schreef schatje het volgende:
Zul je zien dat die criminele klotezooi daar net inschakelt wanneer dat pokkewijf van een Lieke er is.
ze hebben weekend, in het kader van de reintegratiequote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:21 schreef Dementor het volgende:
Streamlock van een uur, waar gaat het naar toe met de kooi....
Vast wel Huub liet laatst al weten aan Jaap dat ze achter gezegd hebben we kunnen er niet voor zorgen dat je wint, maar we kunnen er welvoor zorgen dat je niet wint.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:09 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ja, want als Brain wint, valt het te veel op dat hij al die maanden uit de wind is gehouden, dus nu even een beetje misleiding om ons op het verkeerde been te zetten.
Zou het ze lukken???? (voice over)
grapje toch hoop ik..............ik zit nog te eten hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |