Er is teveel euforie op de streams/fora ... ten nadele van B en A.... dat zal wel even recht getrokken moeten worden. Denk ik eerder.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:39 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat er 'interne' besprekingen gaande zijn over de
finale ofzo. Vraag me niet waarom, maar dat gevoel heb ik.
Yup.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Er is teveel euforie op de streams... ten nadele van B en A.... dat zal wel even recht getrokken moeten worden. Denk ik eerder.
daar lijkt het wel opquote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:45 schreef Lady-night het volgende:
Brian toch uit elkaar gespat??
"Kan ik niet gewoon op bed gaan liggen met mijn benen de lucht in?"quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:47 schreef blomst het volgende:
Duurt vast zolang omdat amanda haar rol niet snapt.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
"Kan ik niet gewoon op bed gaan liggen met mijn benen de lucht in?"
OT:quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:53 schreef Margo37 het volgende:
Als de reguliere is afgelopen hebben we weer streams
Nee hoor, nog steeds nietquote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:53 schreef Margo37 het volgende:
Als de reguliere is afgelopen hebben we weer streams
Ja, die kentering is wel te merken vind ik, Huub die alsnog zijn motorrijlessen krijgt, Claire die zomaar weg mag vanavond, A en B vaak ruzie.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
OT:
Ik moet zeggen dat de reguliere nu niet echt in het voordeel was van B&A. Bespeur ik een kentering?
Vertel....quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
OT:
Ik moet zeggen dat de reguliere nu niet echt in het voordeel was van B&A. Bespeur ik een kentering?
Heb vorige week ff gekeken hoe dat met palma neer werd gezet, verder kijk ik de uitzendingen niet, alleen maar ergernisquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |