Ja he? Is een leuk topic trouwensquote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:54 schreef noekje het volgende:
En waar is die vuile RAT?? Die is zeker pammetjes aan het halen, mede mogelijk gemaakt door zijn RATTEN-familie. Del zal het straks zeker gezellig hebben met Slieko de Kliko.
![]()
![]()
mooie OP! Vond de luipaard ook super
Ik geniet nu al. Ze willen de gitaar van Brian ook als kado inpakken.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:55 schreef Dementor het volgende:
Hier komen paramomenten van!
Ik zit zo te genieten hier niet normaal!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik geniet nu al. Ze willen de gitaar van Brian ook als kado inpakken.
Mag niet...dan wordt hij natuurluijk echt para en misschien is de Witte Bergen volgeboekt.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:58 schreef akveor het volgende:
Ze willen vragen of ze Brian's gitaar mogen inpakken... en dan aan Mikey geven. Ze gaan nu bellen.
Jammer dat ik Jaap nooit vertrouw. Ze hadden gewoon samen moeten spelen en elkaar populair maken.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:59 schreef Dementor het volgende:
Dit onderscheid Jaap en Huub van de rest....
Hij was net aan het draaien in de chill.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:02 schreef beequeen het volgende:
Die rat is niet in beeld, wrs zit hij te streamen bij de buren en wordt voorzien van pammetjes.
Aan het doordraaien?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:04 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij was net aan het draaien in de chill.
Sorry, net gemist. Cc, hij draait Informer van Snow.quote:
Had het een plastic pakje aan?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:07 schreef T-lex het volgende:
SL...een indringer in de villa...liep bij de paardenbak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |