Oke IK GELOOF JE!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:38 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
sorry voor de streamlock mensen. Met m'n hand op m'n hart: we hadden en storing....![]()
![]()
was er soms een lens gebarsten door dat mensquote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:38 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
sorry voor de streamlock mensen. Met m'n hand op m'n hart: we hadden en storing....![]()
![]()
Goh, echt waar....? De streams op het zwembad werkten anders uitstekend. En een streamlock, en een storing.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:38 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
![]()
voor het juiste bedrag giet ik wel weer een kop koffie in de apparatuurquote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:40 schreef petraa het volgende:
[..]
Oke IK GELOOF JE!![]()
Kan die klote Lieke niet wegblijven!
Hahaha, ik reageer er al niet eens meer op...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goh, echt waar....? De streams op het zwembad werkten anders uitstekend.
http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230quote:Zodra we de gouden poort uitrijden is Amanda meteen aan het woord. “Ik heb echt zoveel dingen aan mijn hoofd! Mike gaat daten en ik ben druk met paaldansen en mijn single…”, begint ze enthousiast te vertellen. “Maar dit is nu belangrijk. Ik moet me nu echt hier op concentreren!” Rij-instructeur Lex lijkt erg tevreden met de houding van zijn leerlinge. Dan rijden we de weg op… “Oooh!”, roept Amanda luid uit als we allemaal bijna door het voorruit vliegen. “Niet zo snel afremmen, Amanda! Alles rustig aan…”, laat Lex weten. Maar de Amsterdamse is niet echt van het trage rijden.
Zeg maar maar dat ze de tering kan krijgen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:41 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
voor het juiste bedrag giet ik wel weer een kop koffie in de apparatuur
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:35 schreef akveor het volgende:
Okay, welke dames missen we hier vanavond hier op Fok?
Mag ik een teiltje?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:42 schreef Desii het volgende:
neehhjjj... Lieke blijft slapen
Met wat gaat?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:44 schreef schatje het volgende:
[..]
Zeg maar maar dat ze de tering kan krijgen.
En laat Jan Willem nu eens een leuke videoboodschap maken. Ik wil weten hoe het met het gaat.
Kusje.
EDIT: DGK_Red... meldde net dat er een storing was.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:39 schreef Disana het volgende:
[..]
LOL.
Vraag me trouwens werkelijk af waarom we dit niet eerder mochten zien.
Heeft Q haar gedumpt?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:43 schreef mootie het volgende:
Zeg me dat het niet waar is, Amanda zegt dat Lieke blijft slapen. Kan natuurlijk wel, nu ze weer vrijgezel is.
hoe kan dat nou? ze stond toch geboekt in Breda?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:42 schreef Desii het volgende:
neehhjjj... Lieke blijft slapen
Ow!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:38 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
![]()
Maar ja, ondanks dat hij niks voorstelt, blijft hij een vieze snoeper. Dus kiest hij de jongste en de slankste.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:40 schreef mootie het volgende:
De andere vrouw die niet gekozen is lijkt me nou wel een goede vrouw voor Mike.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:43 schreef mootie het volgende:
Zeg me dat het niet waar is, Amanda zegt dat Lieke blijft slapen. Kan natuurlijk wel, nu ze weer vrijgezel is.
Viel buiten het budget!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:51 schreef joep.t het volgende:
Mike ziet een naaktmodel en zegt : Waarom hebben ze die niet uitgenodigt!
oh okay.. ja, dat vind ik best een leuk ideequote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:49 schreef schatje het volgende:
[..]
Met Jan Willem de kok.
Is toch ook leuk voor de miljonairs.
Huub zei tegen Claire als ze zich niet met het spel bemoeit kan hij wel gewoon normaal tegen d'r doen. Anders is ie er klaar voor.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:52 schreef beequeen het volgende:
Amanda maar roepen dat Lieke komt en champagne bestellen. Ik hoop dat Huub haar tot op de grond afbrand, mijn zegen heeft hij.
Morgen gaat ie weg hoor.... naar z'n eigen huisje..... 1 nachtje lukt toch nog wel?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:53 schreef Dementor het volgende:
Oh Mikey weet opeens waar van alles over films van 2004,2005,2006 schijnbaar hebben ze een home cinema onder de fucking brug.
GOOI DE GECASTE NEPZWERVER ERUIT GVD!
Nee.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Morgen gaat ie weg hoor.... naar z'n eigen huisje..... 1 nachtje lukt toch nog wel?
keihard nemen in de douche natuurlijk en dan als nog trouwenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:54 schreef ericahysterica het volgende:
huub in overleg met jaap: lieke komt vanavond hoe gaan wij hier het beste tv mee maken?
Als het TV oplevert is het een freebie.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:56 schreef trettie het volgende:
Moeten we geen punten betalen voor Lieke??????
Dat moest Huub toch ook voor Silvia????
Dus hoezo slapen dat kost heel veel contactpunten en die kunnen ze niet missen of gaat het weer oneerlijk en mag Lieke gewoon blijven slapen?
Idd, altijd leukquote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Mazaru wat maak jij toch altijd geniale gifjes!
Dat hangt van de status af waar Lieke mee binnenkomt.... komt ze als gastspeler of 1 uurtje op uitnodiging van B en A.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:56 schreef trettie het volgende:
Moeten we geen punten betalen voor Lieke??????
Dat moest Huub toch ook voor Silvia????
Dus hoezo slapen dat kost heel veel contactpunten en die kunnen ze niet missen of gaat het weer oneerlijk en mag Lieke gewoon blijven slapen?
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Mazaru wat maak jij toch altijd geniale gifjes!
@Cc heeft een vooruitziende blik.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:57 schreef Marieke_B het volgende:
Jaap wil dat Lieke hem gaat helpen om het huwelijk niet door te laten haan.
Huub: goed voor de show maar minder voor mij.
Zou ik ook doen .. duhquote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ja, ondanks dat hij niks voorstelt, blijft hij een vieze snoeper. Dus kiest hij de jongste en de slankste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |