Dankquote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:26 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik was te lui om het vorige topic helemaal uit te lezen, waardeer je OP dus ten zeerste ook al is er niet veel gebeurd
Nou nou, niet zo "doorbitchen"quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een gezeik. Beide onderwerpen wijzen natuurlijk op de toekomst (avond). Soms sta ik echt versteld van het gebrek aan taalgevoeligheid hier.
Oh, en de OP is klaar. Daar is aan gewerkt. Zal nog eens moeite doen een COS te openen.
Mooie OP, kort en bondig....ik hou durfan.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:24 schreef Disana het volgende:
Oh, en de OP is klaar. Daar is aan gewerkt. Zal nog eens moeite doen een COS te openen.
Disana! Chill! Volgens mij was die smiley totaal anders bedoeld (als een soort 'oh, wat ben ik toch een muts') dan jij hem persoonlijk opvat.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:24 schreef Disana het volgende:
Wat een gezeik. Beide onderwerpen wijzen natuurlijk op de toekomst (avond). Soms sta ik echt versteld van het gebrek aan taalgevoeligheid hier.
Nog bedankt voor de OP Disanaquote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Vanmiddag was er hier ook gezeik. Eigenlijk is er wel vaker gezeik. Mooi dat dat van mij net weer werd opgemerkt.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou nou, niet zo "doorbitchen"
Hij's fraai! Thanks.
Meid, trek je tenen inquote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Vanmiddag was er hier ook gezeik. Eigenlijk is er wel vaker gezeik. Mooi dat dat van mij net weer werd opgemerkt.
Weg ervan.
Jaap zegt dat wit aan de winnende hand is.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:33 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Hierbij een update van de laatste stand van ...
nou vooruit één keer dan bedankt voor het openen van een nieuwe Cos en voor de geweldige OP.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou vooruit danquote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Meid, trek je tenen in
Ik heb de hele middag niet gekeken en ben meteen weer bij met je OP>
En ik zag het woord "doorbitch"en ik móest het ergens gebruiken
Ja ik zie het die ene witte kan zo een dam halen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap zegt dat wit aan de winnende hand is.
The working girl maakt zich op voor weer een avondje op de keien?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |