All Brann is lekkerquote:Op donderdag 3 april 2008 14:55 schreef Yoni het volgende:
Iew All Bran! Ik vind dat zo ranzig! Doe mij maar een bakje cruesli
Vandaag mijn crosstrainer eens in elkaar schroeven, eens zien of we mij eens sportief kunnen gaan krijgen
Maanzaad dat is toch van maanmannetjesquote:Op donderdag 3 april 2008 21:05 schreef Xilantof het volgende:
Met m'n werk naar de materieeldienst van het concern geweest. Wel leuk om eens te zien. Daarna gegeten bij een behoorlijk restaurant....
Ik heb net als toetje maanzaad-roomijs gehad...
Dat is echt heel apart
Goedenavond!
Smaakte verdomde goed dan in roomijs!quote:Op donderdag 3 april 2008 21:27 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Maanzaad dat is toch van maanmannetjes
quote:
Met een screenshot erbijquote:Op donderdag 3 april 2008 22:24 schreef Chanty het volgende:
[..]Mijn dank is groot
* Chanty gaat morgen naar de docent toe: meester, meester. Ik kan niet leren, iemand heeft mijn boek ondergekotst
Hm nog geen brood dus!quote:Op vrijdag 4 april 2008 01:03 schreef prupke het volgende:
ontbijt klaar zet :
gesnippperde ui tomaat en daarbij toegevoegd in een hete pan (als de ui en tomaat gebakken zijn) een geklopt eitje of 3 daarbij mikt
sinaasappels liggen in de koeling....
melk staat er oook
koffiezetapparaat gaat om 7.45 aan , dus om 7,30 verse koffie
broodbakmachine aanzetten zodat er om half 8 smorgens ook vers brood is....
beleg enz in de koelkast
leef je uit
quote:Op vrijdag 4 april 2008 01:03 schreef prupke het volgende:
koffiezetapparaat gaat om 7.45 aan , dus om 7,30 verse koffie
broodbakmachine aanzetten zodat er om half 8 smorgens ook vers brood is....
Had je een beetje goed uitgelicht podium?quote:Op vrijdag 4 april 2008 08:02 schreef Ynske het volgende:
gister met een theatergroep bezig geweest, wat is dat leuk
ze zitten nog in de repetietie fase maar met de minimale belichting was t met statief aardig te doen, over een week of 2 geloof ik komt er ook een professioneel lichtman bij.quote:Op vrijdag 4 april 2008 08:18 schreef freud het volgende:
[..]
Had je een beetje goed uitgelicht podium?
Tof! Ik heb meestal meer last dat de onderwerpen bewegen, dan dat ik zelf beweeg (gotta love ISquote:Op vrijdag 4 april 2008 08:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
ze zitten nog in de repetietie fase maar met de minimale belichting was t met statief aardig te doen, over een week of 2 geloof ik komt er ook een professioneel lichtman bij.
mag iig ook bij de generale nog gaan fotograferen en n paar keer van te voren
was wel heel tof. mocht overal tussendoor lopen op t speelvlak. Men speelde gewoon door, trok zich niets van mij aan. Naderhand gaf de regisseur ook nog aan dat hij niet eens in de gaten had gehad dat ik er was. Dus dat had ik iig goed aangepakt.
ISquote:Op vrijdag 4 april 2008 08:34 schreef freud het volgende:
[..]
Tof! Ik heb meestal meer last dat de onderwerpen bewegen, dan dat ik zelf beweeg (gotta love IS). Het is handig om bij de generale inderdaad ook de werking van het licht te zien, dan weet je een beetje bij de uitvoering op welke momenten je de foto kan pakken. Welke cam/lens gebruik je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |