Deze :quote:Op woensdag 2 april 2008 22:47 schreef An24 het volgende:
Dank allemaal!
@prupke: wat voor foto ist geworden?
Tof!quote:Op woensdag 2 april 2008 22:52 schreef prupke het volgende:
[..]
Deze : [ afbeelding ]
op a4 en dan mooi zwart passepartout erom heen
die heb ik laatst uitgeprint en in een lijstje gedaan als kadootje voor mijn peettantequote:Op woensdag 2 april 2008 22:55 schreef An24 het volgende:
[..]
Tof!
Ik denk dat die bloemen uit je showcase laatst, met dat strijklicht ook een goede kans maken
Tofquote:Op woensdag 2 april 2008 22:58 schreef prupke het volgende:
[..]
die heb ik laatst uitgeprint en in een lijstje gedaan als kadootje voor mijn peettante
die was helemaal gelukkig
Ben het trouwens wel met Sanger eens dat je misschien even een apart emailadres moet aanmaken voor deze site. Een info@ is niet altijd handig ivm spambots. Misschien miauw@ans... of zoquote:Op woensdag 2 april 2008 21:15 schreef An24 het volgende:
Thanks airwin,
Was wel bizar, werd snachts wakker en toen moest ik dit opschrijven! Natuurlijk laat je het dan door taalpurist Freud bekijken, maar ik heb grotendeels mijn eigen zin doorgedreven (bijna alles dus, op wat grammatica na)....zoals het hoort
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 2 april 2008 19:41 schreef An24 het volgende:Ik ben geplaatst op 1 van de bekenste cattery's van Nederland
![]()
http://www.noorseboskatten.net/links/kattenfotografen.htm
Het is al heel wat dat je op het email adres kan klikken.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:12 schreef freud het volgende:
[..]
Ben het trouwens wel met Sanger eens dat je misschien even een apart emailadres moet aanmaken voor deze site. Een info@ is niet altijd handig ivm spambots. Misschien miauw@ans... of zo
Gecondoleerd alsnogquote:Op woensdag 2 april 2008 23:20 schreef loehoes het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ik vind de foto's die jij hebt gemaakt duidelijk de mooiste als ik zo langs die anderen scroll!
Vanmiddag de crematie gehad van de oma van mijn vriend. Ookal was ze oud en op, toch altijd naar.![]()
Daarna nog wel met de hele fam. uit eten geweest, wat toch eigenlijk ook wel weer heel erg gezellig was!
dankje maar ik ontbijt pas om 9:15quote:Op donderdag 3 april 2008 06:05 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen!
Het is weer tijd voor een ontbijtje!
* Xilantof gaat alle fotters af voor een ontbijtje op bed!
Dan ben je mooi te laatquote:Op donderdag 3 april 2008 06:05 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen!
Het is weer tijd voor een ontbijtje!
* Xilantof gaat alle fotters af voor een ontbijtje op bed!
Chocola, wat een waardevolle toevoeging aan je 'ik wil mijn figuur in stand houden / verbeteren' inspanningen!quote:Op donderdag 3 april 2008 07:38 schreef freud het volgende:
Heb zelf als ontbijt tegenwoordig grote bakken allbran flakes met chocola. Kleine verslaving die ik afgelopen week van An heb overgenomen
Pure chocola heeft weinig vet of suikersquote:Op donderdag 3 april 2008 08:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Chocola, wat een waardevolle toevoeging aan je 'ik wil mijn figuur in stand houden / verbeteren' inspanningen!
Nee das lekker lezen als je eindelijk met je verkouden neus het bed uit strompeltquote:Op donderdag 3 april 2008 07:38 schreef freud het volgende:
Dat was schrikken... Droom je over een blonde FOTster, doe je je ogen open, zie je een Xil! Hij had zijn bril geeneens op! En ik moet zeggen dat die roze badjas je ook niet echt stond, al paste het wel goed bij je roze konijntjes slippers.
Heb zelf als ontbijt tegenwoordig grote bakken allbran flakes met chocola. Kleine verslaving die ik afgelopen week van An heb overgenomen
Die verkoudheid heb je NIET van mij hoorquote:Op donderdag 3 april 2008 11:19 schreef An24 het volgende:
|
[..]
Nee das lekker lezen als je eindelijk met je verkouden neus het bed uit strompelt![]()
uhuhquote:Op donderdag 3 april 2008 11:26 schreef freud het volgende:
[..]
Die verkoudheid heb je NIET van mij hoor.
Ik begrijp de teleurstelling...quote:
We zitten helemaal niet te msnnen Hamster....ik doelde op zijn foto'squote:Op donderdag 3 april 2008 13:44 schreef HMaster-II het volgende:
En nu mogen jullie weer lekker buiten spelen..
Dat ge-msn hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |