SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
quote:Op vrijdag 4 april 2008 08:49 schreef rudedeltadude het volgende:
Morgen![]()
Nog 1 dagje en dan:Oh yeahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Mja, dat is waar. IS is niet goedkoop, en zeker wat lichtsterkere IS niet. Ik ben zelf wel fan van lichtsterke primes (Freudquote:Op vrijdag 4 april 2008 08:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
IS
tja
daar heb ik geen geld vooriets met ziektewet die nog altijd neits uitbetalen
gewoon mijn 350d gebruikt en 50/1.8 en af en toe gebruik gemaakt van de 28-105/3,5-4,5 geloof ik
we moeten roeien met de riemen die we hebben he
was wel aan t denken of ik niet nog een andere prime erbij wilde hebben, ondanks dat t heel erg wennen was, vond ik t wel heel fijn werken.
door nu bij die repetities te zijn waarbij men alles tich keer herhaald was t wel fijn dat ik wist welke bewegingen gingen komen die ik de eerste keer had gemist, en dus kon opnieuw proberen. das wel heel fijn voor de generale enzo, ook voor t licht natuurlijk
de 135 zou alleen mogelijk zijn voor echte close-upjes van gezichten enzoquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:05 schreef freud het volgende:
[..]
Mja, dat is waar. IS is niet goedkoop, en zeker wat lichtsterkere IS niet. Ik ben zelf wel fan van lichtsterke primes (Freud135mm f2L), maar dan moet je wel ruimte hebben om te bewegen... Die 50mm is in ieder geval een heerlijke lens
.
linkje? en wat vind jij goekoop?quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:14 schreef rudedeltadude het volgende:
20 mm f/2.8 kan je ook goedkoop aankomen hoor
ruimte heb je dan idd wel nodig...quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:25 schreef freud het volgende:
@ynske: de 135mm is prima te gebruiken als je de ruimte hebt. Heb van achterin de 013 mooie overzichtshots kunnen maken encloseups voor het podium.
35 mm staat bij de online fotozaken voor 222quote:@rudedeltadude: ik ben ook benieuwd! De 20mm zie ik meestal voor zo'n 200-300 euro voorbij komen...
Hmm... En toen vond ik dus geen 20 mm he...quote:
Ja, maar dat is toch geen gekke prijs voor zo'n lens?quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:25 schreef freud het volgende:
@rudedeltadude: ik ben ook benieuwd! De 20mm zie ik meestal voor zo'n 200-300 euro voorbij komen...
is een sigma die wil ik nietquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:31 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Hmm... En toen vond ik dus geen 20 mm he...
Wel deze... misschien ook interessant?
Sigma 24 mm f/1.8
dat hoor je me niet zeggenquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:32 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Ja, maar dat is toch geen gekke prijs voor zo'n lens?
Begrijp me niet verkeerd, het blijft een slok geld, maar prijs/kwaliteit is dat toch lang niet gek....
dat is de 2.8, die sigma was een 1.8quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
is een sigma die wil ik niet
en nieuw kost de canon daarvan 285
Ja, dat is niks anders dan logica...quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat hoor je me niet zeggen
maar goed als je geen geld hebt doordat men niet betaald. is dat nu iig teveel voor mij.
Het is een simpele lens, met weinig glas, geen speciale motor etc. Waarom die lens dan ruim 4x duurder is dan de 50mm is me een raadsel. De kwaliteit is ook niet spetterend tov zoom L lenzen, dus daarom vind ik 200 euro meer dan genoeg voor zoiets. De sigma is nog minder dan de canon, en als je een f1.8 lens koopt, wil je niet dat hij pas vanaf f3.5 scherp isquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:32 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Ja, maar dat is toch geen gekke prijs voor zo'n lens?
Begrijp me niet verkeerd, het blijft een slok geld, maar prijs/kwaliteit is dat toch lang niet gek....
Ik had verder niet naar reviews gekeken...quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:39 schreef freud het volgende:
[..]
Het is een simpele lens, met weinig glas, geen speciale motor etc. Waarom die lens dan ruim 4x duurder is dan de 50mm is me een raadsel. De kwaliteit is ook niet spetterend tov zoom L lenzen, dus daarom vind ik 200 euro meer dan genoeg voor zoiets. De sigma is nog minder dan de canon, en als je een f1.8 lens koopt, wil je niet dat hij pas vanaf f3.5 scherp is.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:43 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Ik had verder niet naar reviews gekeken...
Wilde alleen die sigma ff noemen omdat ik geen 20 mm f/2.8 tegen kwam...
quote:Op vrijdag 4 april 2008 08:02 schreef Ynske het volgende:
gister met een theatergroep bezig geweest, wat is dat leuk
k schaam me doodquote:Op vrijdag 4 april 2008 10:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Tof
Nog een beetje toffe foto's gemaakt?
Coolquote:Op vrijdag 4 april 2008 10:47 schreef Ynske het volgende:
had ik al verteld dat ze me gevraagd hebben om ook foto's voor de flyer te leveren
Cool Ynske! Is leuk he zulke dingen!quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:47 schreef Ynske het volgende:
had ik al verteld dat ze me gevraagd hebben om ook foto's voor de flyer te leveren
quote:
Coolquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:42 schreef An24 het volgende:
Verder: morgen luitjes![]()
Alweer goed nieuws. Ben op de gastenlijst gezet voor deze jonge vent: http://www.ianparkermusic.com/
Heerlijke kop, heerlijke blues, wat wil je nog meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |