Het gebeud wel vaker dit seizoen dat spelers tegen hun oude club scoren dus vanavond is de kans ook wel groot.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:26 schreef venomsnake het volgende:
Gaat weer een loodzware wedstrijd worden aangezien er nog steeds een zooi belangrijke spelers niet bij zijn. Ik zie De Graafschap zo winnen.![]()
Maar goed, Cahais in de basis vanavond omdat Kruiswijk geblesseerd is.
Ben benieuwd hoe hij het gaat doen.![]()
Zou leuk zijn als Powel een goal tegen zijn oude club kon maken..
Hmmm... ik hoop op 0-2, maar ik vrees 2-0quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:36 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Het gebeud wel vaker dit seizoen dat spelers tegen hun oude club scoren dus vanavond is de kans ook wel groot.
Benieuwd welke 11 boeren er winnen , als je naar de andere wedstrijden van dit weekend kijkt zou het gunstig voor de Graafschap zijn als ze winnen. en Groningen vecht nog voor een plaatje bij de eerste 5 , dus het kan een leuke wedstrijd worden.
quote:
Neeheeequote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:39 schreef Dos37 het volgende:
In Eigen goal, deal?
haha dat zou wat zijnquote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:41 schreef borisz het volgende:
Konden ze geen bier divisie wedstrijden live uitzenden ? Dat is spannender dan dit
Kan niet als hij al geel heeft gehad.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:58 schreef vitessezuid113 het volgende:
laat ze hem maar schorsen op tv beelden.
Gaat lekker met jullie ziekenboegquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:00 schreef venomsnake het volgende:
Godver , hij komt net terug van een ernstige blessure.![]()
Eindelijk een middenvelder weer terug, direct weer geblesseerd.
slaat ook nergens op die regelquote:
Hier nog iemand aan de kook..quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:07 schreef -Hans- het volgende:
woedend ! Loop nu nog te vloeken hier want verdomme wat een krankzinnige overtreding. Gezien de overtreding en de pijn kun je al het ergste doen vermoeden. Dan ben je toch echt niet goed wijs als je op zo'n plek zo'n overtreding maakt. Overigens past zo'n overtreding nergens op het veld. Dit mag niet onbestraft blijven..
Come on Groningen !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |