Ja, ging vanmiddag ineens weer hard.quote:Op woensdag 9 april 2008 19:18 schreef Drugshond het volgende:
Oe.... nog een 0,5 ct voor de dollar.
Dohquote:Op donderdag 10 april 2008 11:12 schreef indahnesia.com het volgende:
Er is helemaal niets voorbij, hoe hard sommigen ook roepen
Jepsquote:Op donderdag 10 april 200811:14 schreef ItaloDancer het volgende:
1,59 getikt
maar er zijn er genoeg die zichzelf voor de gek houden, nog altijd.quote:
bliep is zo'n beetje begonnen bij aanvang van handel in Europa. Dat is de redenquote:Op donderdag 10 april 200811:31 schreef Stereotomy het volgende:
Geen directe aanleidingen voor deze bliep, of wel?
Misschien dat we volgende week de 1,60 nog halen dan. [afbeelding]
Mja, als je kijkt wie dat soort dingen roept, dan zijn het niet echt mensen die onbevooroordeeld zijn. Dnek dat de gemiddelde econoom dat ook wel snapt.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:12 schreef indahnesia.com het volgende:
Er is helemaal niets voorbij, hoe hard sommigen ook roepen
met een Dow Jones op grote hoogten trek ik toch mijn twijfels over de wijsheid van bepaalde groepen mensen.quote:Op donderdag 10 april 200811:40 schreef freud het volgende:
[..]
Mja, als je kijkt wie dat soort dingen roept, dan zijn het niet echt mensen die onbevooroordeeld zijn. Dnek dat de gemiddelde econoom dat ook wel snapt.
Voor elke bliep van de dollar omhoog is de laatste tijd vaker de aanleiding dat de olie prijs gestegen is.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:31 schreef Stereotomy het volgende:
Geen directe aanleidingen voor deze bliep, of wel?
Misschien dat we volgende week de 1,60 nog halen dan.
Om maar even de standaard dooddoener te geven en niets te hoeven onderbouwen.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
met een Dow Jones op grote hoogten trek ik toch mijn twijfels over de wijsheid van bepaalde groepen mensen.
owh ja... case closed inderdaadquote:Op donderdag 10 april 200812:44 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Om maar even de standaard dooddoener te geven en niets te hoeven onderbouwen.
De markt heeft altijd gelijk [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |