Bullshit!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:14 schreef helldeskr het volgende:
Gebruik je wel de juiste benzine ?
Sommige tanks hebben een speciale vulopening waardoor er bijvoorbeeld alleen euro 95 in kan.
Bij 98 slaat ie af...
Sommige auto's hebben een flexibele vulpijp (mercedesquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:15 schreef maok het volgende:
Bekend probleem, had ik een keer bij een geleende auto, daarbij werkte het om de slang er niet helemaal in de stoppen maar een klein stukje terug te halen. Misschien dat de voorkant van de slang ergens tegen aan zit ofzo waar door hij 'denkt' dat de tank al vol zit.
Dit hoort trouwens niet zo, normaal zou je gewoon moeten kunnen knijpen en pas moeten doorklikken als je tank vol is.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 07:35 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Bullshit!
Het getalletje 95 of 98 geeft het octaangehalte aan. Denk jij dat je auto weet welke brandstof je er in gooit? Je motor gaat het wel merken maar als het goed is neemt je motormanagment het dan over.
Hoe vaak hoor je wel niet dat er 1 of andere sukkel benzine in een diesel ( of andersom ) gooit.
Of er zit een palletje op (alhoewel dat eigenlijk verboden is)quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 02:59 schreef burcubaz het volgende:
ja, ook een meisje. ik zie mensen voltanken zonder de pistool aan te raken, ik vraag me dus af hoe je automatisch kunt voltanken.
Het is idd een belachelijke autoquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:08 schreef Rutger1983 het volgende:
Ik wens je bij deze veel succes!
De tankdop vinden bij een daihatsu cuore is inderdaad een hele opgave! (heb je die er wel bij gekocht?)
Hoeveel liter gaat er eigenlijk in zo'n koekblik?
Lukt bij met mijn tankdop nietquote:
Kan je beter gewoon een paperclip door de gaten jassen en daar de pal die daarvoor bedoeld is achter laten hangen (of halen ze zelfs dat ding weg in NL? hier zit het mechanisme er altijd wel in, maar niet altijd een stuk ijzer waar het achter kan blijven hangen... op die plek dus een paperclip en klaar).quote:
Na anderhalf jaar nog?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:21 schreef zwartedoos het volgende:
Volgens mij moet TS de betekenis van het woordje snugger ook eens opzoeken
Andersom kan niet. Een dieselpistool is te breed voor de nauwe vulopening van een benzinetank.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 07:35 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Hoe vaak hoor je wel niet dat er 1 of andere sukkel benzine in een diesel ( of andersom ) gooit.
Toch zijn er mensen die 'm met geweld erin krijgen (serieus ja!).quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:55 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Andersom kan niet. Een dieselpistool is te breed voor de nauwe vulopening van een benzinetank.
Dude... weet jij niet aan welke kant je tankdop zit?quote:
Zo te zien niet neequote:Op zondag 30 augustus 2009 12:12 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Dude... weet jij niet aan welke kant je tankdop zit?
Foto is niet van mij.. eerste hit op 'tankdop tanken'quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:12 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Dude... weet jij niet aan welke kant je tankdop zit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |