Doen! Kan die GayT-8 meteen de Kliko inquote:Op maandag 31 maart 2008 20:21 schreef Aresdreams het volgende:
nee dribbel, ben niet op zoek naar een nieuwe distortion...
alhoewel die stompbox geval ding van line 6 (de M16 geloof ik) mij wel interesant lijkt
Beter koop je een spider valve, dat klinkt tenmisnste nog goedquote:Op maandag 31 maart 2008 19:15 schreef EvilWasp het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van Line 6 Spider III 75's. Ben van plan er over een tijdje één aan te schaffen.
Hier staat ie de M16 samen met zijn broertjes:quote:Op maandag 31 maart 2008 20:21 schreef Aresdreams het volgende:
nee dribbel, ben niet op zoek naar een nieuwe distortion...
alhoewel die stompbox geval ding van line 6 (de M16 geloof ik) mij wel interesant lijkt
Heeft Heidevolk een nieuwe CD?quote:Op maandag 31 maart 2008 21:35 schreef Witchfynder het volgende:
Hey Dean! Heidevolk heeft op hun nieuwe CD een nummer over Koning Radboud. Ik denk dat jij als Fries dat wel interessant zou vinden. Je kan het beluisteren op hun MySpace..
quote:Op maandag 31 maart 2008 21:35 schreef Witchfynder het volgende:
Hey Dean! Heidevolk heeft op hun nieuwe CD een nummer over Koning Radboud. Ik denk dat jij als Fries dat wel interessant zou vinden. Je kan het beluisteren op hun MySpace..
Yep, Wodan Heerst heet hij (uiteraard) en ze hebben nu een deal bij Napalm, dus dat komt helemaal goed. Lees net dat de 25ste in Arnhem de CD-release is.quote:Op maandag 31 maart 2008 21:45 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Heeft Heidevolk een nieuwe CD?![]()
De Strijdlust is Geboren is iig geweldig
Ja lastig dat Nederlands he?quote:Op maandag 31 maart 2008 21:47 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jammer dat ik de vocals niet goed kan horen... bij flarden...
Nee, bagger opnamequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |