Zit daar ook een linkshandige tussen? Anders kan ik er vrij weinig meequote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:18 schreef Deansensitized het volgende:
En anders staan hier nog wel gitaren hoor
Maar komt wel goed man, dankjewel
Heb de site gevonden, maar is inderdaad niet volledig.
Dat vergeet hij bij mij ook altijd. "Daan, toffe gitaar voor je!" "NEE!"quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zit daar ook een linkshandige tussen? Anders kan ik er vrij weinig mee
je maakt een grap.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:53 schreef Sloggi het volgende:
die bagger die gejat is
Die krijg je dus niet verkocht, dat is het probleemquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:51 schreef Witchfynder het volgende:
Ik wou dat ik ze had! Kon ik ze lekker verkopen..
Van het geld een custum ESP laten maken ofzo..
.
Jammer manquote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:09 schreef ikheetmartijn het volgende:
teeveepee
Heuj, alles kits hier?
Muzikaal hier alles op een laag pitje. Born Suspicious weer (en nu voorgoed) ontbonden. Te veel blablabla te weinig daden. "Less talk more rock!" Zonde van m'n tijd, geen zin in.
Dus nu druk op zoek naar een drummer omgeving Zwolle. Suggesties zijn welkom!
Cheers
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:45 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat vergeet hij bij mij ook altijd. "Daan, toffe gitaar voor je!" "NEE!".
.
En een bass met Floydquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:51 schreef Witchfynder het volgende:
Ik wou dat ik ze had! Kon ik ze lekker verkopen..
Van het geld een custum ESP laten maken ofzo..
.
makkelijke oplossing: drumcomputertjequote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:09 schreef ikheetmartijn het volgende:
teeveepee
Heuj, alles kits hier?
Muzikaal hier alles op een laag pitje. Born Suspicious weer (en nu voorgoed) ontbonden. Te veel blablabla te weinig daden. "Less talk more rock!" Zonde van m'n tijd, geen zin in.
Dus nu druk op zoek naar een drummer omgeving Zwolle. Suggesties zijn welkom!
Cheers
Punk is niet lelijkquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:37 schreef Deansensitized het volgende:
Meet wil ik het niet noemen, hij komt gewoon ff wat brengen, wellicht loopje spelen
Foto? Mooi gezicht, twee van die lelijke punk spelende Friezen
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:02 schreef brother52 het volgende:
Ja, dat zijn ze, net even een stukje met het nummer meegespeeld en volgens mij klopt het.
Ah, dan had mijn moeder de goede familie voor zich.quote:
Floyd maakt ze niet. Hipshot misschien wel.quote:
wel incalculeren dat je vet veel aan 'secured shipping'betaalt en ook nog eens invoerrechten en BTW.....de dollar is niet altijd gunstig dan.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:05 schreef Bafnek het volgende:
Heuj,
Ik vroeg me af of iemand een goede amerikaanse muziekwinkel weet die ook naar Nederland shipped...
Kwil nl. gebruik maken van de lage koers.
Goeie vraag, ik ookquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:05 schreef Bafnek het volgende:
Heuj,
Ik vroeg me af of iemand een goede amerikaanse muziekwinkel weet die ook naar Nederland shipped...
Kwil nl. gebruik maken van de lage koers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |