tja ieder zijn ding, maar ik moet zeggen, als je een NJ-serie hebt, dat die wel lekker spelenquote:Op dinsdag 1 april 2008 07:37 schreef Deansensitized het volgende:
Vind het maar niks. Vind het naast andere merken in dezelfde prijsklassen net speelgoedgitaartjes lijken. Voelt ook allemaal zo nep aan, lijkt allemaal net plastic, speelt ruk, weet niet... niet echt mijn ding
als platinum al brand hout is, wat is bronze dan?quote:Op dinsdag 1 april 2008 08:27 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dan heb je denk ik alleen maar die Platinum series dingen geprobeerd, dat is inderdaad brandhout maar BC Rich heeft ook hele goede (en hele dure) gitaren
niet dat het mi uitmaakt, ik heb er nog een serrie bovenquote:Op dinsdag 1 april 2008 09:46 schreef Cynic het volgende:
sorry, ik bedoelde ook bronze.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 09:46 schreef guitarist.nl het volgende:
Iemand belang?
[TK] Pinkpop weekendkaartje (100¤)
Die Assassin serie zitten ook wel wat leuke (normale) modellen tussenquote:Op dinsdag 1 april 2008 10:31 schreef Witchfynder het volgende:
Ik vind een Mockingbird en dan in een exotische houtkleur best cool.
Zoals deze:
http://musiclandexpress.com/catalog/images/mock_exotic_sm.jpg
quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:33 schreef guitarist.nl het volgende:
Mijn andere topic is ook goed!![]()
Ik ga een kwaliteitsuser worden.
Maarja, gitaar.
Ja, die gaan inderdaad nog welquote:Op dinsdag 1 april 2008 10:35 schreef Cynic het volgende:
[..]
Die Assassin serie zitten ook wel wat leuke (normale) modellen tussen
Foto's!!quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:53 schreef Cynic het volgende:
Ik ben eerst wel klaar met gitaren kopen denk ik. Heb nog steeds een half afgemaakt projectje liggen waar ik echt eens mee aan de slag moet. Is een gitaar uit 1978 maar ik heb nog steeds geen idee welk merk. De lak is er inmiddels bijna af (had hem eerst helemaal verprutst met verf enzo) maar het ligt alweer een tijdje stil.
Echt veel geld gaat het niet kosten, misschien nog een keer wat nieuwe pickups erin (of misschien wel alle electronica, dat is misschien ook nog een optie) maar verder is alles compleet. Dat schuren is alleen nogal een saai en tijdrovend karwei, net als het opnieuw lakken trouwens. En ik moet nog steeds uitzoeken hoe ik hem zo naturel mogelijk hou.quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:56 schreef Aresdreams het volgende:
prioriteiten stellen cynic
zo is het ook met geld... prioriteiten stellen waar het heen moet gaan
helaas te weinig over om het naar mijn spaar-hier-voor-een-nieuwe-gitaar-rekening te zetten
blanke lak?quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:00 schreef Cynic het volgende:
[..]
Echt veel geld gaat het niet kosten, misschien nog een keer wat nieuwe pickups erin (of misschien wel alle electronica, dat is misschien ook nog een optie) maar verder is alles compleet. Dat schuren is alleen nogal een saai en tijdrovend karwei, net als het opnieuw lakken trouwens. En ik moet nog steeds uitzoeken hoe ik hem zo naturel mogelijk hou.
Push-pull, niet moeilijk, genoeg schema's op Googlequote:Op dinsdag 1 april 2008 11:05 schreef Cynic het volgende:
Ik denk ook aan beits, want ik hoef geen glans ofzo. Moet ook maar eens uitzoeken hoe alles geschakeld zit, volgens mij zit er ook een schakelaartje op om de humbuckers te splitsen maar ik weet niet hoe dat werkt.![]()
Denk dat ik tzt maar even een bestelling moet doen bij Guitarfetish.
Ja, dat lijkt me wel een therapeutische zenbezigheid.quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:00 schreef Cynic het volgende:
Dat schuren is alleen nogal een saai en tijdrovend karwei
Volgens Robert Godin waar ik vrijdag die clinic van had, waren neck-through gitaren juist funest voor je geluid en stapten om die reden ongeveer alle fabrikanten van dat idee af. Volgens mij is BC Rich ook de enige die ze nog in het assortiment heeft zitten...quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:31 schreef Witchfynder het volgende:
Ik vind een Mockingbird en dan in een exotische houtkleur best cool.
Zoals deze:
http://musiclandexpress.com/catalog/images/mock_exotic_sm.jpg
Wat is een DKMG eigenlijk meer dan een DXMG met actieve elementen zoals ik die heb? Behalve de prijs, want een DKMG is toch wat duurder dacht ik?quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:49 schreef Witchfynder het volgende:
Toch zou ik dan liever een Jackson DKMG willen hebben..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |