quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:39 schreef Katewalker het volgende:
haha Brian in bed in foetushouding..hij is zielig nu natuurlijk en dan die pianomuziek op de achtergrond..ik zou er heerlijk op kunnen slapen..maar Brian zucht...die gaat zich lam irriteren...
Nou..dat is wel heel grappig ja..krijgen ze honderden peper en zout setjes..quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Massaal peper en zout stelletjes lijkt me ook wel tof.
[ afbeelding ]
Wat een ongein allemaal... maar ik heb tijden niet zo genoten van de streams. En zelfs de reguliere is top.
Dat bracht hem ook al tegen het kookpuntquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:41 schreef avonne het volgende:
[..]
Dat was om "op brute wijze een spiegel voor te houden"
Vandaag in de uitzending Amanda "Je moet niet, als iemand iets fout doen, dan hetzelfde fout doen. Dan ben je ook fout" (ging over het schreeuwen tegen Palma)
het is waarschijnlijker dat ze zometeen sex hebben.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Kan nog een nachtje worden.... Glazen deuren, servies, doucheslangen, telefoontje naar achter, kapotte tafeltjes en een hotelovernachting![]()
nog even nietquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:41 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het zal vast nog leuker worden...Amanda praat al drukker door de wijn....![]()
moet ik je alvast gedag zeggen?
quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:44 schreef 2live het volgende:
[..]
het is waarschijnlijker dat ze zometeen sex hebben.
Sudderen???? Hij kookt..........................gok ikquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:42 schreef pullup het volgende:
Mooi Amanda gaat naar bed. Nu maar hopen dat Paraboy lang genoeg heeft lopen sudderen
Ziet er goed uit...quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:44 schreef chufi het volgende:
BTW: OP is af
Tis weer een knap stukje werk hoorquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:44 schreef chufi het volgende:
BTW: OP is af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |