abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 november 1999 @ 23:55:00 #1
634 AlBundy
I sell shoes, so did Tara
pi_212761
Weer gekeken naar Rolf snuif Wouters ? Nou het was weer te genant voor woorden. Ouders willen jullie jullie kinderen waarschuwen voor de gevaren van cocaine? Kijk dan eens met zijn allen naar de do.avond uitzendingen van BB ! Een normale conversatie met gasten is onmogelijk, er komt geneen goedlopende zin uit zijn mond, en alle "grapjes" die hij maakt komen ALLEMAAL totaal verkeerd over. Een interessante kennismaking met evt. nieuwe bewoners wordt totaal de grond ingeboord zo. Dus Veronica, heb eindelijk eens meer respect voor je kijkers en zet Rolf Wouters bij Patty Brard en zet op prime-time iemand die nuchter is (en dat ook de laatste 24 uur is geweest)neer.

Ik heb gesproken

Hup NAC !!!
pi_212762
Ik ondersteun deze aktie van harte! Guttegut wat komt die man gemaakt over. Geen zin komt spontaan uit zijn mond. En zelfs bij het aflezen van een papiertje maakt-ie fouten bij de vleet!
pi_212763
Nou nou!
Is iedereen zo dom of ben ik zo slim?
  dinsdag 2 november 1999 @ 00:01:00 #4
634 AlBundy
I sell shoes, so did Tara
pi_212764
Hummie, lees je mee????
Hup NAC !!!
  Redactie Frontpage dinsdag 2 november 1999 @ 00:23:00 #5
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_212765
En de regie had het nog zo goed uitgelegd aan Rolf. We zetten de meiden op volgorde: anouk, Nicolette en Cerylle. Je gaat telkens het rijtje af. En wat doet Rolf, hij laat Cerylle als eerste iets over haarzelf vertellen. En aldus geschiedde dat de naam van anouk bij Cerylle stond.

Slim Rolf, heel slim!

Moderator dinsdag 2 november 1999 @ 10:40:00 #6
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_212766
Stuitend slecht, te genant voor woorden. Als Rolf dit terugziet, dan kan hij toch niet anders dan tot de conclusie komen dat hij simpelweg niet geschikt is om (live)te presenteren? Dit kan echt niet Rolf.
Klapper was trouwens die opmerking "nou, we hebben je man zojuist gezien".

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  dinsdag 2 november 1999 @ 10:49:00 #7
1026 Quelling
A hubba hubba and a ding dang
pi_212767
De man is toch gewoon een kerel die lol beleeft aan wat hij doet. Natuurlijk is ie fout, maar dat wete ie zelf ook wel. Rolf, mijn zegen heb je man. Neem nog een lijntje, en vertel ons de leugens van BigBrother met de huichelachtige glimlach die ons verteld dat je beter weet!
When I was a sperm
I had alot to learn.

pi_212768
Hij moet gewoon grappige dingen precenteren, daar is hij goed in. Maar hier komt hij inderdaad als een halve zool over. Jammer
  dinsdag 2 november 1999 @ 12:54:00 #9
1365 The MarK
BigBadMotherFokker
pi_212769
Duidelijk. We willen een ander.

DEPONEERT HIER UW SUGGESTIES!!

Voorbeeld:

Fillip Frericks?
Francois Boulanzzjjjee?
Marga van Praag?
Rob Trip?
Tom Egberts?
Olaf Mol?
Hugo Kamps?

Desnoods Sabine...

------
BigBadMotherFokker

BigBadMotherFokker
  dinsdag 2 november 1999 @ 13:01:00 #10
1155 Bertje
-=Enge Buur=-
pi_212770
quote:
op 11-02-1999 om 12:54 PM schreef The MarK het volgende:

Voorbeeld:

Fillip Frericks?
Francois Boulanzzjjjee?
Marga van Praag?
Rob Trip?
Tom Egberts?
Olaf Mol?
Hugo Kamps?

Desnoods Sabine...

------
BigBadMotherFokker

Ik stem voor Olav Mol. Andere grootheden als Jos Brink of Carlo Boshard (trouwens ook een goede Jos Brink) zijn ook van harte welkom.

Op donderdag 9 september 2004 14:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Bert, ik kan over jou maar een ding zeggen: ik hou nu al van je. Ik weet niet wat het is. Jij roept dat gewoon op bij mensen.
  dinsdag 2 november 1999 @ 13:25:00 #11
1026 Quelling
A hubba hubba and a ding dang
pi_212771
als het dan toch een ander moet worden, dan liever Jan Mulder, dan krijg je tenminste leuke situaties. Theo van Gogh, die zou de bewoners ook wel wat nieuwe impulsen kunnen geven.
When I was a sperm
I had alot to learn.

dinsdag 2 november 1999 @ 13:32:00 #12
1157 Frodo
absoluut géén newbie
pi_212772
Ralph Inbar!

die presenteerd al jaren een programm met Caqmera's enzo. leuk als de kandidaten het huis verlaten! zien ze ineens Ralph I. staan.

Willibrord lijkt me geen goeie keus die wil alleen maar zelf meedoen.

pokemuuuuuuuuhhhh!!!
  dinsdag 2 november 1999 @ 13:33:00 #13
1157 Frodo
absoluut géén newbie
pi_212773
ikke moet mijn toestenbord even gaan uitblazen geloof ik.
pokemuuuuuuuuhhhh!!!
  dinsdag 2 november 1999 @ 13:40:00 #14
438 Carv
The one and only!!
pi_212774
quote:
op 11-02-1999 om 01:01 PM schreef Bertje het volgende:
Ik stem voor Olav Mol. Andere grootheden als Jos Brink of Carlo Boshard (trouwens ook een goede Jos Brink) zijn ook van harte welkom.

Carlo Boshard vind ik een hele goede keuze of zijn broer, dan kan je tenminste lachen

Bye bye,
Carv
pi_212775
Okay, Rolf schijnt aan de drugs te zijn maar ik vind Daphne ook geen aanwinst voor het programma. Ze is erg zenuwachtig en dat laat ze heel duidelijk zien, wel jammer dat Veronica niet gewoon een leuk duo kon vinden om te presenteren.

Mijn suggestie:
Herman Brood, hoewel hij ook de hele dag stoned is maar dat kan ook bestwel interessant worden...En van hem kijkt niemand meer raar op als ie weer is stoned is..

Triumph starts with a try and ends with an oempfh
  dinsdag 2 november 1999 @ 14:21:00 #16
882 jooltje
X-file verslaafd
pi_212776
quote:
op 11-02-1999 om 12:54 PM schreef The MarK het volgende:

Voorbeeld:

Fillip Frericks?
Francois Boulanzzjjjee?
Marga van Praag?
Rob Trip?
Tom Egberts?
Olaf Mol?
Hugo Kamps?

Desnoods Sabine...

Geef mij maar Theo van gogh en Menno Buch die krijgen de bewoners wel zo ver dat ze alle ranzigheid uit het huis opbichten.

------
BigBadMotherFokker

You know, they say when you talk to God, it's prayer, but when God talks to you, it's schizophrenia!

dinsdag 2 november 1999 @ 14:30:00 #17
1024 Shabba
Wakarimasu ka?
pi_212777
Van meet af aan heb ik ook zoiets van: "Het gaat niet helemaal lekker met die Wouters!"

Wat nu ook opeens die X ertussen doet? Ik weet het niet (misschien een verwijzing naar een variant op het lijntjes snuiven)!

Trouwens die Daphne die kan er ook wat van met die lange onverzorgde haren en dito kop eronder! Kan wel merken dat het moederen haar zeer zwaar valt!

Overigens geen Carlo Boshard/Boshart/Boshardt (whatever)! Die jat letterlijk de grappen van David Letterman!

Doe mij maar Herman Emmink! Of is tie dood?

Dead By Dope Demand,
Shabba
pi_212778
Wat dachten jullie van Mart Smeets?
pi_212779

Denk ik aan BB, dan denk ik aan Jerry Springer !
Tiet voar'n pafke..

pi_212780
we willen mensen met enthousiasme. wat denken jullie van dick pasgier, ofzoiets... oud zeskamp en spelzonder grenzen presentator. goh wat si het jammer dan barend barendse dood is, dat was de enige met echt kleur en pet!
pi_212781

Volgens mij is zap8, net als Rolf "XTC" Wouters, ook niet helemaal clean....
Tiet voar'n pafke..

dinsdag 2 november 1999 @ 15:32:00 #22
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_212782
Victor Reinier...
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 2 november 1999 @ 15:36:00 #23
961 Jigsaw
URL not found; fake it? (Y/N)
pi_212783
Geef Youp van 't Hek carte blanche... Fout voor V. maar goed voor ons.
Mijn oma kijkt altijd naar Rolluf als ze geconstipeerd is; werkt altijd.
Windows Error 010: Reserved for future mistakes by our developers

pi_212784
Caroline Tenson į la "Het spijt me" en dan als vaste gast...

Hummie

Zodat ze iedere week weer haar excuses kan aanbieden voor de fouten die VOO heeft gemaakt. Dat lijkt me een leuk en avondvullend programma.

En dan als eerste gast Rolf natuurlijk...

dinsdag 2 november 1999 @ 23:29:00 #25
1236 python
For the time being
pi_212785
quote:
op 11-02-1999 om 02:14 PM schreef Aphrodite het volgende:
Okay, Rolf schijnt aan de drugs te zijn

Dit is een hier vaak vermelde eigenschap van Rolf. Maar is dit nou een gerucht/roddel of een feit (sorry, ik lees haast nooit roddelbladen).
Ik vind Rolf (en de fouten die hij maakt) overigens best grappig. Van mij mag hij blijven.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')