Ik heb gesproken
Slim Rolf, heel slim!
DEPONEERT HIER UW SUGGESTIES!!
Voorbeeld:
Fillip Frericks?
Francois Boulanzzjjjee?
Marga van Praag?
Rob Trip?
Tom Egberts?
Olaf Mol?
Hugo Kamps?
Desnoods Sabine...
------
BigBadMotherFokker
quote:
op 11-02-1999 om 12:54 PM schreef The MarK het volgende:
Duidelijk. We willen een ander.DEPONEERT HIER UW SUGGESTIES!!
Voorbeeld:
Fillip Frericks?
Francois Boulanzzjjjee?
Marga van Praag?
Rob Trip?
Tom Egberts?
Olaf Mol?
Hugo Kamps?
Desnoods Sabine...
------
BigBadMotherFokker
Ik stem voor Olav Mol. Andere grootheden als Jos Brink of Carlo Boshard (trouwens ook een goede Jos Brink) zijn ook van harte welkom.
die presenteerd al jaren een programm met Caqmera's enzo. leuk als de kandidaten het huis verlaten! zien ze ineens Ralph I. staan.
Willibrord lijkt me geen goeie keus die wil alleen maar zelf meedoen.
quote:
op 11-02-1999 om 01:01 PM schreef Bertje het volgende:
Ik stem voor Olav Mol. Andere grootheden als Jos Brink of Carlo Boshard (trouwens ook een goede Jos Brink) zijn ook van harte welkom.
Carlo Boshard vind ik een hele goede keuze of zijn broer, dan kan je tenminste lachen
Mijn suggestie:
Herman Brood, hoewel hij ook de hele dag stoned is maar dat kan ook bestwel interessant worden...En van hem kijkt niemand meer raar op als ie weer is stoned is..
quote:
op 11-02-1999 om 12:54 PM schreef The MarK het volgende:
Duidelijk. We willen een ander.DEPONEERT HIER UW SUGGESTIES!!
Voorbeeld:
Fillip Frericks?
Francois Boulanzzjjjee?
Marga van Praag?
Rob Trip?
Tom Egberts?
Olaf Mol?
Hugo Kamps?
Desnoods Sabine...Geef mij maar Theo van gogh en Menno Buch die krijgen de bewoners wel zo ver dat ze alle ranzigheid uit het huis opbichten.
------
BigBadMotherFokker
Wat nu ook opeens die X ertussen doet? Ik weet het niet (misschien een verwijzing naar een variant op het lijntjes snuiven)!
Trouwens die Daphne die kan er ook wat van met die lange onverzorgde haren en dito kop eronder! Kan wel merken dat het moederen haar zeer zwaar valt!
Overigens geen Carlo Boshard/Boshart/Boshardt (whatever)! Die jat letterlijk de grappen van David Letterman!
Doe mij maar Herman Emmink! Of is tie dood?
Hummie
Zodat ze iedere week weer haar excuses kan aanbieden voor de fouten die VOO heeft gemaakt. Dat lijkt me een leuk en avondvullend programma.
En dan als eerste gast Rolf natuurlijk...
quote:
op 11-02-1999 om 02:14 PM schreef Aphrodite het volgende:
Okay, Rolf schijnt aan de drugs te zijn
Dit is een hier vaak vermelde eigenschap van Rolf. Maar is dit nou een gerucht/roddel of een feit (sorry, ik lees haast nooit roddelbladen).
Ik vind Rolf (en de fouten die hij maakt) overigens best grappig. Van mij mag hij blijven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |