Nee, maar het heeft niks met Fitna te maken, hoor.quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waarom alleen voor moslims? Hoeven Joden, Christenen, Hindoestanen, Surinamers, Antilianen, Afrikanen, Australiers en de rest van de wereld niet te integreren?
Moslims zijn momenteel een hot item, hoe je het ook wendt of keert. En tussen die 2 groepen bestaan de meeste onduidelijkheden, denk ik zo. Tuulk wordt het breder getrokken, maar voor nu zal het hoe dan ook wel voornamelijk over moslims gaan.quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waarom alleen voor moslims? Hoeven Joden, Christenen, Hindoestanen, Surinamers, Antilianen, Afrikanen, Australiers en de rest van de wereld niet te integreren?
Mwa, dat Fitna er helemaal niets mee te maken heeft is niet zo hoor. Fitna is één van de voorbeelden waaruit duidelijk wordt dat er veel onduidelijkheden bestaan over beide culturen, en Wildersi n het algemeen is een voorbeeld van een steeds polariserender wordend klimaat. En dat kunnen we wel proberen tegen te gaan, zo. Noem het een hippie-initiatief, maar het is wel wat nodig is én kan nog 's heel boeiend zijn.quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, maar het heeft niks met Fitna te maken, hoor.
quote:Real Dutch Food
Goedkope levensmiddelen uit Nederland. We leveren wereldwijd.
De titel komt dan niet overeen met de beschrijiving en de huidige topics. Noem het gewoon een moslimforum - voor en tegen. Want dat is het; iedereen wordt verdeeld in moslim of niet moslim.quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Moslims zijn momenteel een hot item, hoe je het ook wendt of keert. En tussen die 2 groepen bestaan de meeste onduidelijkheden, denk ik zo. Tuulk wordt het breder getrokken, maar voor nu zal het hoe dan ook wel voornamelijk over moslims gaan.
[..]
Precies. Door het alleen te beperken tot een discussie over Moslims doe je veel andere groepen, die ook integratieproblemen hebben/veroorzaken te kort.quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
De titel komt dan niet overeen met de beschrijiving en de huidige topics. Noem het gewoon een moslimforum - voor en tegen. Want dat is het; iedereen wordt verdeeld in moslim of niet moslim.
Eens! Nu er ineens 200 Chinezen bij de IND aankloppen is integratie ook een actueel onderwerp voor de Chinese groepering...quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Precies. Door het alleen te beperken tot een discussie over Moslims doe je veel andere groepen, die ook integratieproblemen hebben/veroorzaken te kort.
Noem het forum dan anders.
Hebben jullie dit idee van mij? Ik kan me herinneren dat ik met zoiets kwam in een FB-topic waar er gepleit werd voor een Wilders-forum.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:35 schreef Dagonet het volgende:
Ja, komt u maar.
Waarom mogen wij ons niet verdiepen in de reclame voor/van andere culturen?quote:
Ik zag topics staan in POL, die ook hier stonden...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:58 schreef Misstique het volgende:
Niet dat ik weet, had je misschien een topic openstaan op het moment dat die geschopt werd?
Nu nog steeds? We zijn namelijk aan het schoppen geweest om INT weer terug te brengen naar het onderwerp waarvoor het bedoeld is.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik zag topics staan in POL, die ook hier stonden...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |