Hier een linkje naar de website waar je het boek kunt bestellen. Plus een plaatsje reserveren voor de signeersessie.quote:Michael Stipe in Amsterdam
Uitgegeven: 11 juni 2008 10:29
Laatst gewijzigd: 11 juni 2008 10:33
AMSTERDAM - Wie altijd al een handtekening heeft gewild van Michael Stipe, moet op 1 juli naar Amsterdam komen. Op die dag signeert de zanger van R.E.M. exemplaren van het fotoboek 'Hello' in het American Book Center in de hoofdstad.
Wenn
Ook fotograaf David Belisle, die het boek over de band maakte, is aanwezig bij de signeersessie. Voor 'Hello' volgde Belisle de bandleden zeven jaar lang, niet alleen tijdens concerten en opnames, maar ook in hun privéleven.
Dit resulteerde in 175 foto's, die worden vergezeld van handgeschreven aantekeningen van de bandleden en een voorwoord van Michael Stipe.
Concert
Een dag na de signeersessie geeft R.E.M.. een openluchtconcert in het Amsterdamse Westerpark. De band reist momenteel de wereld over om het veertiende studioalbum 'Accelerate' onder de aandacht te brengen.
Ik ben daarbijquote:Op zondag 15 juni 2008 15:34 schreef Acathla het volgende:
[..]
Hier een linkje naar de website waar je het boek kunt bestellen. Plus een plaatsje reserveren voor de signeersessie.
Waar is dit?quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:16 schreef xTomer het volgende:
SETLIST:
Harborcoat ("Good evening")
Living Well
Bad Day
Kenneth
1,000,000 ("Hey you people on the lawn, check this shit out")
Man-Sized Wreath
Welcome To The Occupation
Accelerate
7 Chinese Brothers
Hollow Man
Imitation of Life ("Our first #1 single...in Japan")
Houston ("This is about the Katrina situation")
Electrolite ("This is a west-coast song, and we're sending it out to Modest Mouse")
Walk Unafraid
The One I Love
Final Straw
Find The River
Let Me In
Horse To Water
Auctioneer (Another Engine)
Orange Crush
I'm Gonna DJ
Supernatural Superserious
Losing My Religion
Pretty Persuasion ("This is about growing up queer in the south")
Fall On Me ("Please welcome to the stage, Johnny Marr!")
Sitting Still ("You might have noticed the two men to our right, Mitch Easter and Don Dixon. This is called Sitting Still")
Man On The Moon
fuck yeah
Doen we!quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:10 schreef Diaan73 het volgende:
Ben erg benieuwd hoe het was... wij moeten nog een dagje langer wachten en zien ze "pas" 3 juli op Rock Werchter... even snel posten zodat wij het nog kunnen lezen voordat wij afreizen naar België
Was dat in 1999?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 08:30 schreef linebear het volgende:
heb ook er ook best zin in.... ben niet de grootste fan, ken dus ook lang niet alle nummers die ik bij de stlists voor bij zie komen.
Maar dat zal er niet voor zorgen dat ik me minder vermaak
Heb ze tig jaar geleden al eens op Torhout/Werchter gezien, toen waren ze al stoer
Het wordt aan alle kanten afgeraden omdat het naast een woonwijk ligt en er niet veel echte parkeerplaatsen zijn.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:21 schreef ioko het volgende:
[..]
Doen we!
Gaan er mensen met de auto naar Amsterdam, ben nog nooit bij het Westerpark geweest, kun je een beetje parkeren daar?
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:21 schreef ioko het volgende:
[..]
Doen we!
Gaan er mensen met de auto naar Amsterdam, ben nog nooit bij het Westerpark geweest, kun je een beetje parkeren daar?
Check!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij gaan 1 juli naar het concert van Radiohead daar en hebben een tip gekregen voor het parkeren. Die zullen we uitproberen en dan wel even pm-en hoe dat ging.....
Het OV is ook al kut daar. Hmmz.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:03 schreef SpaceSpiff het volgende:
[..]
Het wordt aan alle kanten afgeraden omdat het naast een woonwijk ligt en er niet veel echte parkeerplaatsen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |