29 mei is het feestquote:Op zondag 11 mei 2008 19:36 schreef remcoUT het volgende:
dat feest is toch pas na Pinkpop, dus dat duurt nog wel even....
30 mei. (in de melkweg dan)quote:
quote:
Utrecht dus pas op 4 juni.quote:* 4 juni: Utrecht, Poema.
In samenwerking met USF. Entree 6 euro (in voorverkoop 5 euro), aanvang
23.00 uur. Voorverkoop begint donderdag 15 mei vanaf 13:00 op de Uithof voor
de supermarkt!!! OP=OP
Desondanks dat ie stoned was vond ik zijn show prima hoorquote:Op zondag 11 mei 2008 21:04 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Adam Green laatst zien optreden in de MelkwegAlleen toen in de Melkweg was ie behoorlijk stoned, hopelijk nu een beter optreden.
Op zich wel, maar toch irritant dat ie telkens van die vage grappen maakte enzo.quote:Op maandag 12 mei 2008 21:38 schreef n0r het volgende:
[..]
Desondanks dat ie stoned was vond ik zijn show prima hoor
Kaartje en vliegticket inmiddels besteld
WTF dan heb ik fout gekekenquote:
Ik ga trouwens 10 juli ook nog naar Balaton Soundquote:More good news on the confirmed artists front. Swedish singer-songwriter of Argentinian descent Jose Gonzalez will play Sziget Festival this year. We don’t have a date for his concert yet, but the French Sziget site has a temporary programme of the acts, that you can take a look at here.
Klopt uiteindelijk toch niet, hij staat gelukkig gewoon op wat vroeger de wan2 stage wasquote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:54 schreef -skippybal- het volgende:
Ziggi op MainstageDuidelijk ergens anders te vinden dan...
Lijkt mij een leuk ideequote:Op woensdag 28 mei 2008 17:13 schreef WeirdMicky het volgende:
Gaan we nog een chille fok!-meeting doen?
Mij ook! Wie stelt voor wanneer, waar, enzo ?quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:22 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Lijkt mij een leuk idee
(heb overigens al een meeting met skippybal, zitten in dezelfde trein)
Ik op 10 augustus (uitverkocht)quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:31 schreef Lethe het volgende:
[..]
Mij ook! Wie stelt voor wanneer, waar, enzo ?
Ik zit trouwens in de trein op 9 augustus, nog meer mensen dan?
Net zoals de Immer Falende Lowlands-meet(c)quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:42 schreef -skippybal- het volgende:
Die meet gaat zoooo hard falen
Enige wat het zou kunnen doen slagen is telefoonnummers PM'en ofzo en dan sms'en op het festival zelf...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |