Chillen op de heuvel bij de World Music en een beetje frisbees gooienquote:Good news for all of you planning to go to Sziget and dance all night. Sziget Festival’s Spanish site confirms Carl Cox turning the tables at the Party Arena on the 15th. Also mentioned is Kymani Marley, son of reggae legend Bob Marley, who will be playing the festival’s World Music Stage.
En niet te vergeten Babyshamblesquote:According to Sziget’s Last.fm page, the latest name for this year’s festival are Pete Doherty’s Babyshambles. We’ll keep you posted if any other new names pop up.
Ik zit in elk geval bij je in de treinquote:Op vrijdag 18 april 2008 14:55 schreef -skippybal- het volgende:
Ok, ik heb dus al m'n treinticket besteld he, maar m'n medeganger nog niet. Hij kon het nog niet betalen en ik kon het niet voorschieten want zat ook behoorlijk krap.
En nu is het dus uitverkocht
Ach ja, zal wel tof worden in een trein vol Sziget-gangers en een zooitje bier in de tas
Tof! Dan gaan we gewoon even samen een biertje drinken terwijl we door Duitsland cruisenquote:Op zaterdag 19 april 2008 01:32 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik zit in elk geval bij je in de trein
Zie ik je danquote:Op zaterdag 19 april 2008 02:07 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Tof! Dan gaan we gewoon even samen een biertje drinken terwijl we door Duitsland cruisen
Juicyhill is een kloon van mijquote:Op zondag 20 april 2008 23:20 schreef CasB het volgende:
Hoe weten jullie nou weer in welke trein jullie zitten
Mja, zo goed nieuws vind ik dat niet echt.quote:Op maandag 21 april 2008 08:34 schreef koen_pijl het volgende:
More good news for metal fans, this time. German thrash-metallers Dew Scented will be playing this year’s Sziget, on August 15th. The news is also confirmed on their official site.
Bron: Szigetnews.com
Hmmzz, moet niet teveel nederlandse muziek worden. Ik hou niet van Nederlandse muziek, daarom trek ik ook die kant op.quote:Op maandag 21 april 2008 16:50 schreef XxxPimxxX het volgende:
Ziggi () en Moke ook. Allemaal 'wel leuk', hoop nog steeds op wat goede Belgische namen.
Vet voor henquote:Op maandag 21 april 2008 14:35 schreef ruud.nl het volgende:
Voicst op Sziget.
http://www.nu.nl/news/153(...)_muziekfestival.html
Voicst vind ik ook wel goed, maar geen fan van hun. Maar ik zou het inderdaad tof voor hun vinden als hun groot zijn.quote:Op maandag 21 april 2008 19:25 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Vet voor hen![]()
Zij verdienen het in mijn ogen om wel redelijk groot te worden.
Maar die komen al bij het Nederlandse Sziget feestquote:Op maandag 21 april 2008 23:59 schreef -skippybal- het volgende:
Voicst is leuk, ook al is het tweede album minder imho.
En dat gaat echt zo'n Nederlandse enclave worden dan, ne als vorig jaar met de Amsterdam Klezmer Band. Wat een feestje was dat
Ik wel denk!quote:Op dinsdag 22 april 2008 08:45 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Maar die komen al bij het Nederlandse Sziget feest
Maar wie gaan er naar het feest in de Melkweg?? de vvk is al begonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |