Bovendien kun je elke dag gratis douchen (alleen voor mensen met een campingbandje), je moet soms een kwartiertje in de rij staan maar ze waren best wel okee.quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:58 schreef Rubbish11 het volgende:
Ik heb vorig jaar overigens uitstekend geslapen in een tentje op het festival
Veel schaduw en muziek begint vrij laat dus is redelijk goed te doen
Daar kan ik toch ook naartoe, aangezien ik wel een campingticket heb?quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:26 schreef BOKA het volgende:
[..]
Bovendien kun je elke dag gratis douchen (alleen voor mensen met een campingbandje), je moet soms een kwartiertje in de rij staan maar ze waren best wel okee.
Of je gaat naar het zwembad, maar daar moet je wel langer wachten, dankzij de zwembadnazi's.
Ook natquote:Op dinsdag 1 april 2008 13:30 schreef Miesjel het volgende:
Oeh, ik ben net warm gemaakt door een collega. Dit is een schaamteloze tvp.
Jep.quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:31 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Daar kan ik toch ook naartoe, aangezien ik wel een campingticket heb?
Mja, gewoon de paar grote namen die er al bekend waren, aangevuld met wat locale dingen.quote:Op dinsdag 1 april 2008 17:28 schreef Juicyhil het volgende:
Dit staat er trouwens op Last.fm:
The Lineup
Iron Maiden, R.E.M., Kaiser Chiefs, Sex Pistols, Leonard Cohen, Die Ärzte, Vitalic, Meshuggah, Yonderboi, Róisín Murphy, Exodus, 3 Inches of Blood, Natacha Atlas, Parov Stelar, Transglobal Underground, Pro-Pain, Lacrimas Profundere, Goran Bregović, Neo, Verdena, Hocus Pocus, Sunshine, New York Ska-Jazz Ensemble, Besh o droM, Mass Hysteria, Sayag Jazz Machine, Tankcsapda, Brisa Roché, Che Sudaka, Hiperkarma, Heaven Street Seven, ColorStar, Quimby, Thor, Korai Öröm, Belmondo, Pannonia Allstars Ska Orchestra, Kočani Orkestar, MiSSiLL, zuboly, N&SK, Lauren Harris, Frenk, Erik Sumo Band, Fanfara Tirana, La Caravane Passe, Karabin Soundsystem, Les Touffes Krétiennes, Pannonia Allstar Ska Orchestra, نتاشا أطلس
Justice moet komenquote:Op zondag 6 april 2008 21:07 schreef -skippybal- het volgende:
Ferry Corsten![]()
Bokkuh met die trance, toffe electro willen we! Gelukkig compenseert Vitalic hem een kleine 28895298752958 maal
Digitalismquote:Op zondag 6 april 2008 21:10 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Justice moet komenals we het over electro gaan hebben
Jaa, Mental Theoquote:Op zondag 6 april 2008 21:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Komt er ook happy hardcore?
Inderdaadquote:
Woehoe, Carl Coxquote:
Chemical Brothers, ik denk op Sziget zo`n beetje een must-havequote:Die komen dus ook. Danko Jones
En ook iets gelezen over een behoorlijk concreet gerucht waar Chemical Brothers het onderwerp van is. Verder niet echt naar gezocht...
Maar zou fijn zijn. Vorig jaar waren ze namelijk echt geniaal!
If you wanna know how to play the blues, get yourself a woman.quote:Op zondag 6 april 2008 22:55 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Die komen dus ook. Danko Jones
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |