quote:
Op maandag 28 april 2008 00:04 schreef Rise. het volgende:Mensen,
Als ik een 2e handse scooter wil kopen een gaar ding, opknappertje dus waar moet ik dan op letten ?
Hoe zit het met de papieren ?
Kenteken enzo dus tot mijn 16e op mijn moeder haar naam zetten ofzo maar waar moet ik op letten ?
Koop wat je wilt. Neo's gaat nooit stuk. Eigenlijk geen 1 scooter.
Neem een luchtgekoelde, is veel beter. Watergekoeld is alleen om het koeloppervlak te verplaatsen, meer niet. Je waterkoeling is ook weer luchtgekoeld.
En neem een scooter met goedkope accesoires.
Koop alsjeblieft geen opknapper, die kosten zo veel geld..
Standaard scooter ongrenst, zonder problemen kopen, mits je echt weet wat er mee aan de hand is.
Framenummer moet goed leesbaar zijn, en papieren compleet.
Tsja.. voor de rest. Verzekeren en schorsen. idd op je moeder dr naam.
Wat je ook doet... voer hem niet op. Het kost je vervolgens meer aan reparatie als de onderdelen.
STD uitlaat op STD cilinder is het beste. Altijd die jankerds die zeggen dat ie met Yasuni R beter trekt. Ietsje beter voor 100 euro

.
Ik heb er zo veel ellende mee gehad. Ik zweer op mn leven, hou die dingen standaard

Ontgrenzen kan je doen, verder niet meer. Wil je hard optrekken tief je er een DR70 onder met een sito+
Lekker goedkoop, trekt vlot en onopvallend. Prima setup. DR70 is gewoon een standaard 70cc cilindertje. Ga je even hard mee als een 50 (90 kmh is zat).
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img]
Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]