\eigenlijk zit j enooit goed, dingen zijn niet echt betrouwbaar als ze harder als 45 lopenquote:Op maandag 21 april 2008 17:18 schreef Gibeon het volgende:
Geen scooter maar een schakel kopen, zit je altijd goed
Serieus, neem gewoon een brommertje. Variodingen zijn echt krengen. Ik heb zelf 1 jaar een scooter gehad en was echt anti-schakel. Nu zweer ik bij deze brommers. Luchtgekoeld en geen gezeik, alles is cheap-ass (oldtimer). En het gaat gewoon nooit stuk. Terwijl scooterkrengen vaak vloeistofgekoeld zijn en op hoge toeren lopen te janken. Gekloot met rolletjes etc. En heb je een teruglooppijp mag je het wel vergeten. Ding zal echt stuk gaanquote:Op maandag 21 april 2008 16:50 schreef DylanAce het volgende:
Ff een vraagje: Ik (als totale leek) wil binnekort een 2dehands scooter aanschaffen, niks bijzonders als ie maar goed rijd. Ik ben langs de lokale scooterhandelaren geweest maar die verkopen 2dehands scooters tegen een prijs waar ik net zo goed een nieuwe voor zou kunnen kopen. Mijn vraag nu: waar moet ik op letten bij het kopen van een 2de hands scooter zodat ik niet binnen een maand met een kapotte scooter zit opgezadeld?
Dylan
wat moet er gebeuren aan de ontsteking dan? andere vooronsteking toch? is namelijk (nog) niet gedaan.. bullet met gare demper klinkt wel vet jaquote:Op woensdag 23 april 2008 19:16 schreef fs180 het volgende:
wellicht je ontseking,, die wil wel is tikken..
enne gewoon wat demperwol indoen..
ik heb ook een jaar met open uitlaat gereden, op een bullet klikt dat wel goed, een gp niet
ja voorontstekingquote:Op woensdag 23 april 2008 20:59 schreef Bas91 het volgende:
[..]
wat moet er gebeuren aan de ontsteking dan? andere vooronsteking toch? is namelijk (nog) niet gedaan.. bullet met gare demper klinkt wel vet jagp doet gewoon pijn voor mensen die achter je rijden
ja beunhaas komt omdat ze naar me brommer kijken en vanaf die kant mn kenteken niet konden zien, dahcten dat ik geen kenteken had. zit nu wel weer in t middenquote:Op woensdag 23 april 2008 20:13 schreef Sjibble het volgende:
Bas, ik vind het wel komisch dat elke agent die je tegenkomt je papieren en certi vraagt, terwijl het mij alleen overkwam als ik een overtreding beging of er een controle stond.
klopt.. dat heb ik ook.. dat eerst maar eens oplossen kijken of ik daarna nog problemen heb. net bijna 10k op de kreidlertellerquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:59 schreef fs180 het volgende:
die tikt alleen niet maar fluit
maar kost je wel vermogen ja
Binnenkort tandje 16 erop.. en een fatsoenlijke teller. of mn kreidler km teller fixen.. die kabel maakt een bocht waardoor ie niet werkt :<quote:
ja kankerjodenquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:32 schreef Sjibble het volgende:
Kankerjoden
Boete
60 euro voor het rijden op een voetgangersgebied
Verrader.
Kijk ik naar wegmisbruikers, die met die tractor enzo.
Krijgt hij 2 boetes van gemiddeld 65 per boete
wtf! En dat waren dus echt serieuze overtredingen... kom ik aan...
quote:Op zondag 27 april 2008 00:46 schreef fs180 het volgende:
[..]
ja kankerjoden
het was vooral niet jowu schuld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |