quote:
op 11-01-1999 om 11:38 PM schreef Aernout het volgende:
Wordt het blowjob topic weer geopend?
Blijkbaar. Volgens mij had iemand gewoon een niet-zo-fijne opmerking gemaakt over iemand van buiten het BB-huis.
--------------
Ruud: "....de helft is toch 50%...."
quote:
op 11-01-1999 om 11:36 PM schreef woerd het volgende:
Bianca vertelde zojuist bij Barend en van Dorp aan heel Nederland dat er een iemand in de dagboekkamer is geweest om aan BB te vragen om bepaalde beelden niet uit te zenden om het thuisfront niet in discrediet te brengen....Als dit geen bevestiging is van de actie van haar"vriendinnetje" Karin dan weet ik het niet meer, ik hoop maar dat Maurice ervan genoten heeft!
Beste Woerd,
jij zou zelfs van een bomaanslag op het Binnenhof een blowjob-bevestiging K+M maken..
Give me facts, or give it a rest,
Murphy
ff serieus, ik hoorde Bianca het ook zeggen, maar ik wil niet meteen roepen dat ze het heeft bevestigd. Het viel me wel tegen dat Frits er niet naar vroeg. Of heb ik toch wat gemist?
quote:
op 11-01-1999 om 11:59 PM schreef woerd het volgende:
gelul, je moet eens leren tussen de regels door te luisteren, mijn dagelijkse werk dus....
En daar heb ik nou eens niks aan toe te voegen....
En nou verder gewoon OPhouden, Woerd, anders ga ik óók door, en met nog véél langer stukjes !!!
quote:
op 11-02-1999 om 10:05 AM schreef woerd het volgende:
Enne hoe kom ik van die status Newbie af?? Ik zit hier tenslotte ook alweer een maandje....
Danny hééééél lief aankijken , minder tussen de regels door luisteren , en méér tussen de paskamer gordijntjes door KIJKEN , en vervolgens deze beelden doorsturen naar FOK/Danny !
Komt allemaal dik voor elkaar dan , je wordt dan zelfs ERE-LID !!!!
Toch , Danny?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |