abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212746
Bianca vertelde zojuist bij Barend en van Dorp aan heel Nederland dat er een iemand in de dagboekkamer is geweest om aan BB te vragen om bepaalde beelden niet uit te zenden om het thuisfront niet in discrediet te brengen....Als dit geen bevestiging is van de actie van haar"vriendinnetje" Karin dan weet ik het niet meer, ik hoop maar dat Maurice ervan genoten heeft!
life is like a box of chocolates, you never know what you gonna get!
pi_212747
Wordt het blowjob topic weer geopend?
pi_212748
quote:
op 11-01-1999 om 11:38 PM schreef Aernout het volgende:
Wordt het blowjob topic weer geopend?

Blijkbaar. Volgens mij had iemand gewoon een niet-zo-fijne opmerking gemaakt over iemand van buiten het BB-huis.

--------------

Ruud: "....de helft is toch 50%...."

Is iedereen zo dom of ben ik zo slim?
  maandag 1 november 1999 @ 23:55:00 #4
836 MrMurphy
Mostly harmless
pi_212749
quote:
op 11-01-1999 om 11:36 PM schreef woerd het volgende:
Bianca vertelde zojuist bij Barend en van Dorp aan heel Nederland dat er een iemand in de dagboekkamer is geweest om aan BB te vragen om bepaalde beelden niet uit te zenden om het thuisfront niet in discrediet te brengen....Als dit geen bevestiging is van de actie van haar"vriendinnetje" Karin dan weet ik het niet meer, ik hoop maar dat Maurice ervan genoten heeft!

Beste Woerd,
jij zou zelfs van een bomaanslag op het Binnenhof een blowjob-bevestiging K+M maken..

Give me facts, or give it a rest,

Murphy

pi_212750
gelul, je moet eens leren tussen de regels door te luisteren, mijn dagelijkse werk dus....
  Redactie Frontpage dinsdag 2 november 1999 @ 00:07:00 #6
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_212751
Waarom zijn jullie zo geobserdeerd door karin's blowjob? Het wordt tijd dat jullie geobserdeerd raken door cerylle, die Maurice wel zal gaan pijpen VOOR de kamera, al of niet in de DBK waarbij ze gesandwiched wordt door Ruud en Willem.

ff serieus, ik hoorde Bianca het ook zeggen, maar ik wil niet meteen roepen dat ze het heeft bevestigd. Het viel me wel tegen dat Frits er niet naar vroeg. Of heb ik toch wat gemist?

dinsdag 2 november 1999 @ 00:12:00 #7
798 voyeur
bemoeit zich
pi_212752
quote:
op 11-01-1999 om 11:59 PM schreef woerd het volgende:
gelul, je moet eens leren tussen de regels door te luisteren, mijn dagelijkse werk dus....

En daar heb ik nou eens niks aan toe te voegen....

Here we are now, entertain us.
pi_212753
Nou, ik wél dus
De manier waarop Maurice (yes, of all people Maurice) zich goed wist te houden bij het antwoorden aan Anouk (die van Zaterdag) toen zij vroeg: Gaan jullie nou met elkaar. Juist Maurice, die bloost als 'n gek wanneer hij Karin 'moet' kussen voor de foto.
Zo'n jongen bloost zijn wangen eraf als hij tegen Anouk (die dadelijk weer zou teruggaan naar de gewone wereld) zou moeten liegen.

En nou verder gewoon OPhouden, Woerd, anders ga ik óók door, en met nog véél langer stukjes !!!

Admin dinsdag 2 november 1999 @ 09:20:00 #9
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_212754
NEEEE!!
Asjeblieeeeeeft !!
Woerd, stop asjeblieft en bespaar de onmetelijke ergernis en de ondraaglijke verveling die een tot in den treuren toe uitwijdende Moor ons zou bezorgen !!!
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_212755
O.k. genoeg gezeurd over dit onderwerp, Danny sluit de boel maar af. Is er weer ruimte voor echt nieuws. Enne hoe kom ik van die status Newbie af?? Ik zit hier tenslotte ook alweer een maandje....
  dinsdag 2 november 1999 @ 15:45:00 #11
691 luciano
ondertitelloos
pi_212756
quote:
op 11-02-1999 om 10:05 AM schreef woerd het volgende:
Enne hoe kom ik van die status Newbie af?? Ik zit hier tenslotte ook alweer een maandje....

Danny hééééél lief aankijken , minder tussen de regels door luisteren , en méér tussen de paskamer gordijntjes door KIJKEN , en vervolgens deze beelden doorsturen naar FOK/Danny !

Komt allemaal dik voor elkaar dan , je wordt dan zelfs ERE-LID !!!!

Toch , Danny?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')