Zoek maar eens op Google, zijn er echt teveel. De meesten hebben alleen geen fijne puntenberekening en zijn door lui in elkaar geflanst die nu al niet eens de site goed updaten.quote:Op maandag 21 april 2008 14:24 schreef rmfloris het volgende:
Waaom gebruik je niet een online versie van de tool. Er zijn zat poultjes online te vinden. Subpoule aanmaken en er wordt voor je gerekend.....
Heb interesse, ja.quote:Op maandag 2 juni 2008 11:12 schreef makkie88 het volgende:
ik zag op FTD 1 te downloden via newsgroepen dus, nog intresse? dan haal ik em ff binnen
Deze is echt supergoed. Makkelijk bij te houden voor een beheerder omdat die alle invulformulier zo in kan laden, enige wat de beheerder hoeft te doen is de uitslagen in te vullen. Wat ook erg fijn is, is dat je zelf de puntentelling aan kan passen. Dat kan bij alle andere excel-bestanden nietquote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:40 schreef jaap2576 het volgende:
Als je echt een goede wil en een complete helemaal gratis.
http://www.vmp-online.nl/Voetbal_menu.htm
Cool. Deze werkt uitstekend als je alleen even hulp nodig hebt bij het invullen (dat je meteen kan zien wie er wint in een poule/x-finale). En het is de enige die ik heb kunnen vinden die ook in OpenOffice.org Calc prima werkt. Thanksquote:Op maandag 2 juni 2008 15:52 schreef makkie88 het volgende:
pak em hier maar vandaan, zeg maar wat je dr van vind
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |