die had ik ook gevonden, maar deze berekend niet hoeveel punten je met de voorspelde uitslag verdientquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:59 schreef insomaniak het volgende:
http://www.femda.com/tipofday/tipofday.asp?CD=0&ID=tp1196771777
Succes
Bedoel je zoiets (even in vijf minuten in elkaar geflanst). Dan kun je zelf alle voorspellingen invoeren en de sheet vergelijkt de voorspelling met de juiste uitslag die je eenmalig bovenin invult. Automatisch rekent de sheet de punten uit die je per goede voorspelling wilt geven.quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:52 schreef cohen het volgende:
Mijn bedoeling is een sheet waar ik zelf alle voorspellingen van alle deelnemers invoer.
Daarna voer ik bij elke wedstrijd de uitslag in en dan moet het programma zelf de scores berekenen.
Dat betekent dat ik niet bij elk ingevuld formuliertje hoef te kijken hoeveel punten hij/zij per wedstrijd wint.
ik kan hem niet openen. kun je een Excel voorbeeldje laten zien?quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:37 schreef RayMania het volgende:
[..]
Bedoel je zoiets (even in vijf minuten in elkaar geflanst). Dan kun je zelf alle voorspellingen invoeren en de sheet vergelijkt de voorspelling met de juiste uitslag die je eenmalig bovenin invult. Automatisch rekent de sheet de punten uit die je per goede voorspelling wilt geven.
Als je zoiets wil kan ik wel even een uurtje prutsen.
Spanje? Die doen het in bijna elk eindtoernooi slecht.quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:04 schreef DANILXL het volgende:
altijd handig idd
ik zal niet te veel op NL () gokken, dat is mijn tip
ik zet mijn geld op spanje
Probeer nu eens te openen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:48 schreef cohen het volgende:
[..]
ik kan hem niet openen. kun je een Excel voorbeeldje laten zien?
de voorbereiding belooft iig veel goeds, dat was bij de vorige toernooien vaak wel andersquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:48 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Spanje? Die doen het in bijna elk eindtoernooi slecht.
griekenland had nog nooit iets gewonnen en die hadden ook hele goede resultaten behaald voor het ekquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, dat is logisch. Die hebben sinds 1432 al geen prijs meer gepakt internationaal.
Spanje? Luis moet steeds bloedverdunners aanschaffen voor het samenstellen van een conflictvrij elftal.quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:04 schreef DANILXL het volgende:
altijd handig idd
ik zal niet te veel op NL () gokken, dat is mijn tip
ik zet mijn geld op spanje
hijs gemaakt met office 2007, moet je die compartibiliteitspack downloaden,quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:48 schreef cohen het volgende:
[..]
ik kan hem niet openen. kun je een Excel voorbeeldje laten zien?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |