MosPos heeft het nurburgring webcam topic een tijdlang bijgehouden/gestart, dus ja dat zijn fokkersquote:Op maandag 5 mei 2008 23:12 schreef Maikuuul het volgende:
http://spots.autogespot.c(...)48364805052008175926
Volgens mij zit degene die deze auto gespot heeft op Fok!
Daar heb ik ook nog een foto van van op het autosalon in Brussel in januariquote:Op maandag 5 mei 2008 23:36 schreef Paladijn het volgende:
Gespot am Ring:
Gumpert Apr0nollo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:17 schreef ConQuestador het volgende:
vanmiddag "zomaar" in het wild, een alfa romeo 8c competizione gespot:
Bekijk deze YouTube-video class="spoiler">oke oke, ik had hem 5 minuten daarvoor weg zien rijden bij de alfa dealer uit de showroom
Erg puike auto inderdaad, helaas onbetaalbaar tweedehands...quote:
Een bumperstickerop een Maybach, geniaalquote:
Dit is de enige originele Hartge Z3 Coupé 5.0 V8 ter wereldquote:Op woensdag 21 mei 2008 19:19 schreef Paladijn het volgende:
De eerste Hartge op nld kenteken en een fraaie GT3
[ afbeelding ]
Ook even gekeken nu, en gatverdarre iddquote:Op maandag 26 mei 2008 13:34 schreef Rosbief het volgende:
prettywoman, het zijn anders maar smerige wijven/hoeren op die site.![]()
LOLquote:Op maandag 14 april 2008 00:35 schreef tgs. het volgende:
[..]
Ha! heb'm gevonden! waar hij vandaan komt
![]()
[ afbeelding ]
Ik vind die Maserati toch maar niks hoor..Mondeo achterlichten. Dan is die 911 toch een stúk mooier!quote:Op zondag 1 juni 2008 17:24 schreef CybPraetorian het volgende:
Vrijdag 30 Mei, Groningen, Porsche Carrera 4S
[ afbeelding ]
Tijdje terug al deze MG TD @ Golfbaan Veendam
[ afbeelding ]
Vanmiddag deze Triumph Spitfire 1500 US @ Oostwold:
[ afbeelding ]
en in Winschoten een Maserati GranTurismo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat ben ik totáál niet met je eens.quote:Op zondag 1 juni 2008 17:44 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik vind die Maserati toch maar niks hoor..Mondeo achterlichten. Dan is die 911 toch een stúk mooier!
quote:Op zondag 1 juni 2008 17:44 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik vind die Maserati toch maar niks hoor..Mondeo achterlichten. Dan is die 911 toch een stúk mooier!
en ik zit er net tussen in: Mijn favo merk is Porsche, maar vind de Maserati GranTurismo een fantastisch mooie auto, ondanks zn "mondeo-op-zn-kop-achterlampen"quote:Op zondag 1 juni 2008 18:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat ben ik totáál niet met je eens.
Maar ik heb dan ook niks met porsche.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:06 schreef bork het volgende:
Tijdens treintjes kijken kwam deze langs
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vind ik wel raar.. Kei klein huis, normale pick-up truck voor de deur..quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:34 schreef dubidub het volgende:
[ afbeelding ]
Lamborghini Diablo.
Ik had hem al een keer in een glimp opgevangen, dus sindsdien kijk ik elke keer als ik langs rijdt naar die deur. was een beetje laat voor college, dus had haast, anders had ik er wel ff naartoe gelopen.
?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:26 schreef Yoda87 het volgende:
Die ZS rijder mag hopen dat ie auto op maandag gemaakt is. Dan issie nog wel wat waard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |