abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 1 november 1999 @ 23:33:00 #1
862 Arcee
Look closer
pi_212724
Shit man, bij B&vD zegt Mona dat ze spijt heeft dat ze uit 't BB huis gestapt. Tja, tis nu te laat, meid!
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  maandag 1 november 1999 @ 23:35:00 #2
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_212725
"ze mot bei mei blijfffu"

die muts had daar nooit mogen komen... Anoekje ook niet, maar die ziet er tenminste nog uit.. ik denk dat ruud's wank0meter wel gaat stijgen deze week

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
)

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 1 november 1999 @ 23:38:00 #3
862 Arcee
Look closer
pi_212726
heheheh ja, ik dat dat Ruud behoorlijk heet gaat worden van onze brown eyed studente... dat wil zeggen, als-ie nog heter kan worden.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_212727
Ruud pakte de fotos van de kandidaat nieuwe bewoonsters en zei:
"Ik ga effe een half uurtje naar de slaapkamer en ik neem een handdoek mee"

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
ROFL

[Dit bericht is gewijzigd door Aernout (Datum 01 November 1999).]

maandag 1 november 1999 @ 23:59:00 #5
798 voyeur
bemoeit zich
pi_212728
Als Ruud het nou echt als grapje bedoelde zou ik 'm ook geweldig vinden. Helaas de twijfel blijft. Maurice wees hem er al op dat ongebruikte spieren verslappen. Ruud keek gelijk zorgelijk naar zijn kruis. Vervolgens wees Karin (Karien vlgs R) hem er puntig (pun intended) op dat dit ook voor hersens geldt.
Here we are now, entertain us.
pi_212729
quote:
op 11-01-1999 om 11:59 PM schreef voyeur het volgende:
Als Ruud het nou echt als grapje bedoelde zou ik 'm ook geweldig vinden. Helaas de twijfel blijft.

Goh jij werpt een heel ander licht op de zaak. Het was niet eens bij mij opgekomen dat het misschien een grapje was. Volgens mij was hij bloedserieus

pi_212730
Maar ik, een Big Brotherjunkie, heb er geen spijt van dat ze ( mona dus ) eruit is gelopen, terug naar de woonwagen. eeeeh sorry de met leuke kettingen behangen
Ernst(ig)

marc at www.bambamstudio.in.nl

I'm not fat, I'm Cartman, you dildo!
pi_212731
quote:
op 11-01-1999 om 11:48 PM schreef Aernout het volgende:
Ruud pakte de fotos van de kandidaat nieuwe bewoonsters en zei:
"Ik ga effe een half uurtje naar de slaapkamer en ik neem een handdoek mee"

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
ROFL

De opmerking daarna van Willem was overigens ook van een bedenkelijke niveau: "Neem deze ook maar mee, dan ben je in een kwartiertje klaar."

Admin dinsdag 2 november 1999 @ 02:06:00 #9
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_212732
Ik vond 'm wel 'gevat'
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_212733
Hoorde ik Mona bij Barend & van Dorp zeggen dat ze aanbiedingen heeft gehad voor televisie-werkzaamheden?
Ben wel benieuwd wat het moge zijn.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
'Organized religion: the world's largest pyramid scheme.' - B. Katz
pi_212734
<2 maal gepost..w00ps>

[Dit bericht is gewijzigd door CaptTripps (Datum 02 November 1999).]

'Organized religion: the world's largest pyramid scheme.' - B. Katz
  dinsdag 2 november 1999 @ 10:07:00 #12
1288 Puc
Grootheid
pi_212735
quote:
op 11-02-1999 om 10:00 AM schreef CaptTripps het volgende:
Hoorde ik Mona bij Barend & van Dorp zeggen dat ze aanbiedingen heeft gehad voor televisie-werkzaamheden?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Vaste kandidaat bij de spelshow Watte?! bij de publieke omroep (ben effe kwijt welke).

dinsdag 2 november 1999 @ 10:24:00 #13
789 Zuurtje
Le Bon Bonbon
pi_212736
quote:
op 11-02-1999 om 10:00 AM schreef CaptTripps het volgende:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Zal wel WAKU WAKU worden

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Wie zijn billen brand, mag blij zijn dattie niet andersom stond
pi_212737
Mona is gewoon op zeer listige wijze door Hummie op de schopstoel gezet: "Lieve Moontje, je bent nu wel afgesneden van de buitenwereld, maar wij willen je er toch graag op attent maken dat er in de grote boze buitenwereld hele erge en gemene en lage dingen over je worden geschreven, en over je man en je kinderen ook, en trouwens ook over je minnaar - oeps!, nou heb ik het tóch gezegd, terwijl ik me nog zo had voorgenomen mijn mond te houden... Nou ja Moon, maak je nou maar geen zorgen, hier heb je een envelop met inhoud, zo maar, gewoon vriendelijk bedoeld en denk nou niet dat wij je weg willen hebben - juist niet, Moon, JUIST niet, jij bent onze favoriete kandidate, echt waar, en... wat zeg je nou, Moon? Je wilt WEG? Hoezo: wég?!"

En ja, dan sta je later wel gek te kijken als blijkt dat je huishouden draait als een trein en er helemaal nix aan het handje is. Dan krijg je spijt, inderdaad. Met andere woorden: Gefopt! Gedold! Genaaid!

Een schizofreen is nooit alleen
  dinsdag 2 november 1999 @ 10:38:00 #15
1026 Quelling
A hubba hubba and a ding dang
pi_212738
Volgens mij gaat Mona bij AT5 een showbizz programma presenteren. Daarbij geeft zij uiteraard haar snedig en deskundig commentaar over de kleding en zangcapiciteiten van diverse bn-ers
When I was a sperm
I had alot to learn.

Moderator dinsdag 2 november 1999 @ 10:43:00 #16
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_212739
Two Sisters slaan de spijker op hun kop. Mona is in de luren gelegd door Hummie!

Desalniettemin: bedankt, Hummie.

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_212740
Als Mona spijt heeft, had ze van tevoren beter moeten nadenken. Zij kan als geen ander weten dat er gemanipuleerd wordt (ze heeft het programma twee weken kunnen zien). En zou 'haar Ernst' nu echt grapjes maken over krentenbroden als het hele gezin daar op z'n kop staat?

Overigens ik heb gehoord dat er nu ergens in Purmerend een PC te koop staat

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

pi_212741
CornaId Maas Volkskrant 2-11-1999

Hummie-oeuvre

Erg is niet dat het Big Brother-lied komende week op nummer twee binnenkomt in de Mega Top lOO. Erg zijn niet die nieuwe bewoners die gisteren, in een extra uitzending, werden voorgesteld Een ambitieus hockeymeisje, een Showbizz-city-danseres en een Brabantse dierenliefhebster. Ze lezen alledrie DeTelegraaf, dat scheelt alvast. Deze week stemmen wij geen mensen uit het huis maar in het huis. 'Omgekeerde nominatie' als voorlopige kroon op een reeks 'impulsen', zoals de makers het zelf noemen, Alles wordt uit de kast getrokken om de boel leven in te blazen. (Zondag bezocht zangeres Anouk het Big Brotherhuis. Dat leidde tot kontknijperij.)
Erg is niet dat Big Brother dankzij al die 'impulsen' het gesprek van de dag blijft. (Juist wel leuk, dat gekissebis bij de kaasboer over het vertrek van Mona.)
Erg is het niet dat de twee nieuwe bewoners kunnen vertellen wat zich tot nog toe buiten het Big Brother-huis afspeelde. Van 'isolement' is allang geen sprake meer. En zwijgplicht of niet: ik weet toch niet waar ik naar kijk als ik Big Brother kijk.Te vaak al, zo bleek uit terloopse verwij- zingen, werd mij informatie onthouden. De makers monteren de gebeurtenissen in het huis tot het soap-verhaal dat zij willen vertellen
Erg is wél het genius achter alle impulsen: Hunimie van der Tonnekreek. Zelden iemand gezien die zo schaamteloos recht praat wat krom is. Ze vergelijkt de verpletterende saaiheid met de Nouvelle Vague.Verklaart dat zij zal bepalen wat de nieuwe bewoners mogen prijsgeven en wat niet. Speelt een spelletje met de spelregels.Vroeger al, tijdens haar carriere bij het roddelblad Weekend, rechtvaardigde zij haar professie met mooie praatjes. Hummie is listig en heeft zelfs gestudeerd en kreeg dus steeds weer podium. Nu de ex- roddelkoningin baas is van het Big Brother-spul, dragen tv-makers en verslaggevers met gretigheid haar sleep. Dat Mona donderdag vertrok was zo raar niet: er was ernstig op haar ingepraat. En waarom? Hummie van der Tonnekreek gaf, in Barend & Van Dorp, zelf het antwoord. De vrouw die carriere maakte bij de roddelbladen bekommert zich tegenwoordig om het leed dat de bewoners door diezelfde bladen wordt aangedaan. Dit citaat mag in het Hummie-oeuvre niet ontbreken: "t is een treurige zaak dat ik heb moeten vertellen dat sommige bladen toch flink aan het schrijven waren. Als er ie- mand is die het effect van deze werkwijze kent, ben ik het wel. Dus ik dacht: kom, ik zal wel moeten. Want het is niet mis.'

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_212742
Mona moet zich eens afvragen hoe haar man (Ernst) ermee om is gegaan, want als je je kind laat schrijven in een brief dat hij moeite heeft op school dan weet je als echtgenoot al dat het hard aan zal komen. Nee, ik verdenk Ernst ervan dat hij degene is die het niet kon uithouden zonder zijn Mona en die de knuffelpartijen met Ruud niet zag als vriendschap
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  dinsdag 2 november 1999 @ 13:21:00 #20
438 Carv
The one and only!!
pi_212743
Mona moet niet zeuren, het is haar eigen keuze geweest om het Big Brother huis te verlaten. Ze krijgt 1 negatieve brief van haar kinderen + 10.000 piek en het is gebeurd
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Als je aan Big Brother begint moet je het ook afmaken vind ik.
Allemaal losers.
Ik hoop dat er wat meer aktie komt met de komst van de 2 nieuwe bewoners al betwijfel ik het.
Bye bye,
Carv
pi_212744
Dat is nou jammer voor haar
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Caskie Stinnett:
"A diplomat...is a person who can tell you to go to hell in such a way that you actually look forward to the trip."

pi_212745
[quote]
Mona moet zich eens afvragen hoe haar man (Ernst) ermee om is gegaan, want als je je kind laat schrijven in een brief dat hij moeite heeft op school dan weet je als echtgenoot al dat het hard aan zal komen. Nee, ik verdenk Ernst ervan dat hij degene is die het niet kon uithouden zonder zijn Mona en die de knuffelpartijen met Ruud niet zag als vriendschap
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Als hij echt had gewild dat Mona in het huis zou blijven, dan had hij zijn kinderen een hele positieve brief laten schrijven met iets in de trant van: "het gaat hartstikke goed mamma bij ons thuis en jij doet het ook hartstikke goed in het BB huis".
Conclusie: Ernst is of niet al te slim, of hij wou Mona inderdaad weer graag bij hem thuis in hun roze woninkje hebben
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Bartje is een schatje!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop