abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3387236
Mijn vriendin gaat deze week met een heel erg goeie vriend van haar een avondje uit (was alleen een keer naar bioscoop dacht ik) Die vriend van haar had dat gevraagd of ze dat leuk vond. Ja dus

Jullie zullen vast nu wel denken, wat is daar mis mee?

Nou, die heel erg goeie vriend van haar is verliefd op d'r. En mijn vriendin weet dat ook. En ik vertrouw die kerel echt voor geen ruk. Me vriendin vind hem heel aardig, maar ik heb echt een stronthekel aan hem. Ze heeft zat jongens als vrienden, maar die vinden haar niet leuk/zijn niet verliefd op d'r bijvoorbeeld. Dus als ze daar eens een keertje mee uitging zou ik dat echt geen probleem vinden.

Ik ben gewoon bang dat ie wat flikt. Maar hij heeft zelfs aan mij beloofd niks te doen zolang ik met haar heb. Deze uitspraak van die gast geeft mij toch een beetje zo'n gezegde van --> je moet aan jezelf denken, dus ik moet haar gewoon hebben.

Zucht, wat ben ik toch een onnozel persoon die moeite heeft met vertrouwen, of zijn mijn gedachten dan toch waar

What now?

maandag 4 maart 2002 @ 23:07:18 #2
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_3387258
hmmz, dit is enigszins een vertrouwenskwestie,
je zal haar moeten vertrouwen en als het goed is, dan zal er ook nix gebeuren tussen hen.
Aan de andere kant, het leven is fucked up genoeg om zulke dingen te laten gebeuren. MAar ik zou zeggen, vertrouw je vriendin en wat er ook gebeurt, je weet tenminste wat je aan haar hebt.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_3387269
Damn....lastig pakket... Je zou zeggen nix aan de hand en vertrouw haar gewoon, maar ik zou het ook ontzettend moeilijk vinden als ik wist dat hij verliefd op dr was...

Maargoed... de gouden regel.. Praten.. Jij met haar over je gevoel en zei met hem, dat ze hem echt alleen als maatje wil en verder helemaal nix...

Sorry... wou dat ik je er wat verder mee kon helpen

sterkte

maandag 4 maart 2002 @ 23:11:09 #4
22158 sabyne
Wie is er nu gek?
pi_3387293
Kan me voorstellen dat je er niet echt happy mee bent.Maarja als ze niks voor die jongen voelt don't worry.....je moet je vriendin toch kunnen vertrouwen!!
I don't care.....
pi_3387414
Als je je eigen vriendin niet vertrouwd, is het misschien maar beter dat ze met die gast er vandoor gaat, in plaats van bij jouw blijft. Je bent haar dan gewoon niet waard namelijk.
Sorry dat ik het zo hard breng, maar zo is het gewoon.
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_3387440
Tja, aan de ene kant zeg ik: je moet haar vertrouwen, want ze wil toch niks met 'm (toch?).
Aan de andere kant begrijp ik niet waarom ze met 'm uitgaat. Ze weet dat ze dan jou en hem in een lastige situatie brengt. Beetje egoistisch, maar OK.
Aan de andere kant is 't natuurlijk wel een goeie test. Want wil jij een vriendin die bij de eerste de beste kans vreemd gaat? Tis hard, maar als ze wel zo is - denk 't niet maar ok - dan kun je 't maar beter nu vast weten... toch?
  maandag 4 maart 2002 @ 23:26:37 #7
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_3387479
Je verhaal getuigt niet echt van veel vertrouwen in je vriendin!

Wat heb je in godsnaam met die jongen te maken? Als je vriendin er een beetje uitziet zal het echt wel vaker gebeuren dat ze jongens tegenkomt die iets bij haar proberen, maar daar gaat ze dan toch ook niet op in?!

Face it, je kunt niet altijd overal bijzijn, dus zul je haar gewoon moeten vertrouwen...

Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_3387497
quote:
Op maandag 04 maart 2002 23:21 schreef Sakura het volgende:
Als je je eigen vriendin niet vertrouwd, is het misschien maar beter dat ze met die gast er vandoor gaat, in plaats van bij jouw blijft. Je bent haar dan gewoon niet waard namelijk.
Sorry dat ik het zo hard breng, maar zo is het gewoon.
Als je wil vertellen wat je hebt meegemaakt mag je wel een nieuw topic openen hoor lieverd

*geeft koekje*

maandag 4 maart 2002 @ 23:29:49 #9
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_3387508
quote:
Op maandag 04 maart 2002 23:23 schreef Ragazzo het volgende:
Beetje egoistisch, maar OK.
Ze heeft andere vrienden...waar ze mee uitgaat ook nog!
Wat is daar egoïstisch aan??
Zij heeft er toch niet om gevraagd dat die jongen verliefd op haar wordt?

Als je het mij vraagt is zijn vriendin een meid die er naast haar vriendje een gezond sociaal leven op na houdt!
Niks egoïstisch aan....

Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_3387529
Ik kan heel moeilijk mensen vertrouwen. Het enige wie je kan vertrouwen is eigenlijk jezelf, want het is altijd jouw lichaam en je eigen gedachtes. Je kan jezelf nooit pijn doen, of jezelf bedriegen.

Maar toch is een leven alleen nooit Compleet.

Ik zal haar echt moeten vertrouwen ja. Zeker omdat ze bekant elke dag tegen me zegt dat ze voor altijd bij me blijft en meer dan wat dan ook van me houd

pi_3387546
Ze heeft zat andere vrienden, dus boeit me niet als ze met een van die jongens naar de bioscoop gaat ofzo. Want ik weet gewoon 100% van hun dat ze niks doen.

Heeft echt niks met vertrouwen te maken. Alleen met onzekerheid.

pi_3387585
quote:
Op maandag 04 maart 2002 23:29 schreef Hik het volgende:

[..]

Ze heeft andere vrienden...waar ze mee uitgaat ook nog!
Wat is daar egoïstisch aan??
Zij heeft er toch niet om gevraagd dat die jongen verliefd op haar wordt?

Als je het mij vraagt is zijn vriendin een meid die er naast haar vriendje een gezond sociaal leven op na houdt!
Niks egoïstisch aan....

Wel als je weet dat iemand verliefd op je is...of 't is egoistisch, of 't is naief...

Om je eigen ego op te vijzelen, ga je met iemand uit omdat je dan het gevoel krijg: "Damn, wat ben ik gewild!"

Als ik weet dat iemand verliefd op mij is, zal ik die persoon zeker niet enige hoop geven door met haar uit te gaan, want dat vind ik egoistisch!

maandag 4 maart 2002 @ 23:38:11 #13
16941 papajay
the dutty duppy man dweet
pi_3387603
wat een kutwijf dat ze jou dat aandoet.
ik zou het niet pikken in ieder geval.

sterkte ermee.

maandag 4 maart 2002 @ 23:43:17 #14
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_3387639
quote:
Op maandag 04 maart 2002 23:36 schreef Ragazzo het volgende:
Wel als je weet dat iemand verliefd op je is...of 't is egoistisch, of 't is naief...

Om je eigen ego op te vijzelen, ga je met iemand uit omdat je dan het gevoel krijg: "Damn, wat ben ik gewild!"

Als ik weet dat iemand verliefd op mij is, zal ik die persoon zeker niet enige hoop geven door met haar uit te gaan, want dat vind ik egoistisch!

Waar slaat dat nou op? Dat zou betekenen dat je ook gelijk de vriendschap af moet kappen als iemand verliefd op je wordt?

Het hoeft helemaal niet egoïstisch of naïef te zijn of een ego-boost. Als zij en die vriend eerlijk tegen elkaar zijn (en daar ga ik voor het gemak maar even vanuit) kunnen ze ook besluiten niets te doen met die gevoelens van hem (zoals ze de topicstarter ook beiden al meerdere keren hebben verzekerd) en voor hun vriendschap te kiezen.

Loyaliteit heet dat....

Beetje sneu dat je er automatisch vanuit gaat dat het meisje in kwestie slechts handelt uit eigenbelang!

maandag 4 maart 2002 @ 23:48:20 #15
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_3387693
quote:
Op maandag 04 maart 2002 23:38 schreef papajay het volgende:
wat een kutwijf dat ze jou dat aandoet.
ik zou het niet pikken in ieder geval.

sterkte ermee.

Wat verwachten jullie in jezusnaam van dit meisje?
Dat ze de rest van haar leven met de topicstarter op de bank blijft zitten omdat er anders misschien wel iemand anders werk van haar gaat maken?
Ja, ik maak het met opzet heel zwart-wit

De topicstarter geeft zelf al aan dat het niet gaat om het vertrouwen dat hij in haar heeft, maar om zijn eigen onzekerheid. Dat is dát hetgene waaraan hij moet werken (met alle respect topicstarter!)! Hij schiet er niets mee op dat zijn vriendin for his sake maar thuisblijft want er zullen altijd mensen en situaties komen die hem opnieuw onzeker zullen maken.

pi_3387713
quote:
Op maandag 04 maart 2002 23:43 schreef Hik het volgende:

[..]

Waar slaat dat nou op? Dat zou betekenen dat je ook gelijk de vriendschap af moet kappen als iemand verliefd op je wordt?

Afkappen niet, maar zeker wel even een poosje afkoelen. En ZEER ZEKER NIET naar de bios met z'n tweetjes...

Beetje sneu dat je er automatisch vanuit gaat dat het meisje in kwestie slechts handelt uit eigenbelang!

Zoals ik al zei; het kan ook naiviteit zijn...dus sneu ben ik allerminst. Beetje triest dat jij meteen met een veroordeling komt...

pi_3387729
Nog even iets anders; als 't mijn vriendin was mocht ze gaan. Ik vertrouw haar volledig en als ze dat vertrouwen misbruikt...jammer, dan is 't over.
Alleen zou ik zelf dus NIET gaan in haar situatie. Dat is wat ik wil zeggen.

Ciao!

pi_3387785
quote:
Op maandag 04 maart 2002 23:51 schreef Ragazzo het volgende:
Nog even iets anders; als 't mijn vriendin was mocht ze gaan. Ik vertrouw haar volledig en als ze dat vertrouwen misbruikt...jammer, dan is 't over.
Alleen zou ik zelf dus NIET gaan in haar situatie. Dat is wat ik wil zeggen.

Ciao!

Inderdaad.. Dit zijn mijn woorden..

Ik vertrouw haar toch wel.. Alleen die kerel niet zo..

pi_3387795
quote:
Op maandag 04 maart 2002 23:58 schreef oceanz het volgende:

[..]

Inderdaad.. Dit zijn mijn woorden..

Ik vertrouw haar toch wel.. Alleen die kerel niet zo..

Hij zal d'r heus niet aanranden, dus vertrouw haar, er gebeurt niks...misschien probeert ie toch iets, maar daar gaat zij toch niet op in...
  dinsdag 5 maart 2002 @ 00:03:16 #20
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_3387824
quote:
Afkappen niet, maar zeker wel even een poosje afkoelen. En ZEER ZEKER NIET naar de bios met z'n tweetjes...
Iedereen doet dat op z'n eigen manier. Ik weet uit eigen ervaring dat het wél op die manier kan. Als je er mee om weet te gaan kan dat prima hoor...Oók in de bioscoop!
quote:
Zoals ik al zei; het kan ook naiviteit zijn...dus sneu ben ik allerminst. Beetje triest dat jij meteen met een veroordeling komt...
Je stukje klonk en klinkt (ik heb het nog eens over gelezen) me nou niet erg positief in de oren...maar als je dat niet zo bedoeld hebt...dan ben je dus niet sneu.
pi_3387847
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 00:03 schreef Hik het volgende:

Je stukje klonk en klinkt (ik heb het nog eens over gelezen) me nou niet erg positief in de oren...maar als je dat niet zo bedoeld hebt...dan ben je dus niet sneu.

Het is niet negatief bedoeld, maar ik zou zelf gewoon zoiets hebben van: Ja, ik kan 't wel leuk vinden om met haar naar de bios te gaan, maar als ik ga, zal zij onbewust toch hoop houden op meer dan vriendschap. Dus daarom kan ik maar beter niet gaan...da's mijn idee erover...maar ieder zijn mening...

Ik weet dat de meeste vrouwen hier toch anders over denken. Geeft niks, ik heb er geen problemen mee, maar zelf zou ik 't dus niet doen...

dinsdag 5 maart 2002 @ 00:09:11 #22
17205 Profesor
I have a dream!
pi_3387871
Profesor zou als hij werd uitgenodigd om naar de Bios te gaan met het meisje waarop hij verliefd is, zeker een poging wagen, ongeacht een vriendje dat sneu thuis zit...
Sterker nog Profesor heeft dat ooit eens gedaan...en JA we kregen een seksuele relatie..
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/297546] ~Profesor geeft spreekuur~ [/url] Professor zou wel een vrij trieste and pretentieuze nick zijn voor iemand die zoveel semi-doordachte nonsens post.
pi_3387882
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 00:09 schreef Profesor het volgende:
Profesor zou als hij werd uitgenodigd om naar de Bios te gaan met het meisje waarop hij verliefd is, zeker een poging wagen, ongeacht een vriendje dat sneu thuis zit...
Sterker nog Profesor heeft dat ooit eens gedaan...en JA we kregen een seksuele relatie..

Ook als professortje wist dat het meisje een vriendje had waar ze heel gelukkig mee was?
pi_3387887
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 00:09 schreef Profesor het volgende:

Hmmmm, weet niet of dit de standaard situatie is...lijkt me sterk. Beetje zwakke relatie was dat dan. Maar ja...vind wel dat jij niks verkeerd hebt gedaan...zij wel!
pi_3387890
Issie knap?
Jusqu'ici tout va bien...
pi_3387896
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 00:11 schreef Manono het volgende:
Issie knap?
Niet stoken
pi_3387904
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 00:10 schreef Mikula het volgende:

[..]

Ook als professortje wist dat het meisje een vriendje had waar ze heel gelukkig mee was?

Als ze gelukkig was had ze niks met Profesortje gedaan...
  dinsdag 5 maart 2002 @ 00:12:54 #28
17205 Profesor
I have a dream!
pi_3387911
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 00:10 schreef Mikula het volgende:

[..]

Zolang ze geen aanleiding zou geven.... maar als je verliefd bent is een knipoog al genoeg, zou het zeker proberen.
Kijk als ze duidelijk zegt:" Tot hier en niet verder" dan haak ik af..ben geen barbaar
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/297546] ~Profesor geeft spreekuur~ [/url] Professor zou wel een vrij trieste and pretentieuze nick zijn voor iemand die zoveel semi-doordachte nonsens post.
pi_3387924
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 00:12 schreef Profesor het volgende:
Zolang ze geen aanleiding zou geven.... maar als je verliefd bent is een knipoog al genoeg, zou het zeker proberen.
Kijk als ze duidelijk zegt:" Tot hier en niet verder" dan haak ik af..ben geen barbaar

Ben je misschien toch wel een lieverd
  dinsdag 5 maart 2002 @ 00:14:40 #30
17205 Profesor
I have a dream!
pi_3387929
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 00:12 schreef Ragazzo het volgende:

[..]

Juist..
pi_3387932
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 00:12 schreef Ragazzo het volgende:
Schurk!
pi_3387939
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 00:14 schreef Mikula het volgende:

[..]

Schurk!

pi_3387952
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 00:15 schreef Ragazzo het volgende:

Ik bedoelde meer zo van, had jij wel een poging gedaan als ze geen echte aanleiding gaf?
pi_3387962
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 00:16 schreef Mikula het volgende:

[..]

Ik bedoelde meer zo van, had jij wel een poging gedaan als ze geen echte aanleiding gaf?

Ik distantieer me van aanranding of verkrachting...
pi_3387965
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 00:18 schreef Ragazzo het volgende:
Gelukkig maar.... je begreep me wel
  dinsdag 5 maart 2002 @ 00:21:50 #36
17205 Profesor
I have a dream!
pi_3387985
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 00:18 schreef Ragazzo het volgende:

[..]

Idem...
snap alleen de link niet
pi_3387992
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 00:18 schreef Mikula het volgende:

[..]

Gelukkig maar.... je begreep me wel

Eigenlijk niet helemaal...begreep jij mij wel dan? Ik bedoelde dus...als je relatie goed is, ga je niet zomaar effe vreemd met de eerste de beste no offense Prof.! Toch?
  dinsdag 5 maart 2002 @ 00:31:04 #38
17205 Profesor
I have a dream!
pi_3388078
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 00:22 schreef Ragazzo het volgende:

[..]

Eigenlijk niet helemaal...begreep jij mij wel dan? Ik bedoelde dus...als je relatie goed is, ga je niet zomaar effe vreemd met de eerste de beste no offense Prof.! Toch?

geeft niet
Het is feitelijk bewezen dat vrouwen vaker vreemd gaan dan mannen, met als verschil:
* Mannen gaan vreemd en houden er gelijk een relatie aan vast.
* Vrouwen gaan vreemd en dit is vaak 1 malig.

Bij haar (die dus vreemd is gegaan met mij) zat de relatie in het slop, want die vriend had zoiets van "nou die is binnen", dus doen we maar geen moeite. Uiteindelijk hebben we er een seksuele relatie op na gehouden waarbij ze haar tekort bij kon neuken.
Natuurlijk hoeft het bij hem niet zo te zijn....

dinsdag 5 maart 2002 @ 00:31:32 #39
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_3388082
Kijk hier ff: vreemdgaan vergeven
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_3390210
quote:
Op maandag 04 maart 2002 23:05 schreef oceanz het volgende:
Mijn vriendin gaat deze week met een heel erg goeie vriend van haar een avondje uit (was alleen een keer naar bioscoop dacht ik) Die vriend van haar had dat gevraagd of ze dat leuk vond. Ja dus

Jullie zullen vast nu wel denken, wat is daar mis mee?

Nou, die heel erg goeie vriend van haar is verliefd op d'r. En mijn vriendin weet dat ook. En ik vertrouw die kerel echt voor geen ruk. Me vriendin vind hem heel aardig, maar ik heb echt een stronthekel aan hem. Ze heeft zat jongens als vrienden, maar die vinden haar niet leuk/zijn niet verliefd op d'r bijvoorbeeld. Dus als ze daar eens een keertje mee uitging zou ik dat echt geen probleem vinden.

Ik ben gewoon bang dat ie wat flikt. Maar hij heeft zelfs aan mij beloofd niks te doen zolang ik met haar heb. Deze uitspraak van die gast geeft mij toch een beetje zo'n gezegde van --> je moet aan jezelf denken, dus ik moet haar gewoon hebben.

Zucht, wat ben ik toch een onnozel persoon die moeite heeft met vertrouwen, of zijn mijn gedachten dan toch waar

What now?

yeah ik snap helemaal wat jij bedoelt, je vertrouwt je vriendin wel, maar bent bang dat die gast wat probeert..heb ik ook gehad met me vriendin, maar toen zij liet merken dat ze bij mij bleef, en dus geen intresse toonde, heeft ie gauw maar een ander meisje gezocht...zo van de een op de andere dag, was ie niet meer verliefd op haar....heel knap vindt ik dat altijd...gewoon tegen je vriendin zeggen dat het je niet lekker zit dat hij verliefd op haar is, en vragen : als ie wat doet gelijk zeggen, zodat je hem z'n oren van z'n kop kan rukken...
Spookie is an EVIL WITCH, maar toch ook wel mijn lieve vrouwtje
pi_3390352
Tja dat is moeilijk. Je moet er gewoon op vertrouwen dat je vriendin zo verstandig is er niet op in te gaan.
En wat hem betreft heeft ie gewoon met z'n poten van je vriendin af te blijven en als ie dat niet kan dan... ja dan is het aan je vriending om dat duidelijk te maken

[Dit bericht is gewijzigd door Pitchshifter op 05-03-2002 10:59]

Ma 6-t va cracker
pi_3390472
Het FEIT dat ze uitgaat met die jongen , daar maakt ze een risico mee want die jongen KAN iets flikken waardoor jij je kut voelt en jullie relatie slechter word. Omdat ze dat risico neemt voel jij je zo. Niet persee dat ze uitgaat met ene jongen, maar met die jongen, die enige die een risico kan vormen.
pi_3390489
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 10:40 schreef Pitchshifter het volgende:
Die vent hoef je niet te vertrouwen, maar je vriendin wel.
Als ik die vent niet vertrouw voel ik me er HELEMAAAAAL niet fijn bij om mijn vriendin mee te geven aan hem bij wijze van spreken.

Je zou je kind toch ook niet meegeven aan iemand die je niet vertrouwd? (nee heb geen kinderen)

Dat is ook iets waar je erg mee kan zitten , een onveilig gevoel geeft het dan.Omdat jij die jongen niet vertrouwd maar toch je geliefde met hem mee gaat en je hoofd zegt GEVAAR GEVAAR!

dinsdag 5 maart 2002 @ 11:01:40 #44
16242 De_Relatieman
Met eikehouten kleurtje
pi_3390540
Simpel: Vertel wat jij ervan vindt, en dat de beslissing aan haar is. Als zij geen rekening houdt met jouw gevoelens en bewust jullie relatie op het spel zet voor een avondje lol dan geeft ze niet (genoeg) om je. Dus...

Next case.

Met geld meer mans
pi_3390542
Do not let here go!!!!!
lees dit en je snapt wel waarom ik dit zeg 1 jaar en 8 maanden plots aan de kant gezet......

Er is altijd een kans dat ze het leuker met hem zal vinden als met jou. Ook al denkt ze dat zelf op moment niet.

Zoals ik al zei lees die topic hierboven maar eens en dan merk je wat het gevolg kan zijn als je je vriendin laat gaan. Vrouwen vinden jongens die verliefd op hun zijn zowieso altijd zo "leuk".

Hier kan geen vertrouwen tegen op, ik vertrouwde die van mij ook maar dat was fout. Je zit dan alleen achteraf met de pijn van een verloren liefde.

Read it en je denkt het zelfde als ik: 1 jaar en 8 maanden plots aan de kant gezet......

dinsdag 5 maart 2002 @ 11:08:13 #46
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_3390621
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 11:01 schreef SharkWare het volgende:
Do not let here go!!!!!

Er is altijd een kans dat ze het leuker met hem zal vinden als met jou. Ook al denkt ze dat zelf op moment niet.

Ja, de kans bestaat dat ze die jongen leuker gaat vinden, maar dat gebeurd dan uiteindelijk toch wel. Nogmaals: je vriendin thuis houden, omdat je anders de kans loopt dat ze een leuker iemand tegen het lijf loopt is niet mijn definitie van een goede relatie.
pi_3390679
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 11:08 schreef Hik het volgende:

[..]

Ja, de kans bestaat dat ze die jongen leuker gaat vinden, maar dat gebeurd dan uiteindelijk toch wel. Nogmaals: je vriendin thuis houden, omdat je anders de kans loopt dat ze een leuker iemand tegen het lijf loopt is niet mijn definitie van een goede relatie.

Nee weet ik, zo bedoelde ik het ook niet.Maar zorg dat je altijd ziet wat er allemaal gebeurt. Als het achter je rug om gaat kan het alleen maar fout gaan.

Als je ziet wat er gebeurt kan je er tenminste nog wat invloed op uitoefenen.

pi_3390718
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 11:01 schreef SharkWare het volgende:
Do not let here go!!!!!
lees dit en je snapt wel waarom ik dit zeg 1 jaar en 8 maanden plots aan de kant gezet......

Zoals ik al zei lees die topic hierboven maar eens en dan merk je wat het gevolg kan zijn als je je vriendin laat gaan. Vrouwen vinden jongens die verliefd op hun zijn zowieso altijd zo "leuk".

Hier kan geen vertrouwen tegen op, ik vertrouwde die van mij ook maar dat was fout. Je zit dan alleen achteraf met de pijn van een verloren liefde.

Read it en je denkt het zelfde als ik: 1 jaar en 8 maanden plots aan de kant gezet......

Hou op oke? Als ik dat gedoe van jou lees word ik alleen nog maar depressiever
  dinsdag 5 maart 2002 @ 11:17:33 #49
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_3390734
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 11:13 schreef SharkWare het volgende:

[..]

Nee weet ik, zo bedoelde ik het ook niet.Maar zorg dat je altijd ziet wat er allemaal gebeurt. Als het achter je rug om gaat kan het alleen maar fout gaan.

Als je ziet wat er gebeurt kan je er tenminste nog wat invloed op uitoefenen.

Vind je het gek dat jouw ex je gedumpt heeft, je liet haar geen eens een eigen leven opbouwen...
pi_3391737
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 11:17 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Vind je het gek dat jouw ex je gedumpt heeft, je liet haar geen eens een eigen leven opbouwen...

Dude als je mijn topic goed gelezen had dan had je dat niet gezegd. Ik heb mijn vriendin altijd haar eigen leven gegeven. Read mijn topic HELEMAAL maar eens!

Voor de rest zal ik me er maar niet meer mee bemoeien. Post binnenkort maar eens wat er gebeurd is. Interesseert me wel!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')