Beter quoten:quote:Op donderdag 27 maart 2008 01:18 schreef chufi het volgende:
H: Claire heeft 1 probleem en dat is dat ze de villa in is ingekomen
De datum maakt toch niet uit !quote:Op donderdag 27 maart 2008 01:21 schreef kallie1 het volgende:
[..]
Beter quoten:
H: Claire heeft 1 probleem en dat is dat ze op 8 januari de villa is ingekomen.
Ik dacht eerst even dat het Jaap wasquote:Op donderdag 27 maart 2008 01:11 schreef Prospera het volgende:
Ik heb wat gemist vandaag![]()
Amanda alweer in bad![]()
[ afbeelding ]
Ik hoorde het ook en dacht , ... Zal wel voor morgenvroeg zijnquote:Op donderdag 27 maart 2008 01:23 schreef Prospera het volgende:
Jaap doet de saunatimer(?) aan en gaat dan slapen.
[ afbeelding ]
5 januari haar verjaardag. Dat zei Huub ook 5 januari.quote:Op donderdag 27 maart 2008 01:21 schreef kallie1 het volgende:
[..]
Beter quoten:
H: Claire heeft 1 probleem en dat is dat ze op 8 januari de villa is ingekomen.
Nog nooit gedaan en geen idee wat je dan precies wilt hebbenquote:Op donderdag 27 maart 2008 01:28 schreef Prospera het volgende:
Kan er iemand voor de ochtendploeg een nieuwe COS/samenvatting maken?
En hier even melden?
Ik zit hier net en moet nog vanalles teruglezen.
We zitten nu op zo'n 260 posts.
Huh, zag dat helemaal niet.quote:Op donderdag 27 maart 2008 01:29 schreef Lady-night het volgende:
Amanda huilt en de streams gaan eraf
Een samenvatting van deze COS met plaatjes/teksten enzo.quote:Op donderdag 27 maart 2008 01:29 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan en geen idee wat je dan precies wilt hebben
Tjah weet wel precies wat er allemaal gebeurd is maar heb er geen caps van.Heb ook weinig zin om daarvoor de cos door te spittenquote:Op donderdag 27 maart 2008 01:32 schreef Prospera het volgende:
[..]
Een samenvatting van deze COS met plaatjes/teksten enzo.
Misschien wil Chuffi anders wel.
Nieuwe COS gaat nog wel een uur duren vrees ik, ik wil misschien wel .........quote:Op donderdag 27 maart 2008 01:32 schreef Prospera het volgende:
[..]
Tof, als je dan nog wakker bent.quote:Op donderdag 27 maart 2008 01:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nieuwe COS gaat nog wel een uur duren vrees ik, ik wil misschien wel .........
quote:Op donderdag 27 maart 2008 01:32 schreef Prospera het volgende:
[..]
Helaas niet gezien, maar ze lagen net weer gewoon te neuken volgens mij.quote:Op donderdag 27 maart 2008 01:29 schreef Lady-night het volgende:
Amanda huilt en de streams gaan eraf
TYquote:Op donderdag 27 maart 2008 01:40 schreef chufi het volgende:
[..]
![]()
Gaat hem niet worden
Ik heb afgelopen nacht gewerkt en ga er nu zo van tussen.... Want straks gewoon weer dag ... Maar mijn plaatjes staan vrij ter beschikking voor alllen voor de volgende COS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |