abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 november 1999 @ 23:21:00 #1
798 voyeur
bemoeit zich
pi_212695
Dit was het topic waarop de server crashte. Laten we het opnieuw proberen.
Here we are now, entertain us.
  maandag 1 november 1999 @ 23:23:00 #2
798 voyeur
bemoeit zich
pi_212696
En ik vergat nog: zullen we het niet al te Ruuds doen. Het zijn mensen!
pi_212697
dan plaats ik 'm hier ook maar!
Doe Cyrille maar! En dan wil ik Ruud's gezicht wel eens zien als hij na een week te horen krijgt (nadat hij oraal bevredigd is door haar)dat het een omgebouwde is !
Van alles is weer waardeloos

pi_212698
punt uit het word anouk en cyrille en die anderedoos nicolette kan de pot op....
/me is voor anouk
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 1 november 1999 @ 23:35:00 #5
862 Arcee
Look closer
pi_212699
Anouk en Cyrille, duidelijke zaak. Inderdaad, dat andere mens komt onzeker over en ziet er ook niet heel fraai uit.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  maandag 1 november 1999 @ 23:37:00 #6
914 dextertje
Dee Dee's beloved brother
pi_212700
Dit onderwerp was toch al in JayTaph's thread gepost?

btw, ook ik denk dat Anouk en Cyrille er in komen.

It's a good day for Science!
-Dextertje

maandag 1 november 1999 @ 23:38:00 #7
798 voyeur
bemoeit zich
pi_212701
anouk: student account management 26 ongetrouwd, leuke lach, ideale schoondochter, spontaan, maar telegraaf
nicolette: beroep ?, 31, getrouwd, gespannen, strakke blik, sprakeloos en ook telegraaf
cyrille: zangeres/danseres, 26?, in voor alles en morgen graag beroemd en ja ook telegraaf

we hadden al zeven reacties voor de grote crash alles wegvaagde: wie nog meer ?

pi_212702
Anouk en Cyrille.

Nicolette is er weer zo één die na een aantal weken een brief van haar hondje krijgt, dat-ie gepest wordt door de andere honden in de buurt en dan vervolgens met een hondekluifje van Rolf X. weer naar huis rent!

-------------

Ruud: "...de helft is toch 50%..."

Is iedereen zo dom of ben ik zo slim?
pi_212703
Ok, als dit het topic is voor de nieuwe bewoonsters (er zijn er meerdere inmiddels ):

Geen twijfel mogelijk. Volgens mij worden het Anouk en Cyrille. Nicolette kwam slecht uit de verf. Lekkere intro trouwens van haar vriend, maar niet heus .
Oh, wat een heerlijk mens, die Anouk. Lekker adrem ook richting Rolf. Leuk, spontaan, goed gebekt. Nee, niets mis mee!

Ik weet het nu echt helemaal zeker. Meneer Wouters is definitief niet geschikt voor live-uitzendingen. Waar is ie eigenlijk wél geschikt voor? . Klok staat op 40 seconden en telt af. "Anouk je hebt nog 20 seconden". Klein foutje, weet ik ook wel, maar hij maakt er zo veel. Sorry, off-topic

Je bent pas geslaagd, als je niemand hebt laten zakken...
  maandag 1 november 1999 @ 23:48:00 #10
836 MrMurphy
Mostly harmless
pi_212704
quote:
op 11-01-1999 om 11:37 PM schreef dextertje het volgende:
Dit onderwerp was toch al in JayTaph's thread gepost?

btw, ook ik denk dat Anouk en Cyrille er in komen.

Ja, he-heh, dat haalt je de koekoek..
Is iedereen echt zo naief, of ben ik zwaar paranoide als ik zeg dat ook dit weer is voorgekookt? Een klassieke goocheltruuk: geef het publiek de indruk dat het kan kiezen, terwijl ze dat in werkelijkheid niet kan.

Ik stel me een beetje voor dat het zo gegaan is:

Setting: smerig kantoortje van Tummie, nagellakremover-watjes over het hele bureau, "computers voor beginners" naast het keyboard. Tummie en haar medewerkers overleggen naarstig.
Medewerker: "shit Tummie, wat doen we nou? We willen die twee vrouwen in de serie duwen, maar iedereen schijnt een beetje door te hebben dat heel BB dorogestoken kaart is!"
Tummie: "Oh jee, oh jee, wat nu?" <snort, snort>
Medewerker: "We kunnen natuurlijk open en bloot toegeven dat we de boel manipuleren, is dat geen idee?"
Tummie: <snort> "aaaaahh! Ik krijg even een brainwave: weten jullie nog die muts die we vergeten waren een afwijzing te sturen? Je weet wel, leuk koppie, maar totaal niet camera-geniek, en kan ook niet uit d'r woorden komen.."
Medewerker: "Oh, je bedoeld Nicolette?"
Tummie: "Precies ja, die. Bel d'r maar, dan zetten we d'r tussen onze twee meiden in, en dan kunnen we alsnog wat geld bij elkaar harken via die 09-kies lijnen"
Medewerker: "Oh wat een geweldig idee! Was iedereen maar zo slim als u!"
Etc., the rest is history.

Murphy

maandag 1 november 1999 @ 23:49:00 #11
798 voyeur
bemoeit zich
pi_212705
Helaas, door de crash van dit forum is dit topic eerder verloren gegaan. Vervolgens ben ik het opnieuw gestart en heeft Jaytaph (altijd goed voor fantastische bijdrages!)exact gelijk het zelfde gedaan.
Ik had nog wel gehoopt om precies dit probleem van de dubbeltopics te vermijden en was er daarom snel bij. We hadden al zeven reacties voor de grote crash alles wegvaagde: die zijn overigens nog zoek.
pi_212706
Heel leuk Murphy
Van alles is weer waardeloos

pi_212707
Doe mij maar Anouk en Cyrille. Nicolette kan maar beter bij haar man + hondje blijven.

Wel schokkend:
1. Ze lezen alle 3 de Telegraaf
2. Anouk was na 20 sec al over zichzelf uitgepraat
3. De man van N. was na 15 sec al over N. uitgepraat
4. C. komt er (bijna) openlijk voor uit dat ze achter Ruud aan zit en wil al een duetje met hem gaan doen. Nou nou...
5. VOO heeft kennelijk een zwak voor braboos

pi_212708
Cyrille is een nogal opzichtige poging om er wat meer showbizz van te maken - ze werkt nota bene in Showbizzcity en had ene rolletje of zoiets in Miss Saigon. Van welk amusementsimperium is die handel ook alweer?

Ze is wel een vrouw die voor pret in dat huis gaat zorgen. Rolf X was al helemaal gecharmeerd, laat staan mannen die echt van vrouwen houden.

En ze komt uit Tilburg. Heeft ze daar ook een bijnaam die iemand weet?

dinsdag 2 november 1999 @ 00:08:00 #15
798 voyeur
bemoeit zich
pi_212709
Heeft iemand de uitzending van 19.00 u opgenomen? Zitten er bij deze drie ook mensen die op de shortlist van de bewoners stonden ? Anouek lijkt me typisch iemand waar Karin direkt van riep: die is ok en vervolgens voor pleitte. Het is even een concurrente, maar K. weet dat sterker staat dan Anouk.
Info iemand?
pi_212710
Ik zal zo nog 'ns even kijken, maar volgens mij waren de foto's niet echt goed zichtbaar...
  dinsdag 2 november 1999 @ 00:17:00 #17
798 voyeur
bemoeit zich
pi_212711
Hoi medeposters, we hebben weer eens een dubbeltopic: "Wie van de drie" en "Anouk, Nicolette of Cyrille: Wie wordt het". Laten we er een kiezen en de ander dumpen. Het is al weer veel tekst; kijk even welke je de leukste vind en post alleen daar. Zo zonde anders van alle bijdrages.
pi_212712
Voyeur, ik had hier ook gepost voor de servercrash. Hoop dat het niet door mij komt... kreeg foutmeldingen (dat mijn reactie niet geplaatst was (dacht ik)) en heb steeds opnieuw geprobeerd te reageren. Op gegeven moment zag ik dat mijn berichtje 7 keer in de lijst stond. En een heleboel berichtjes (van "onbekend") gepost in 1900.

Maar ff back to topic:
Anouk =
Kunnen ze haar niet klonen en er dus twee inzetten Of dat zusje... was ook niet verkeerd.

dinsdag 2 november 1999 @ 01:19:00 #19
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_212713
Ook ik ga voor Anouk en Cyrille. Die Nicolette had inderdaad weinig te melden. Bij de vragen leek ze te denken dat ze goede antwoorden moest geven, i.p.v. haar eigen mening. Anouk is bereid om kippen te slachten, en dat levert vast leuke t.v. op. Verder is Anouk, zoals gemeld wel gewend om met meerdere mensen in huis te wonen. Cyrille lijkt mij (oppervlakkige waarneming, ik weet 't) een wat losse sexuele moraal te hebben, afgaande op haar toespelingen. Ook wel schattig dat ze met Ruud een serieus gesprek aan wil gaan. Dat beloofd wat.
Life is what you make it.
pi_212714
quote:
op 11-01-1999 om 11:21 PM schreef voyeur het volgende:
Dit was het topic waarop de server crashte. Laten we het opnieuw proberen.

Helaas Voyeur, poging mislukt. Het forum werkt nog steeds.

dinsdag 2 november 1999 @ 01:35:00 #21
798 voyeur
bemoeit zich
pi_212715
quote:
op 11-02-1999 om 01:30 AM schreef Max het volgende:
Helaas Voyeur, poging mislukt. Het forum werkt nog steeds.

En ik maar proberen. Topic na topic, post na post op zoek naar de sleutelterm om dit forum te laten crashen. Ik heb me er gek voor geschreven en plots dacht ik de magic code te weten. Anouk, Nicolette ..
Ik schreef het in die eerste post verkeerd; maar ik weet niet meer hoe :'C ! Danny heeft waarschijnlijk bij het zien van de juiste sleutelwoorden de server laten crashen zodat niemand ze zag

dinsdag 2 november 1999 @ 01:37:00 #22
1236 python
For the time being
pi_212716
quote:
op 11-02-1999 om 01:19 AM schreef Schanulleke het volgende:
Ook ik ga voor Anouk en Cyrille. Die Nicolette had inderdaad weinig te melden. Bij de vragen leek ze te denken dat ze goede antwoorden moest geven, i.p.v. haar eigen mening. Anouk is bereid om kippen te slachten, en dat levert vast leuke t.v. op. Verder is Anouk, zoals gemeld wel gewend om met meerdere mensen in huis te wonen. Cyrille lijkt mij (oppervlakkige waarneming, ik weet 't) een wat losse sexuele moraal te hebben, afgaande op haar toespelingen. Ook wel schattig dat ze met Ruud een serieus gesprek aan wil gaan. Dat beloofd wat.

Ja, lijkt me leuk. ben ook voor 1 en 3. Heb nog niemand hier gezien die 2 erin wilde hebben.

dinsdag 2 november 1999 @ 01:39:00 #23
248 CAT
World Traveller
pi_212717
WIE VAN DE DRIE???
GEEN VAN DE DRIE!!!
Sorry, moest er ff bij gillen!
Wat erg wat erg wat erg!
Kan iemand mij verwijzen naar een topic elders hier op FOK! waar iets staat over de psychologische test / aanname procedure die V hanteert?
Want daar ben ik nu onderhand wel vre-se-lijk benieuwd naar!
-=***One nation under a groove***=-
  dinsdag 2 november 1999 @ 01:50:00 #24
798 voyeur
bemoeit zich
pi_212718
Geen van de drie zou inderdaad het goede antwoord zijn. Van de drie is Anouk sort of naturel, Nicolette lijkt er bijgesleept , gek dat die door de voorrondes heen gekomen is, haar bijzondere kwaliteiten kwamen (geheel) niet uit de verf; ik vermoed dat ze een 'verhaal'heeft [een criterium waarop oa Mona, Karin en Bart geselecteerd zijn) ofwel een bijzondere achtergrond. Cyrille is een feestnummer. Het is haar leven en roeping om zichzelf te verkopen. Ze kan dus zonder onze gene in BB geplaatst. Ze kan niks verliezen want ze is zichzelf toch al kwijt.
Geen van de drie... is er dan een telefoonnummer waar je alle telegraaflezers mag vetooen ?
pi_212719
quote:
op 11-02-1999 om 12:04 AM schreef Tetman (onder andere) het volgende:
Cyrille is een nogal opzichtige poging om er wat meer showbizz van te maken - ze werkt nota bene in Showbizzcity en had ene rolletje of zoiets in Miss Saigon. Van welk amusementsimperium is die handel ook alweer?

Nou ja, emperium.... Een paar maanden geleden hebben ze die toko danig moeten inkrimpen bij gebrek aan belangstelling. Wellicht dat deze kans voor haar een van de onderdelen van haar afvloeiingsregeling was?

pi_212720
Ja Max, dat is een goede optie. Een andere is dat nu na de verbouwing de zaak nog steeds niet loopt, het een goed idee van onze HMG vrienden is om via een meer dan goed bekeken programma als BB, sluiksgewijs aan promotie te doen. Dit heet in het vak IPB(In program branding)een in ook andere soaps gebruikelijke methode om zaken aan te prijzen. Er bestaat binnen de HMG groep een speciale afdeling die zich met dit soort zaken bezig houd. Voor de rest sluit ik me aan bij de algemene keuze die uit de topic blijkt. Ze hebben er drie, zo gepresenteerd dat de keuze zelfs voor een blinde(excuus) duidelijk is.
  dinsdag 2 november 1999 @ 02:13:00 #27
374 beelzebub
master of disaster
pi_212721
Ik denk ook C&A ik het BB-H.

Zou het kunnen dat Karin daarom vroeg of de Anouk van zaterdag de nieuwe bewoonster was? Omdat ze die namen al eerder hadden doorgekregen ogzoiets...

Moderator dinsdag 2 november 1999 @ 02:30:00 #28
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_212722
Waarschijnlijk leefde bij de producers de gedachte dat ze eigenlijk een hoer nodig hadden om het allemaal weer een beetje spannend te maken. Na een tijdje brainwaven kwamen ze op Cyrille (uit Showbizzcity). Het zou me niets verbazen als er met haar is afgesproken dat ze een vergoeding krijgt wanneer ze Ruud oraal bevredigt.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_212723
Vanwege het dubbele topic kies ik er even willekeurig eentje uit om te sluiten.
Sorry voor mijn late reactie. Meer over dit onderwerp graag in http://www.fokzine.net/forum/NonCGI/Forum21/HTML/001739.html
mooi he, alles
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')