btw, ook ik denk dat Anouk en Cyrille er in komen.
we hadden al zeven reacties voor de grote crash alles wegvaagde: wie nog meer ?
Nicolette is er weer zo één die na een aantal weken een brief van haar hondje krijgt, dat-ie gepest wordt door de andere honden in de buurt en dan vervolgens met een hondekluifje van Rolf X. weer naar huis rent!
-------------
Ruud: "...de helft is toch 50%..."
Geen twijfel mogelijk. Volgens mij worden het Anouk en Cyrille. Nicolette kwam slecht uit de verf. Lekkere intro trouwens van haar vriend, maar niet heus .
Oh, wat een heerlijk mens, die Anouk. Lekker adrem ook richting Rolf. Leuk, spontaan, goed gebekt. Nee, niets mis mee!
Ik weet het nu echt helemaal zeker. Meneer Wouters is definitief niet geschikt voor live-uitzendingen. Waar is ie eigenlijk wél geschikt voor? . Klok staat op 40 seconden en telt af. "Anouk je hebt nog 20 seconden". Klein foutje, weet ik ook wel, maar hij maakt er zo veel. Sorry, off-topic
quote:
op 11-01-1999 om 11:37 PM schreef dextertje het volgende:
Dit onderwerp was toch al in JayTaph's thread gepost?btw, ook ik denk dat Anouk en Cyrille er in komen.
Ja, he-heh, dat haalt je de koekoek..
Is iedereen echt zo naief, of ben ik zwaar paranoide als ik zeg dat ook dit weer is voorgekookt? Een klassieke goocheltruuk: geef het publiek de indruk dat het kan kiezen, terwijl ze dat in werkelijkheid niet kan.
Ik stel me een beetje voor dat het zo gegaan is:
Setting: smerig kantoortje van Tummie, nagellakremover-watjes over het hele bureau, "computers voor beginners" naast het keyboard. Tummie en haar medewerkers overleggen naarstig.
Medewerker: "shit Tummie, wat doen we nou? We willen die twee vrouwen in de serie duwen, maar iedereen schijnt een beetje door te hebben dat heel BB dorogestoken kaart is!"
Tummie: "Oh jee, oh jee, wat nu?" <snort, snort>
Medewerker: "We kunnen natuurlijk open en bloot toegeven dat we de boel manipuleren, is dat geen idee?"
Tummie: <snort> "aaaaahh! Ik krijg even een brainwave: weten jullie nog die muts die we vergeten waren een afwijzing te sturen? Je weet wel, leuk koppie, maar totaal niet camera-geniek, en kan ook niet uit d'r woorden komen.."
Medewerker: "Oh, je bedoeld Nicolette?"
Tummie: "Precies ja, die. Bel d'r maar, dan zetten we d'r tussen onze twee meiden in, en dan kunnen we alsnog wat geld bij elkaar harken via die 09-kies lijnen"
Medewerker: "Oh wat een geweldig idee! Was iedereen maar zo slim als u!"
Etc., the rest is history.
Murphy
Wel schokkend:
1. Ze lezen alle 3 de Telegraaf
2. Anouk was na 20 sec al over zichzelf uitgepraat
3. De man van N. was na 15 sec al over N. uitgepraat
4. C. komt er (bijna) openlijk voor uit dat ze achter Ruud aan zit en wil al een duetje met hem gaan doen. Nou nou...
5. VOO heeft kennelijk een zwak voor braboos
Ze is wel een vrouw die voor pret in dat huis gaat zorgen. Rolf X was al helemaal gecharmeerd, laat staan mannen die echt van vrouwen houden.
En ze komt uit Tilburg. Heeft ze daar ook een bijnaam die iemand weet?
Maar ff back to topic:
Anouk =
Kunnen ze haar niet klonen en er dus twee inzetten Of dat zusje... was ook niet verkeerd.
quote:
op 11-01-1999 om 11:21 PM schreef voyeur het volgende:
Dit was het topic waarop de server crashte. Laten we het opnieuw proberen.
Helaas Voyeur, poging mislukt. Het forum werkt nog steeds.
quote:
op 11-02-1999 om 01:30 AM schreef Max het volgende:
Helaas Voyeur, poging mislukt. Het forum werkt nog steeds.
En ik maar proberen. Topic na topic, post na post op zoek naar de sleutelterm om dit forum te laten crashen. Ik heb me er gek voor geschreven en plots dacht ik de magic code te weten. Anouk, Nicolette ..
Ik schreef het in die eerste post verkeerd; maar ik weet niet meer hoe :'C ! Danny heeft waarschijnlijk bij het zien van de juiste sleutelwoorden de server laten crashen zodat niemand ze zag
quote:
op 11-02-1999 om 01:19 AM schreef Schanulleke het volgende:
Ook ik ga voor Anouk en Cyrille. Die Nicolette had inderdaad weinig te melden. Bij de vragen leek ze te denken dat ze goede antwoorden moest geven, i.p.v. haar eigen mening. Anouk is bereid om kippen te slachten, en dat levert vast leuke t.v. op. Verder is Anouk, zoals gemeld wel gewend om met meerdere mensen in huis te wonen. Cyrille lijkt mij (oppervlakkige waarneming, ik weet 't) een wat losse sexuele moraal te hebben, afgaande op haar toespelingen. Ook wel schattig dat ze met Ruud een serieus gesprek aan wil gaan. Dat beloofd wat.
Ja, lijkt me leuk. ben ook voor 1 en 3. Heb nog niemand hier gezien die 2 erin wilde hebben.
quote:
op 11-02-1999 om 12:04 AM schreef Tetman (onder andere) het volgende:
Cyrille is een nogal opzichtige poging om er wat meer showbizz van te maken - ze werkt nota bene in Showbizzcity en had ene rolletje of zoiets in Miss Saigon. Van welk amusementsimperium is die handel ook alweer?
Nou ja, emperium.... Een paar maanden geleden hebben ze die toko danig moeten inkrimpen bij gebrek aan belangstelling. Wellicht dat deze kans voor haar een van de onderdelen van haar afvloeiingsregeling was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |