abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57632288
Hallo,

Mijn vriendin zit eraan te denken om een hometrainer aan te schaffen zodat ze thuis kan sporten. Ik heb een tweedehands spinningbike op het oog. Kan iemand mij vertellen wat een realistische prijs hiervoor is en van welke factoren die prijs afhangt?

Hij is ongeveer een jaar oud en in goede staat.

De vraagprijs is 200 euro. Is dat normaal of aan de hoge kant?

Alvast bedankt!

Tips waar ik op moet letten bij de aanschaf van een tweedehands fiets zijn welkom!
pi_57632908
wat versta jij onder een spinningbike? Want dat zal wat anders zijn dan een hometrainer.

Er bestaan standaarden waar je een gewone (sport)fiets in kan zetten, om zo een hometrainer te bouwen (merken als bijvoorbeeld TACX hebben die).

Als je wil weten of het een redelijke prijs is, moet je wel wat meer informatie geven over de fiets... merk, versnellingen (Welk type), en je moet natuurlijk weten of die fiets de goede maat is voor je vriendin, want het is zonde als ze er dadelijk niet op kan fietsen óf omdat ie te hoog is, óf omdat ze enorme last krijgt van haar knieën als ie te klein is......

ps. 200 euro is geen extreem hoge prijs voor een tweedehands fiets, je moet alleen wel weten wát je er voor koopt. En eerlijk gezegd vind ik de prijs vrij laag voor een fiets van een jaar oud........
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')