abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212683
Het is natuurlijk al 100 % zeker dat ANOUK het Big brother Huis zal betreden, vandaar dat wij al een ANOUK homepage hebben gelanceerd! Foto's volgen snel, evenals meer info. De tot nu toe bekende praat over onze Anouk staat er al op, so HAVE A LOOK!
de link is nu nog http://members.tripod.com/redaksie/bb.htm
maar wordt morgen toepasselijk... http://kiss.to/anouk

pi_212684
ik richt bijdeze de fanclub op
  maandag 1 november 1999 @ 23:24:00 #3
835 Mars
Stilt stevige trek
pi_212685
Huh, nou al? Ik kan het effe niet meer volgen, die huidige jeugd ook....Waar is mijn looprekje?
pi_212686
Potverdikkie zeg, dat is, weet je, ook snel, joh, hee! Ziet er lekkur uit zeg!

Hoe is het in hemelsnaam mogelijk, dat mensen dit zo snel voor elkaar krijgen. Je zou het bijna 'verdacht' kunnen noemen

En inderdaad, ik denk ook dat ze voor 100% zeker in het huis komt. Mocht het niet gebeuren, dan is dat echt het definitieve bewijs van VOO manipulaties. Ik bedoel, nog definitiever dan definitief. Dus dat je het echt, echt héél zeker weet. Dat er als het ware geen enkele twijfel meer kan bestaan. Zekerder dan zeker, snap je wat ik bedoel .

Ga zo door 8weekly!

Je bent pas geslaagd, als je niemand hebt laten zakken...
  maandag 1 november 1999 @ 23:54:00 #5
272 R@b
No-nonsens
pi_212687
Da's mooi weer een Big-Brother bewoners fan-page erbij, nu maar hopen voor je dat ze morgen wel gekozen wordt anders is het helaas pindakaas (maar ik durf wel te wedden dat ze er in komt)

Jammer dat je nog geen foto hebt geplaatst
Heb ik alvast gedaan
Screenshots van alle 3 de bewoners
http://home.multiweb.nl/~eldo/nl.actueel.big-brother/

succes met Anouk
(best wel een aanwinst toch ?)

Rob

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  dinsdag 2 november 1999 @ 00:02:00 #6
798 voyeur
bemoeit zich
pi_212688
Om snel een goede website op te zetten met genoeg content een tip: kopieer alles van Yvonne van Gennip. Volgens mij is dit haar alter ego!!! Ze vertoont zelfs uiterlijk overeenkomsten en ze heeft dezelfde uitspraak en lach. Gewoon een prototype van de ideale schoondochter.
Here we are now, entertain us.
pi_212689
Voyeur,

Wat doe je me nou, het heeft heel wat jaren geduurd voor dat ik mij lichamelijk weer helemaal onder kontrole had. Je begint over die kostelijke Y v G, zij die mij nog voor de start van ongeacht welke afstand, een zweterig kruis bezorgde. De aanblik van haar volle vragende billen in de eerste bocht kwam ik ook nog wel door, de tweede bocht was een kamerashot van voren wat altijd over ging in een zijaanzicht waarbij het duidelijk zichtbaar was dat de borsten van Y een wanhopige poging deden om de ritmisch zwaaiende armen te volgen. Maar bij het ingaan van de, laat ik zeggen derde bocht kon ik mij nooit meer inhouden en liep ik, gelijk onze Ruud, roepend om een handoek richting de eerste de beste afgesloten ruimte. Bedankt Voyeur voor een onrustige nacht die nu onvermijdelijk op mij af komt. (grapje voor die gene die het niet begrijpt)

dinsdag 2 november 1999 @ 03:10:00 #8
272 R@b
No-nonsens
pi_212690
Toch heeft ze inderdaad iets van Yvonne van Gennip als je zo die screenshots bekijkt.
Vrolijk kind ook lijkt me, kwam spontaan over op tv. Alleen jammer van die gooise R. Lijkt me toch een aanwinst voor BB. Alhoewel het nu meer een media circus dan een project is geworden

de echte Yvonne heeft mij ook wel eens uit m'n slaap gehouden, maar dat was met de olympische spelen toen ze onverwacht goud won
Gelukkig was ik die nacht opgebleven biertje erbij en genieten maar
Vergeet ik nooit meer

te ruste

Rob

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_212691
Hmm, misschien heb ik nog wat meer foto's. Kijk op mijn site voor de bevestiging van deze info.
http://go.to/bb-song

De vakantie-foto's van Anouk bijvoorbeeld.. Als je toch een fanclub wilt oprichten, use these..

dinsdag 2 november 1999 @ 17:43:00 #10
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_212692
Om snel een goede website op te zetten met genoeg content een tip: kopieer alles van Yvonne van Gennip. Volgens mij is dit haar alter ego!!! Ze vertoont zelfs uiterlijk overeenkomsten

hahahah mijn uitspraak dat ze op yvonne leek pikken????? Dit melde ik al eerder

dinsdag 2 november 1999 @ 18:29:00 #11
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_212693
Natasja schreef:
>
> Ik denk dat het doorgestoken kaart is.
> Anouk kan nu namelijk wel studeren voor accountmanager, maar een
> aantal jaren terug was zij de dochter van "Reina" in Medisch Centrum
> West. Heeft de balletacademie bij Lucia Marthas (verzorgt alle
> choreografieën bij EndeMol) afgerond en heeft dus al jaren lange
> televisie ervaring. Zij komt dus net als Cyrill uit de stal van Joop
> en John. Ik denk dat die Nicolet een afleidertje is.
>
> Natasja

(dit stond dus vandaag in een nieuwsgroep over BB)

donderdag 4 november 1999 @ 11:29:00 #12
1456 Littlewitch
Toch nog wel even een newbie
pi_212694
Hee mensen
De redactie van de 8weekly zit vanavond in de uitzending!!!
Ze zijn uitgenodigd om over de Anouk-homepage te komen praten.

[Dit bericht is gewijzigd door Littlewitch (Datum 04 November 1999).]

Do what you will if in it you harm none

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')