quote:
op 11-02-1999 om 12:45 AM schreef Oxazepam het volgende:
Ik heb in een andere BB newsgroup gelezen dat Anouk ooit in Medisch Centrum West heeft gespeeld en inderdaad ze kwam me bekend voor!Dus misschien doorgestoken kaart?
Welnee, wij horen net uit betrouwbare bron dat Anouk de schuilnaam is van een zekere Emily B., die in een vaag verleden iets met prins W.A. had. Deze liet haar helaas vallen voor een Argentijnse Rumsteak, en de rest is, zoals dat heet, Geschiedenis.
quote:
op 11-02-1999 om 12:33 AM schreef Re het volgende:
Is het iemand opgevallen dat die Nicorette zo met d'r mond vol tanden stond dat ze pardoes haar achternaam produceerde... niet dat ze gekozen wordt maar zo maak je het wel heel makkelijk niet?ik ben de naam eigenlijk meteen vergeten
Bouwman/Bouman/Bauman/Bauwman ofzo. Ja, ik merkte aan d'r manier van praten: die gaat d'r achternaam zeggen! Maar ja, niet zo'n ramp.
Wie moeten erin? Ik kies dan maar voor Anouk. Een 2e weiger ik te kiezen, allebij maf.
En voor diegenen die denken dat Ruud blij zou zijn met die Ciryl: ECHT NIET dus. Die zal eerder een beetje bang zijn en afstand houden. Weet je nog, hij hield van volle dijen en volle borsten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |