abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212678
quote:
op 11-02-1999 om 12:45 AM schreef Oxazepam het volgende:
Ik heb in een andere BB newsgroup gelezen dat Anouk ooit in Medisch Centrum West heeft gespeeld en inderdaad ze kwam me bekend voor!

Dus misschien doorgestoken kaart?

Welnee, wij horen net uit betrouwbare bron dat Anouk de schuilnaam is van een zekere Emily B., die in een vaag verleden iets met prins W.A. had. Deze liet haar helaas vallen voor een Argentijnse Rumsteak, en de rest is, zoals dat heet, Geschiedenis.

Een schizofreen is nooit alleen
  dinsdag 2 november 1999 @ 10:04:00 #52
483 sdb
Pluk de dag
pi_212679
quote:
op 11-02-1999 om 12:33 AM schreef Re het volgende:
Is het iemand opgevallen dat die Nicorette zo met d'r mond vol tanden stond dat ze pardoes haar achternaam produceerde... niet dat ze gekozen wordt maar zo maak je het wel heel makkelijk niet?

ik ben de naam eigenlijk meteen vergeten

Bouwman/Bouman/Bauman/Bauwman ofzo. Ja, ik merkte aan d'r manier van praten: die gaat d'r achternaam zeggen! Maar ja, niet zo'n ramp.

Life is a moment in space

dinsdag 2 november 1999 @ 10:12:00 #53
1365 The MarK
BigBadMotherFokker
pi_212680
Punt een: Wie NU NOG graag dat huis ingaat, is wel heel erg ziekelijk op zoek naar roem en populariteit. Een zielig, vies, verwerpelijk narcistisch trekje is dat. Had Karin of Willem bijvoorbeeld hetzelfde gedaan? Die gingen gewoon blind op goed geluk voor het unieke van zo'n project. Geen goed woord voor over.

Wie moeten erin? Ik kies dan maar voor Anouk. Een 2e weiger ik te kiezen, allebij maf.

BigBadMotherFokker
  dinsdag 2 november 1999 @ 10:19:00 #54
1365 The MarK
BigBadMotherFokker
pi_212681
P.s. ik stel voor om die nieuwen lekker te laten spartelen en zich uitsloven, om ze vervolgens weg te stemmen. Wel zo eerlijk tegenover de huidige groep.

En voor diegenen die denken dat Ruud blij zou zijn met die Ciryl: ECHT NIET dus. Die zal eerder een beetje bang zijn en afstand houden. Weet je nog, hij hield van volle dijen en volle borsten.

BigBadMotherFokker
pi_212682
Ruud valt vooral op een blonde stoot met grote tieten zo zei hij zelf dus ik weet niet of ze bevalt bij Ruud
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')