niets te dankenquote:
Beter je best doenquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:12 schreef Ulreazj het volgende:
Ik zit bijna op de helft na bijna 3jaar.
= feitquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:12 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Beter je best doen
Of nee doe ook maar niet.. Zoek maar een leven.. Ga laat me hier achter.. ik ben niet meer te redden!
Krijg je als ;t jouw kloon is.quote:
Zeg het hem DW!quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Krijg je als ;t jouw kloon is.
quote:
Wat is er gebeurd met laatste man op aarde worden?quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:12 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Beter je best doen
Of nee doe ook maar niet.. Zoek maar een leven.. Ga laat me hier achter.. ik ben niet meer te redden!
FO Bitch. Ik heb dit plaatje al heel lang.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:09 schreef -SL- het volgende:
[..]
sterf zelf met je gejatte avatar, kuthond![]()
Sst anders gaan ze onderduiken enzoquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:30 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met laatste man op aarde worden?
Hij was hier eerder en jij stinkt, plus..... ik ben je bitch niet! En dus hou je die taal maar voor je voortaan!quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:34 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
FO Bitch. Ik heb dit plaatje al heel lang.
Billekoek zal hem vast niet gemaakt hebben dus heeft hij hem ook gejat.
Als hij hem wel heeft gemaakt.. Dankjewel dan.. Beter goed gejat en slecht bedacht!
Doei!
quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:12 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Beter je best doen
Je hebt wel een mooie avatar trouwensquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:09 schreef c0nd0r het volgende:
Dan vind ik ze wel weerquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:09 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Sst anders gaan ze onderduiken enzo
Dank jequote:Op donderdag 27 maart 2008 13:05 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Je hebt wel een mooie avatar trouwens
ok sorryquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:47 schreef -SL- het volgende:
[..]
Hij was hier eerder en jij stinkt, plus..... ik ben je bitch niet! En dus hou je die taal maar voor je voortaan!
Doei!!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |