Als het nou een topic was die over te laat op het werk komen ging, dan wel. Nu niet.quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:39 schreef HeatWave het volgende:
Lekker TS bashen, maar hij heeft wel verdomme gelijk. Dat schurft bedrijf krijgt echt werkelijk niets voor elkaar...
Ik heb anders maar vrij zelden last van vertraging met toch elke keer twee keer overstappen. Goede aansluitingen, bijna altijd op tijd.quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:39 schreef HeatWave het volgende:
Lekker TS bashen, maar hij heeft wel verdomme gelijk. Dat schurft bedrijf krijgt echt werkelijk niets voor elkaar...
Kan je net zo goed in de file komen. Zoals gister 888km file... treinen waren hier en daar wel uitgevallen en er was wel wat vertraging, maar een chaos was het zeker niet op het spoort...quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:41 schreef Bdijk het volgende:
Ben ik de enige die hiermee eens is?
p.s. tijd voor een auto (en rijbewijs)
Klopt, maar juist daarom is het TS aan te rekenen dat hij zijn reistijd niet ruimer heeft gepland.quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:39 schreef HeatWave het volgende:
Ik was net 10 min terug in NL, 1:00 's nachts, geen treinen, geen mededelingen, geen bussen. Sta je dan op Schiphol, doodmoe. Uiteindelijk wist een beveiligingsbeambte dat er spooronderhoud was, maar bussen had ie de hele avond/nacht nog niet gezien.quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:41 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik heb anders maar vrij zelden last van vertraging met toch elke keer twee keer overstappen. Goede aansluitingen, bijna altijd op tijd.
als je zo zeikt omdat het een keer tegenzit wees dan ook een vent en maak er helemaal geen gebruik vanquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik was net 10 min terug in NL, 1:00 's nachts, geen treinen, geen mededelingen, geen bussen. Sta je dan op Schiphol, doodmoe. Uiteindelijk wist een beveiligingsbeambte dat er spooronderhoud was, maar bussen had ie de hele avond/nacht nog niet gezien.
Wij ook niet, uiteindelijk maar de gewone nachtbus genomen. NS, sterf, stik erin, ga dood en hou op met ademen....
Zal wel ver vantevoren aangekondigd onderhoud zijnquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik was net 10 min terug in NL, 1:00 's nachts, geen treinen, geen mededelingen, geen bussen. Sta je dan op Schiphol, doodmoe. Uiteindelijk wist een beveiligingsbeambte dat er spooronderhoud was, maar bussen had ie de hele avond/nacht nog niet gezien.
Wij ook niet, uiteindelijk maar de gewone nachtbus genomen. NS, sterf, stik erin, ga dood en hou op met ademen....
Nog ff zegquote:Op woensdag 26 maart 2008 15:06 schreef Bolter het volgende:
[..]
Zal wel ver vantevoren aangekondigd onderhoud zijn. Dat de meeste mensen dit gewoon vantevoren uitzoeken of meekrijgen kan de NS ook niets aan doen. En er was dus wel vervoer, dus loop niet zo te zeuren.
Zondag 14 december?quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nog ff zeg.
Ik zeg net, er werd op Schiphol NIETS meegedeeld. Geen a4tje, geen bordjes, niets op de sporen.
Er was dus geen vervoer van de NS, terwijl de automaten op Schiphol het allemaal netjes deden en ik dus al kaartjes had gekocht.
Lekker recht lullen wat krom is, makkelijk. tot je er zelf staat he?
Nee, 1,5 week geleden. En wat voor bull is het dat je altijd alles maar van te voren zou moeten checken? Ik kan er prima mee leven als je aankomt en er staat een net bordje en er zijn bussen te vinden....quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:21 schreef Rosbief het volgende:
Ik zie het probleem niet, zo'n oven moet toch altijd 20 minuutjes voorverwarmd worden.
Ja byzonder hartverwarmende reacties. Ik kon helaas geen trein eerder nemen omdat ik niet eerder weg kon bij mijn werk, anders had ik dat zeker gedaan.quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:25 schreef ColtZ40 het volgende:
Ts zal wel blij zijn met al deze mooie reactie's.![]()
Tip: pak een trein eerder.
het is hier godverdomme R&P nietquote:Op woensdag 26 maart 2008 15:57 schreef Magics het volgende:
[..]
Ja byzonder hartverwarmende reacties. Ik kon helaas geen trein eerder nemen omdat ik niet eerder weg kon bij mijn werk, anders had ik dat zeker gedaan.
Hoe dan ook is het toch dieptriest dat we ,aan alle reacties te zien, inmiddels zover zijn gekomen dat mensen de wanprestaties van de NS inmiddels hebben geaccepteerd en als normaal beschouwen en de schuld nu bij de reiziger leggen ipv bij het bedrijf zelf.
Hoe dan ook, ik wil al die zielige figuurtjes met hun teringposts hierboven wel eens horen als het ze zelf overkomt. Probeer het je even in te denken........
Ach loop toch niet te zeiken man vertraging kan altijd gebeuren, vette pech dat het nu gebeurd.Als je in de file gestaan had wie had je dan de schuld gegeven ? Zo kan ik nog wel even doorgaan.quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:57 schreef Magics het volgende:
[..]
Ja byzonder hartverwarmende reacties. Ik kon helaas geen trein eerder nemen omdat ik niet eerder weg kon bij mijn werk, anders had ik dat zeker gedaan.
Hoe dan ook is het toch dieptriest dat we ,aan alle reacties te zien, inmiddels zover zijn gekomen dat mensen de wanprestaties van de NS inmiddels hebben geaccepteerd en als normaal beschouwen en de schuld nu bij de reiziger leggen ipv bij het bedrijf zelf.
Hoe dan ook, ik wil al die zielige figuurtjes met hun teringposts hierboven wel eens horen als het ze zelf overkomt. Probeer het je even in te denken........
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |