abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57622668
Of koop een auto...
Hoewel, dan krijgen we natuurlijk weer een topic dat TS niet bij een crematie kon zijn vanwege een file.
So we just called him Fred too
  woensdag 26 maart 2008 @ 14:39:00 #27
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_57622699
Lekker TS bashen, maar hij heeft wel verdomme gelijk. Dat schurft bedrijf krijgt echt werkelijk niets voor elkaar...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_57622702
Wat dacht je van een trein koppen?
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_57622731
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 14:39 schreef HeatWave het volgende:
Lekker TS bashen, maar hij heeft wel verdomme gelijk. Dat schurft bedrijf krijgt echt werkelijk niets voor elkaar...
Als het nou een topic was die over te laat op het werk komen ging, dan wel. Nu niet.
pi_57622739
Reizen met de trein hihihih, je moet cruisen in de waggie mattie.
Kinderbijslag op door de coffeeshop nigga.
  woensdag 26 maart 2008 @ 14:41:16 #31
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_57622741
quote:
Ik heb anders maar vrij zelden last van vertraging met toch elke keer twee keer overstappen. Goede aansluitingen, bijna altijd op tijd.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_57622755
Ben ik de enige die hiermee eens is?

p.s. tijd voor een auto (en rijbewijs)
Rookworst zonder "R" is ookworst!
pi_57622886
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 14:41 schreef Bdijk het volgende:
Ben ik de enige die hiermee eens is?

p.s. tijd voor een auto (en rijbewijs)
Kan je net zo goed in de file komen. Zoals gister 888km file... treinen waren hier en daar wel uitgevallen en er was wel wat vertraging, maar een chaos was het zeker niet op het spoort...
pi_57622932
quote:
Klopt, maar juist daarom is het TS aan te rekenen dat hij zijn reistijd niet ruimer heeft gepland.
  woensdag 26 maart 2008 @ 14:51:11 #35
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_57622972
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 14:41 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Ik heb anders maar vrij zelden last van vertraging met toch elke keer twee keer overstappen. Goede aansluitingen, bijna altijd op tijd.
Ik was net 10 min terug in NL, 1:00 's nachts, geen treinen, geen mededelingen, geen bussen. Sta je dan op Schiphol, doodmoe. Uiteindelijk wist een beveiligingsbeambte dat er spooronderhoud was, maar bussen had ie de hele avond/nacht nog niet gezien.

Wij ook niet, uiteindelijk maar de gewone nachtbus genomen. NS, sterf, stik erin, ga dood en hou op met ademen....
Get woke, go broke!
  woensdag 26 maart 2008 @ 15:02:47 #36
187328 B1nulnul
telefoon te koop
pi_57623239
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 14:51 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik was net 10 min terug in NL, 1:00 's nachts, geen treinen, geen mededelingen, geen bussen. Sta je dan op Schiphol, doodmoe. Uiteindelijk wist een beveiligingsbeambte dat er spooronderhoud was, maar bussen had ie de hele avond/nacht nog niet gezien.

Wij ook niet, uiteindelijk maar de gewone nachtbus genomen. NS, sterf, stik erin, ga dood en hou op met ademen....
als je zo zeikt omdat het een keer tegenzit wees dan ook een vent en maak er helemaal geen gebruik van
ik heb ook altijd pech.. :'(
  woensdag 26 maart 2008 @ 15:06:39 #37
154880 Bolter
Awesomeness
pi_57623290
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 14:51 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Zal wel ver vantevoren aangekondigd onderhoud zijn . Dat de meeste mensen dit gewoon vantevoren uitzoeken of meekrijgen kan de NS ook niets aan doen. En er was dus wel vervoer, dus loop niet zo te zeuren.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
  woensdag 26 maart 2008 @ 15:10:13 #38
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_57623370
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 15:06 schreef Bolter het volgende:

[..]

Zal wel ver vantevoren aangekondigd onderhoud zijn . Dat de meeste mensen dit gewoon vantevoren uitzoeken of meekrijgen kan de NS ook niets aan doen. En er was dus wel vervoer, dus loop niet zo te zeuren.
Nog ff zeg .

Ik zeg net, er werd op Schiphol NIETS meegedeeld. Geen a4tje, geen bordjes, niets op de sporen.

Er was dus geen vervoer van de NS, terwijl de automaten op Schiphol het allemaal netjes deden en ik dus al kaartjes had gekocht.

Lekker recht lullen wat krom is, makkelijk. tot je er zelf staat he?
Get woke, go broke!
pi_57623440
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 15:10 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nog ff zeg .

Ik zeg net, er werd op Schiphol NIETS meegedeeld. Geen a4tje, geen bordjes, niets op de sporen.

Er was dus geen vervoer van de NS, terwijl de automaten op Schiphol het allemaal netjes deden en ik dus al kaartjes had gekocht.

Lekker recht lullen wat krom is, makkelijk. tot je er zelf staat he?
Zondag 14 december?
  woensdag 26 maart 2008 @ 15:17:19 #40
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_57623506
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 15:14 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Zondag 14 december?
Nee, 1,5 week geleden. En wat voor bull is het dat je altijd alles maar van te voren zou moeten checken? Ik kan er prima mee leven als je aankomt en er staat een net bordje en er zijn bussen te vinden....
Get woke, go broke!
  woensdag 26 maart 2008 @ 15:22:32 #41
27699 Ravage
thinking about you
pi_57623619
Mijn ervaringen met (aangekondige) werkzaamheden zijn tot nu toe altijd goed geweest: voldoende (relaxte) bussen, echt tientallen mensen die je naar de juiste bus toe sturen, en zelfs gratis koffie bij de vertrekhalte
i'm not living, i'm just killing time
pi_57623991
De NS en Prorail

Stroomstoringen, wisselstoringen, seinstoringen, treinen die niet rijden omdat de conducteur nog in de file staat, treinen die rijden omdat er een man op de brug staat, treinen die niet rijden omdat er een koe op de rails staat, machinisten die er in slagen het enige spoor naar binnen te rijden dat geen perron heeft, machinisten die er in slagen om het station straal voorbij te rijden, massale, uitgestorven intercity's in de daluren, en miniscule, tot de nok gevulde stoptreinen in de spits onder het mom van de 'sardines in blik express', machinisten die aankondigen dat de trein niet verder rijdt naar amsterdam, om, nadat de helft van de mensen al is uitgestapt, vervolgens doodleuk TOCH door te rijden, vierkante wielen door blaadjes op de rails, terwijl dit in geen enkel ander land voorkomt, bovenleidingen die onmiddelijk in elkaar flikkeren zodra er een sneeuwvlokje op landt, overstraptreinen die pas wegrijden op het moment dat ze jouw trein zien aankomen met 5 minuten vertraging, een hele provincie die een maand lang wordt afgesloten van al het spoorverkeer wegens onderhoud, treinen met meer dan een half uur vertraging die doodleuk uitvallen, treinen die letterlijk kwijt raken, conducteurs die je aan zien komen rennen en de laatste deur pas dicht doen op het moment dat je voor hun neus staat, om vervolgens nog even naar je te zwaaien, etc. etc.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_57624022
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 14:21 schreef Rosbief het volgende:
Ik zie het probleem niet, zo'n oven moet toch altijd 20 minuutjes voorverwarmd worden.
  woensdag 26 maart 2008 @ 15:57:56 #44
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_57624302
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 14:25 schreef ColtZ40 het volgende:
Ts zal wel blij zijn met al deze mooie reactie's.
Tip: pak een trein eerder.
Ja byzonder hartverwarmende reacties. Ik kon helaas geen trein eerder nemen omdat ik niet eerder weg kon bij mijn werk, anders had ik dat zeker gedaan.
Hoe dan ook is het toch dieptriest dat we ,aan alle reacties te zien, inmiddels zover zijn gekomen dat mensen de wanprestaties van de NS inmiddels hebben geaccepteerd en als normaal beschouwen en de schuld nu bij de reiziger leggen ipv bij het bedrijf zelf.

Hoe dan ook, ik wil al die zielige figuurtjes met hun teringposts hierboven wel eens horen als het ze zelf overkomt. Probeer het je even in te denken........
....in de donkere nacht.
  woensdag 26 maart 2008 @ 15:58:57 #45
187328 B1nulnul
telefoon te koop
pi_57624332
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 15:57 schreef Magics het volgende:

[..]

Ja byzonder hartverwarmende reacties. Ik kon helaas geen trein eerder nemen omdat ik niet eerder weg kon bij mijn werk, anders had ik dat zeker gedaan.
Hoe dan ook is het toch dieptriest dat we ,aan alle reacties te zien, inmiddels zover zijn gekomen dat mensen de wanprestaties van de NS inmiddels hebben geaccepteerd en als normaal beschouwen en de schuld nu bij de reiziger leggen ipv bij het bedrijf zelf.

Hoe dan ook, ik wil al die zielige figuurtjes met hun teringposts hierboven wel eens horen als het ze zelf overkomt. Probeer het je even in te denken........
het is hier godverdomme R&P niet
ik heb ook altijd pech.. :'(
  woensdag 26 maart 2008 @ 16:01:06 #46
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_57624373
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 15:58 schreef B1nulnul het volgende:

[..]

het is hier godverdomme R&P niet
Ook geen ONZ
....in de donkere nacht.
  woensdag 26 maart 2008 @ 18:06:12 #47
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_57626940
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 15:57 schreef Magics het volgende:

[..]

Ach loop toch niet te zeiken man vertraging kan altijd gebeuren, vette pech dat het nu gebeurd.Als je in de file gestaan had wie had je dan de schuld gegeven ? Zo kan ik nog wel even doorgaan.
pi_57628137
Waarom heb je dan niet alsnog een taxi genomen toen je er achter kwam dat de trein vertraging had?
pi_57628251
Of eerder gestopt met werken om een trein eerder te nemen?
  woensdag 26 maart 2008 @ 19:25:47 #50
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_57628967
Bovendien, wat was de reden voor de vertraging? Misschien was er wel iemand voor de trein gesprongen ofzo, daar kan de NS weinig aan doen.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')