Trein eerder nemenquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:12 schreef Magics het volgende:
Denk je ik ga ff een goeie vriendin ondersteunen bij de crematie van haar vader, kan dat doodleuk niet omdat de trein 20 F*CKING MINUTEN vertraging heeft. VUILE KANKUH KUT NS, Luie LAMDONDERS !!!!!!!! KUT ORGANISATIE!!!!!!
HOEEEEEEEEEEEEEEERENTENT!
Zo dat moest er ff uit phew...
Eerste keer OV?quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:12 schreef Magics het volgende:
Denk je ik ga ff een goeie vriendin ondersteunen bij de crematie van haar vader, kan dat doodleuk niet omdat de trein 20 F*CKING MINUTEN vertraging heeft. VUILE KANKUH KUT NS, Luie LAMDONDERS !!!!!!!! KUT ORGANISATIE!!!!!!
HOEEEEEEEEEEEEEEERENTENT!
Zo dat moest er ff uit phew...
Die zijn te duur voor hemquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:20 schreef danos het volgende:
neem een taxi balhaar
Vertaling plzquote:Kut NS !!! @@&&*@#
Wat een beeldspraakquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:12 schreef Magics het volgende:
..... kan dat doodleuk niet omdat .....
klaar opgelost slotjequote:Op woensdag 26 maart 2008 14:21 schreef B1nulnul het volgende:
ts is gefrustreerd omdat ie dat emotioneel verzwakte wijf nou niet kon neuken
quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:21 schreef B1nulnul het volgende:
ts is gefrustreerd omdat ie dat emotioneel verzwakte wijf nou niet kon neuken
Hartverwarmend hequote:Op woensdag 26 maart 2008 14:25 schreef ColtZ40 het volgende:
Ts zal wel blij zijn met al deze mooie reactie's.![]()
Tip: pak een trein eerder.
ja dit soort topics maken mijn dag weer goedquote:
Waarschijnlijk aan longkanker door het roken, daarom wil hij verbrand worden.quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:29 schreef B1nulnul het volgende:
[..]
ja dit soort topics maken mijn dag weer goed
overigens zou het me niks verbazen als die gast nog doodgegaan is aan kanker ook.
de nskanker uit OP
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |