Nee, helaas. Koffie, Capuchino, Espresso, chocolademelk, thee, heet water, koud water. En natuurlijk de optie "leeg bekertje"quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oei da's jammer Red, hopelijk knap je snel weer op. Hebben ze cup-a-soup op je werk?
Ik was de stad in om het studieboek te kopen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
13:00. Zou Soempie inderdaad aan het studeren zijn?
quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:28 schreef Nembrionic het volgende:
Het zit niet mee he?
Kijk aanquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik was de stad in om het studieboek te kopen.
Mijn broer denkt te kunnen verhuizen en ik heb aangeboden dat ik best een paar keer heen en weer wil rijden (broer heeft geen rijbewijs), dus vermoedelijk ben ik daar mee bezigquote:
Ik ben er vorige week langs geweest, ze beweerden de sleutel nog steeds niet te hebben en ze zouden me bellen als er verandering in kwam. Ik begin het wel irritant te vinden want ik reageer nu nergens meer op (omdat ik er van uit ga dat ik binnenkort een eigen toko heb), ook niet meer op kamernet enzovoorts.quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:10 schreef Soempie het volgende:
Hoe is het met je eigen huisje? Laatste wat ik las was dat je de sleutel nog niet had. Heb verder niet teruggelezen...
quote:
jullie zijn luiquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:47 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
linkje is ook niet echt werkend
quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:38 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik dacht dat het wel mooi zou passen in dit topic.
Ja de vorige bewoner zou ze nog niet ingeleverd hebben... als het inderdaad de opzegbrief van de vorige bewoner was die ik en passant onder ogen heb gekregen had ik juist het idee dat ze liever gisteren dan vandaag verhuisde en vind ik het maar vreemd. Ook omdat zij er blijkbaar niet achter aan gaanquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:27 schreef Soempie het volgende:
Ik vind het maar raar dat ze de sleutel niet hebben. Irritant zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |